Skravletråd

Det har skjedd noe.
Vil ikke gå inn på hva på et åpent forum, men kommer ikke til å nå målene mine denne måneden.
Vet ikke når jeg vil være tilbake for fult.
Det kan ta en uke, det kan ta 2 måneder, men akkurat nå må jeg bruke tiden min til å konsentrere meg om andre ting enn kosthold og trening
Sender over en stor klem <3
 
Her sto vekten stille denne uka. Håper på nedgang til neste uke :) Må skjerpe meg!
 
Hei! Henger meg gjerne på skravling med dere om det er plass :D

Jeg er en evig jojoslanker. Har slanket meg en million ganger, og gått opp igjen like mange. I svangerskapet nå la jeg på meg over 28 kg, og 15 av de sitter enda nå 2 mnd senere, disse, pluss gjerne 5 til vil jeg ha bort:)
Sverger vanligvis til lavkarbo, men siden jeg ammer blir det denne gangen en mer moderat tilnærming, så får finne en balanse mens jeg går :)

Er det mye aktivitet her inne? Hadde vært gøy å skravle for motivasjon:)
 
Hei! Henger meg gjerne på skravling med dere om det er plass :D

Jeg er en evig jojoslanker. Har slanket meg en million ganger, og gått opp igjen like mange. I svangerskapet nå la jeg på meg over 28 kg, og 15 av de sitter enda nå 2 mnd senere, disse, pluss gjerne 5 til vil jeg ha bort:)
Sverger vanligvis til lavkarbo, men siden jeg ammer blir det denne gangen en mer moderat tilnærming, så får finne en balanse mens jeg går :)

Er det mye aktivitet her inne? Hadde vært gøy å skravle for motivasjon:)
Velkommen inn hit og lykke til med vektnedgangen!

Ikke så mye skravling her for øyeblikket men det kan det fort bli :)

Vektnedgang er et evig prosjekt føler jeg. Men endelig kommet meg under BMI på 30 denne måneden, så nå må jeg bare fortsette jobbinga :)
 
Velkommen inn hit og lykke til med vektnedgangen!

Ikke så mye skravling her for øyeblikket men det kan det fort bli :)

Vektnedgang er et evig prosjekt føler jeg. Men endelig kommet meg under BMI på 30 denne måneden, så nå må jeg bare fortsette jobbinga :)
Takk!
Godt jobba med BMI! Følger dagboka di på FS, og har sett at du har vektprosjekt :) hva gjør du av endringer for å gå ned? Hvordan kost?

Her merker jeg at det er vanskelig å komme helhjerta i gang. Kan baaare smake på den og den.. Haha. Men nå har jeg fått med meg sønnen på 14 og samboer på 4 uker sunnhetschallenge med null sukker og sunnere middager. Da blir det lettere for meg :)
 
Det har skjedd noe.
Vil ikke gå inn på hva på et åpent forum, men kommer ikke til å nå målene mine denne måneden.
Vet ikke når jeg vil være tilbake for fult.
Det kan ta en uke, det kan ta 2 måneder, men akkurat nå må jeg bruke tiden min til å konsentrere meg om andre ting enn kosthold og trening

alt det beste til deg :Heartred
 
Hei! Henger meg gjerne på skravling med dere om det er plass :D

Jeg er en evig jojoslanker. Har slanket meg en million ganger, og gått opp igjen like mange. I svangerskapet nå la jeg på meg over 28 kg, og 15 av de sitter enda nå 2 mnd senere, disse, pluss gjerne 5 til vil jeg ha bort:)
Sverger vanligvis til lavkarbo, men siden jeg ammer blir det denne gangen en mer moderat tilnærming, så får finne en balanse mens jeg går :)

Er det mye aktivitet her inne? Hadde vært gøy å skravle for motivasjon:)

velkommen hit !!!

smart karbo/nøysomhet med sunne valg var min vei til å gå ned 22-24 kg (pluss mye trening og mosjon).
Lykke til
 
lykke til :D

stå stille er bedre enn oppgang :p
Takk :)

Gikk opp uka før pga mensen men greit at vekta ikke gikk opp mer :p Strever med å komme meg ned igjen så håper det skjer denne uka.
 
Takk!
Godt jobba med BMI! Følger dagboka di på FS, og har sett at du har vektprosjekt :) hva gjør du av endringer for å gå ned? Hvordan kost?

Her merker jeg at det er vanskelig å komme helhjerta i gang. Kan baaare smake på den og den.. Haha. Men nå har jeg fått med meg sønnen på 14 og samboer på 4 uker sunnhetschallenge med null sukker og sunnere middager. Da blir det lettere for meg :)
Takk!!

Jeg spiste alt for lite før, eller ikke ofte i løpet av dagen. I begynnelsen spiste jeg frokost og middag som til vanlig men lunsj og kvelds som jeg ikke spiste så drakk jeg nå shake eller bars. I starten var jeg mye sulten men kom meg gjennom det. Spiser ikke mye brødmat men heller knekkebrød. Spiste også mye egg. Mindre porsjoner til middag. Kjenner det nå at jeg blir fortere mett og klarer ikke like mye til middag som før. Kuttet ut snop og snacks i ukedagene og spiste bittelitt i helgene.
Det har skeiet litt ut den siste tiden men har likevel klart å holde vekta sånn noen lunde.
Går også en del turer. Hver dag som regel ut en liten tur.

Så bra at du har fått med familien på det da!! Hjelper veldig på :)
 
Takk!!

Jeg spiste alt for lite før, eller ikke ofte i løpet av dagen. I begynnelsen spiste jeg frokost og middag som til vanlig men lunsj og kvelds som jeg ikke spiste så drakk jeg nå shake eller bars. I starten var jeg mye sulten men kom meg gjennom det. Spiser ikke mye brødmat men heller knekkebrød. Spiste også mye egg. Mindre porsjoner til middag. Kjenner det nå at jeg blir fortere mett og klarer ikke like mye til middag som før. Kuttet ut snop og snacks i ukedagene og spiste bittelitt i helgene.
Det har skeiet litt ut den siste tiden men har likevel klart å holde vekta sånn noen lunde.
Går også en del turer. Hver dag som regel ut en liten tur.

Så bra at du har fått med familien på det da!! Hjelper veldig på :)

masse fornuftig her - jeg har nærmest levd på grove knekkebrød til frokost og kvelds - lunch innimellom også. Fint med litt extra protein som i egg og magre kyllingbiter - gjør deg mett.
Mosjon og bevegelse var helt avgjørende for meg.
 
Det har skjedd noe.
Vil ikke gå inn på hva på et åpent forum, men kommer ikke til å nå målene mine denne måneden.
Vet ikke når jeg vil være tilbake for fult.
Det kan ta en uke, det kan ta 2 måneder, men akkurat nå må jeg bruke tiden min til å konsentrere meg om andre ting enn kosthold og trening
Sender deg en klem❤️ Høres ut som om du trenger det!
 
Hei! Henger meg gjerne på skravling med dere om det er plass :D

Jeg er en evig jojoslanker. Har slanket meg en million ganger, og gått opp igjen like mange. I svangerskapet nå la jeg på meg over 28 kg, og 15 av de sitter enda nå 2 mnd senere, disse, pluss gjerne 5 til vil jeg ha bort:)
Sverger vanligvis til lavkarbo, men siden jeg ammer blir det denne gangen en mer moderat tilnærming, så får finne en balanse mens jeg går :)

Er det mye aktivitet her inne? Hadde vært gøy å skravle for motivasjon:)
Masse lykke til!:)
Jeg er mindre aktiv enn før....mitt slankemål er nådd, og hverdagen suger all energi:) så da titter jeg bare innom en sjelden gang.
 
masse lykke til!!! Viktig for hormonene dine å gå litt ned, men det vet du vel :rolleyes:
Takk!! Løsnet endelig denne uka så håper at det fortsetter fremover :)

masse fornuftig her - jeg har nærmest levd på grove knekkebrød til frokost og kvelds - lunch innimellom også. Fint med litt extra protein som i egg og magre kyllingbiter - gjør deg mett.
Mosjon og bevegelse var helt avgjørende for meg.
Jeg har spist Wasa Din Stund knekkebrødet de siste månedene. Veldig godt. Mye plass til godt pålegg. Egg og kylling er veldig bra! Det går i perioder her. Ellers er det leverpostei, skinke eller ost.
Har funnet ut at gåturer funker for meg, da blir jeg ikke dårlig og flater helt ut.
 
Ned 0,8 kg denne uka :)
 
Ned 0,8 kg denne uka :)
Så flink du er :)
-0,3 denne uken, men hele +1,2 forrige, så hadde egentlig håpet på mer, men ting er litt vanskelig for tiden.
Problemet mitt er at når ting er vanskelig så spiser jeg mer :(

Dog, ting går litt bedre, er bare enkelte ting vi må finne ut av før jeg kommer sterkere tilbake.

NB: Bare for å ha sagt det (for å hindre spekulasjoner), det er ikke noe med barna, problemer med forholdet mellom mannen og meg, denne koronaen eller arbeidssituasjon
 
Back
Topp