Skravletråd

Her går alt til helvete om dagen. Blir rett og slett for mye å henge med overalt.... vekta går nedover, men det er ikke på den sunne måten jeg ønsker det skjedde. Er så sliten nå, men det går seg til. Kommer sterkere tilbake og oftere når jeg får hentet litt meg energi
Sender en klem❤️
 
Ok, ser det ikke bare meg som har vært fraværende den siste tiden.

Noen oppsummeringer fra meg:

Septemberutfordringer:
Mål 1: 650.000 skritt, klart: 667.685 skritt
Mål 2: Under 65 kg på siste veiing i september, vel, vekten viste 66,2 kg, men med ny vekt som viser ca 1 kg mer enn den gamle, kaller det nesten

Første veiing i oktober:
67 kg, +0,8 kg, egentlig som forventet på grunn av planlagte utskeielser onsdag og torsdag.
Føler mye av dette bare var vann i kroppen siden jeg hadde ødne i fingrene.
De siste dagene har jeg følt vannet bare har rent ut av meg, ringene mine sitter nå veldig løst, og buksene min sitter brått veldig løst over bake. Tror dette kommer til å bli en veldig god uke.

Vekten er så rar for tiden har på følelsen av at hver annen uker går jeg opp, og hver annen uke går jeg ned.
Egentlig ikke noe problem så lenge jeg går mer ned de ukene jeg gjør det enn jeg går opp de andre, så ingen bekymring.

Så må jeg finne på en oktober utfordring.
Mål 1: 700.000 skritt
Mål 2: Under 63,2 kg innen siste veiing i oktober

Hvordan går det med dere?
Jeg er ikke ofte innom lenger:( skal skjerpe meg!

Klarer fremdeles å holde meg på 61-62 kg, er strålende fornøyd med det!:D
Trener 2-3 ganger i uka og koser meg masse i helga.
 
Endelig under 80kg!! Er sååå glad.
har bare ikke hatt helt overskudd til forumet ❤️
 
Sliten de siste par dagene så i går ble det bare 2000 skritt :p Fortsatt sliten men fått meg to turer i dag og har over 11 000 skritt.
 
Sliten de siste par dagene så i går ble det bare 2000 skritt :p Fortsatt sliten men fått meg to turer i dag og har over 11 000 skritt.
Bare 2.000 skritt på en dag er imponerende lavt.
I fjor etter jeg slo ryggen og fikk noen ribbeinsbrudd, og i februar når jeg var utslått av over 39 i feber og influensa prøvde jeg desperat å komme meg under 6.000 skritt om dagen. Gikk ikke så veldig bra :p
 
her går det stort sett bra. Deilig høstferie på fjellet selv om været var Bob Bob. Ble turer med familien og også et par gå/løpeturer alene til nærmeste topp så formen holdt seg ok.
Travle tider på jobb og hjemme så prøver nå med 3 trenings runder i uken.
 
Bare 2.000 skritt på en dag er imponerende lavt.
I fjor etter jeg slo ryggen og fikk noen ribbeinsbrudd, og i februar når jeg var utslått av over 39 i feber og influensa prøvde jeg desperat å komme meg under 6.000 skritt om dagen. Gikk ikke så veldig bra :p
Ikke vanskelig når man bare sitter i godstolen hele dagen :p Ingen barn enda og jobber ikke så da er det enkelt å ha lite skritt ;)
Oi. Hadde det vært meg så hadde det ikke vært mange hundre skrittene på en sånn dag.
 
Drev og tok litt på meg selv i går kveld etter trening. (Ja, jeg vet ordlyden kom helt galt ut :p )
Kjente og klemte.
Jeg har egentlig ikke så mye å gå på lenger.
Er knapt fett over musklene nå.
Har tenkt at min ideal vekt ligger på 58-62 kg.
Veiingen fredag som var lå på 64,9 kg.
Målet for måneden er 63,2 kg, da har jeg totalt gått ned 40 kg.

Nå tenker jeg igjen, tror faktisk jeg skal være fornøyd når jeg når 63,2 kg, og etter det ikke prøve å gå ned mer.
 
Drev og tok litt på meg selv i går kveld etter trening. (Ja, jeg vet ordlyden kom helt galt ut :p )
Kjente og klemte.
Jeg har egentlig ikke så mye å gå på lenger.
Er knapt fett over musklene nå.
Har tenkt at min ideal vekt ligger på 58-62 kg.
Veiingen fredag som var lå på 64,9 kg.
Målet for måneden er 63,2 kg, da har jeg totalt gått ned 40 kg.

Nå tenker jeg igjen, tror faktisk jeg skal være fornøyd når jeg når 63,2 kg, og etter det ikke prøve å gå ned mer.

ikke så fint å bli fir tynn. Fokuser heller på styrketrening etc når du har nådd 63. I starten av coronatiden gikk jeg ned 3-4 kilo på grunn av ekstrem arbeidsmengde - da ble jeg for tynn rett og slett. Gikk opp igjen i sommer og greier se at jeg ser bedre ut igjen nå.
 
Back
Topp