Grattis, det er jo supert!Ned 0,3 kg. Skal være fornøyd med det selv om jeg skulle ønske det var mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis, det er jo supert!Ned 0,3 kg. Skal være fornøyd med det selv om jeg skulle ønske det var mer
Ja, det er supert!så flott du har funnet balansen og det er jo så herlig
Gratulerer med det!Endelig under 80kg!! Er sååå glad.
har bare ikke hatt helt overskudd til forumet
Kjekt når det går den veien når tanta kommerOi, -1,1 kg denne uken
Og teoretisk sett burde det ikke ha vært mulig siden tanta kom i dag og jeg pleier å gå opp 1-2 kg dagene før hu kommer
Det betyr bare at du får et supert resultat neste uke detKjekt når det går den veien når tanta kommer
Her kom tanta også i dag men gikk opp 0,9 kg. Det meste er vann så får drikke masse te og satser på at jeg er kvitt alt til neste uke
Steike bra jobbet!!Oi, -1,1 kg denne uken
Og teoretisk sett burde det ikke ha vært mulig siden tanta kom i dag og jeg pleier å gå opp 1-2 kg dagene før hu kommer
Var veldig fornøyd.Steike bra jobbet!!
Håper at det blir et større vekttap denne uka men ut i fra vekta i dag så ser det ikke så lyst ut akkurat nå. Får bare fortsette å drikke masse te og håper at alt vann forsvinner hvertfall. Lite bevegelese i helga og jeg har falt litt sammen. Må bare ikke gi opp og fortsetteDet betyr bare at du får et supert resultat neste uke det
Det minner meg på, jeg må lage meg mer te..
Jeg må bare.Håper at det blir et større vekttap denne uka men ut i fra vekta i dag så ser det ikke så lyst ut akkurat nå. Får bare fortsette å drikke masse te og håper at alt vann forsvinner hvertfall. Lite bevegelese i helga og jeg har falt litt sammen. Må bare ikke gi opp og fortsette
Det er helt normalt at det stopper opp en gang i blant, for så å løsne opp igjen.Er så delt på hvordan jeg skal forholde meg til vekt videre! Noen tanker:
- Jeg er 2 kilo unna overvekt og ikke fedme lenger på BMI, så ønsker å komme meg ned dit. På en annen side er jeg ikke så opptatt AV BMI, men hadde vært moro å se overvekt for første gang på mange år
- De siste kiloene har vært veldig seige! Er det et tegn på at kroppen stritter i mot eller er det kanskje et tegn på at jeg er der kroppen er mest komfortabel? Jeg vet jo kroppen prøver å kjempe seg oppover igjen og gjerne litt til, så jeg er redd for å "slippe opp" for tidlig og gå på enda en smell...
- Jeg må på et tidspunkt slutte å veie maten min, men synes tanken er så skummel!
I tillegg må jeg si at det er sabla moro å ha gått ned MANGE cm rundt magen, men jeg er så ukomfortabel med hvor dvask jeg har blitt andre steder på kroppen... Skal investere i Just Dance så jeg kanskje får litt trening inn i hverdagen
Masse tanker og vet ikke helt hvor jeg ville med det, men godt å kunne blåse ut et sted
<3 Prøver å tenke mindre på detDet er helt normalt at det stopper opp en gang i blant, for så å løsne opp igjen.
Ikke tenk så mye på det.
Er viktig at du kommer deg bort fra dette med å veie maten, du må jo før eller siden gå over til å leve normalt, kan liksom ikke drive å veie den resten av livet heller.
Syns du er utrolig flink jeg
Viktig å kunne kose seg i blant Men så er det bare å dra seg inn igjen.Jeg må bare.
Brukte akkurat kr 1.700,- på 3 nye bukser som er litt stramme, må jo få dem til å passe
Skippet trening i går kveld på grunn av at ops, ble litt vin med ei venninne
Må være streng resten av uken
Det har skjedd noe.
Vil ikke gå inn på hva på et åpent forum, men kommer ikke til å nå målene mine denne måneden.
Vet ikke når jeg vil være tilbake for fult.
Det kan ta en uke, det kan ta 2 måneder, men akkurat nå må jeg bruke tiden min til å konsentrere meg om andre ting enn kosthold og trening
Det har skjedd noe.
Vil ikke gå inn på hva på et åpent forum, men kommer ikke til å nå målene mine denne måneden.
Vet ikke når jeg vil være tilbake for fult.
Det kan ta en uke, det kan ta 2 måneder, men akkurat nå må jeg bruke tiden min til å konsentrere meg om andre ting enn kosthold og trening
Så deilig daAltså 78kg i dag. Endelig går det nedover
Ja! Endelig vært 100% fokus på maten. Ingen juks. Ned 4kg siden 6okt!Så deilig da
Flink du er!