Skravletråd

Takk!! Løsnet endelig denne uka så håper at det fortsetter fremover :)


Jeg har spist Wasa Din Stund knekkebrødet de siste månedene. Veldig godt. Mye plass til godt pålegg. Egg og kylling er veldig bra! Det går i perioder her. Ellers er det leverpostei, skinke eller ost.
Har funnet ut at gåturer funker for meg, da blir jeg ikke dårlig og flater helt ut.

høres veldig bra ut alt sammen :) og flott du gikk ned denne uken. Lykke til!!
 
Så flink du er :)
-0,3 denne uken, men hele +1,2 forrige, så hadde egentlig håpet på mer, men ting er litt vanskelig for tiden.
Problemet mitt er at når ting er vanskelig så spiser jeg mer :(

Dog, ting går litt bedre, er bare enkelte ting vi må finne ut av før jeg kommer sterkere tilbake.

NB: Bare for å ha sagt det (for å hindre spekulasjoner), det er ikke noe med barna, problemer med forholdet mellom mannen og meg, denne koronaen eller arbeidssituasjon

godt å høre det går litt bedre :)
 
Min første uke denne gangen er gjennomført, og til forundring og glede har det vært enkelt å holde seg unna sukker. Sukker er min beste venn og verste fiende. Har alltid sloss mot sukkersug, og spiser det i mengder når jeg har tilgang.
Har en app jeg pleier å bruke til vektregistrering, og jeg må innrømme at nedturen ved å logge inn ny vekt ca 1 år etter at jeg slutta å bruke appen sist var nedslående, legger ved bilde. Here we go again :rolleyes::facepalm:

Ned 1 kg på en uke, sier meg fornøyd med det!:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201101-212351_WeightFit.jpg
    Screenshot_20201101-212351_WeightFit.jpg
    19,5 KB · Visninger: 5
Min første uke denne gangen er gjennomført, og til forundring og glede har det vært enkelt å holde seg unna sukker. Sukker er min beste venn og verste fiende. Har alltid sloss mot sukkersug, og spiser det i mengder når jeg har tilgang.
Har en app jeg pleier å bruke til vektregistrering, og jeg må innrømme at nedturen ved å logge inn ny vekt ca 1 år etter at jeg slutta å bruke appen sist var nedslående, legger ved bilde. Here we go again :rolleyes::facepalm:

Ned 1 kg på en uke, sier meg fornøyd med det!:)

lykke til med restart og ny innsats :D du vet jo du kan :rolleyes: og du fikk en god start :angel8
 
Min første uke denne gangen er gjennomført, og til forundring og glede har det vært enkelt å holde seg unna sukker. Sukker er min beste venn og verste fiende. Har alltid sloss mot sukkersug, og spiser det i mengder når jeg har tilgang.
Har en app jeg pleier å bruke til vektregistrering, og jeg må innrømme at nedturen ved å logge inn ny vekt ca 1 år etter at jeg slutta å bruke appen sist var nedslående, legger ved bilde. Here we go again :rolleyes::facepalm:

Ned 1 kg på en uke, sier meg fornøyd med det!:)
Bra jobbet!:D
 
Nå begynner det å bli en stund siden jeg har vært aktiv her. Men vi alle trenger vell en gang i blandt å få ut det som er i hodet :woot:

Har følt jeg har vært flink å gå ned en del i vekt i den siste perioden. Men etter å ha gått ned en god del så håper jeg ikke de kiloene som er mistet kommer igjen :woot:
 
Last edited:
Nå begynner det å bli en stund siden jeg har vært aktiv her. Men vi alle trenger vell en gang i blandt å få ut det som er i hodet :woot:

Har følt jeg har vært flink å gå ned en del i vekt i den siste perioden. Men etter å ha gått ned en god del så håper jeg ikke de kiloene som er mistet kommer igjen :woot:
Deilig å få gode resultater:) håper kiloene holder seg unna:p
 
Deilig å få gode resultater:) håper kiloene holder seg unna:p


Ja, veldig god mestringsfølelse når man ser forandringer :happy: hvordan går det i din prosess? Trenger en oppdatering da det er en stund aiden sist jeg var inne på denne tråden :woot:
 
Ja, veldig god mestringsfølelse når man ser forandringer :happy: hvordan går det i din prosess? Trenger en oppdatering da det er en stund aiden sist jeg var inne på denne tråden :woot:
Jeg er i mål og har vært det siden i sommer:D
Klarer å holde vekten i sjakk, det er jeg kjempe fornøyd med!
 
Back
Topp