Skravletråd

Prøvde en pentopp som jeg har hatt liggende som har vært akkurat litt for trang overalt, som nå passer helt perfekt! Rom for å kunne gå ned litt til uten at den blir for stor, men så kjekt å ikke måtte slite den på :p
 
Prøvde en pentopp som jeg har hatt liggende som har vært akkurat litt for trang overalt, som nå passer helt perfekt! Rom for å kunne gå ned litt til uten at den blir for stor, men så kjekt å ikke måtte slite den på :p
Ååå så gøy! Beste premien det!!
 
Prøvde en pentopp som jeg har hatt liggende som har vært akkurat litt for trang overalt, som nå passer helt perfekt! Rom for å kunne gå ned litt til uten at den blir for stor, men så kjekt å ikke måtte slite den på :p
En herlig følelse!:D
 
Godt nytt år alle sammen.
Dessverre var ikke dagens veiing særlig oppmuntrende i dag.
I desember har jeg klart å legge på med 4,2 kg, ikke veldig fornøyd for å si det mildt :(

Sjekket skritt totalen for året som har gått, målet var å komme over 6 mill. skritt i 2020.
Jeg endte opp med 7.282.920 skritt totalt for 2020, og er veldig fornøyd med det :)

Nå er det bare på'n igjen, den julevekten skal bort FORT!!!
 
Godt nytt år alle sammen.
Dessverre var ikke dagens veiing særlig oppmuntrende i dag.
I desember har jeg klart å legge på med 4,2 kg, ikke veldig fornøyd for å si det mildt :(

Sjekket skritt totalen for året som har gått, målet var å komme over 6 mill. skritt i 2020.
Jeg endte opp med 7.282.920 skritt totalt for 2020, og er veldig fornøyd med det :)

Nå er det bare på'n igjen, den julevekten skal bort FORT!!!
Fantastisk skritt innsats i 2020 :D helt utrolig :p

De 4 kiloene blir du raskt kvitt - mye er vann og resten kjemper du bort når hverdagen er her. Litt fint å ha kost seg extra i desember etter din formidable innsats før det.
 
ble en «status veiing» her i dag også - opp 2-3 kilo i desember. Her skal det også kjempes bort igjen.
Og satser på å øke trenings innsatsen igjen :p
 
Godt nytt år alle sammen.
Dessverre var ikke dagens veiing særlig oppmuntrende i dag.
I desember har jeg klart å legge på med 4,2 kg, ikke veldig fornøyd for å si det mildt :(

Sjekket skritt totalen for året som har gått, målet var å komme over 6 mill. skritt i 2020.
Jeg endte opp med 7.282.920 skritt totalt for 2020, og er veldig fornøyd med det :)

Nå er det bare på'n igjen, den julevekten skal bort FORT!!!
Imponerende med alle de skrittene!!!

Heier på deg at du blir kvitt de kg veldig fort :)
 
Opp 3,5 kg i løpet av desember. Skulle jo gå ned 3 kg ikke gå opp :p Både mannen og jeg skal jobbe med vektnedgang. Spise sunnere og begynne å gå den daglige turen igjen.
 
ble en «status veiing» her i dag også - opp 2-3 kilo i desember. Her skal det også kjempes bort igjen.
Og satser på å øke trenings innsatsen igjen :p
Lykke til! Dette klarer du :)
 
Opp 3,5 kg i løpet av desember. Skulle jo gå ned 3 kg ikke gå opp :p Både mannen og jeg skal jobbe med vektnedgang. Spise sunnere og begynne å gå den daglige turen igjen.

masse masse lykke til - dette klarer dere sammen og målet er jo klinkende klart; BABY
 
Godt nytt år alle sammen.
Dessverre var ikke dagens veiing særlig oppmuntrende i dag.
I desember har jeg klart å legge på med 4,2 kg, ikke veldig fornøyd for å si det mildt :(

Sjekket skritt totalen for året som har gått, målet var å komme over 6 mill. skritt i 2020.
Jeg endte opp med 7.282.920 skritt totalt for 2020, og er veldig fornøyd med det :)

Nå er det bare på'n igjen, den julevekten skal bort FORT!!!
Godt nytt år!:D
Hvis det er noen trøst...julekilo på plass her også:( men, men, det var forventet:p
Syyykt masse skritt på deg!:D fantastisk!!
 
Godt nytt år!:D
Hvis det er noen trøst...julekilo på plass her også:( men, men, det var forventet:p
Syyykt masse skritt på deg!:D fantastisk!!
Jepp, og nå har jeg fått ild på tann.
Er en utfordring på den appen jeg har til klokken min.
Flest skritt i 2021, jeg kan ikke finne slike utfordringer, den SKAL jeg vinne :p
Er jeg heldig vil jeg allerede i dag nå 100.000 til nå i år, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal finne tid til det :p
 
Jepp, og nå har jeg fått ild på tann.
Er en utfordring på den appen jeg har til klokken min.
Flest skritt i 2021, jeg kan ikke finne slike utfordringer, den SKAL jeg vinne :p
Er jeg heldig vil jeg allerede i dag nå 100.000 til nå i år, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal finne tid til det :p
Hvilken klokke?
 
Back
Topp