Skravletråd

Takk :) Har prøvd lenge på et lite knøtt men ikke klaffet enda. Prøvd å gå ned i vekt før. Gått ned for så å gå opp igjen. Så nå er jeg fast bestemt for å klare å komme meg under BMI 30 som kan hjelpe på å bli gravid. Håper det hjelper. Er 0,4 kg unna det.

krysser fingrene for både vektnedgang og babies:p
 
Her går alt til helvete om dagen. Blir rett og slett for mye å henge med overalt.... vekta går nedover, men det er ikke på den sunne måten jeg ønsker det skjedde. Er så sliten nå, men det går seg til. Kommer sterkere tilbake og oftere når jeg får hentet litt meg energi
 
Her går alt til helvete om dagen. Blir rett og slett for mye å henge med overalt.... vekta går nedover, men det er ikke på den sunne måten jeg ønsker det skjedde. Er så sliten nå, men det går seg til. Kommer sterkere tilbake og oftere når jeg får hentet litt meg energi
Så kjedelig :(
Sender deg en stor klem og gleder meg til du kommer tilbake.

Ta den tiden du trenger til å komme deg på beina, vi vil være her når du er klar igjen.

Masse lykke til
 
Det er jo supert, gratulerer så mye.
Flink du er :)
Takk!!

Er missfornøyd siden jeg ikke klarte å løpe som jeg hadde planlagt, men må lytte til kroppen ellers blir det bare verre.
Blir også verre av å sitte stille så skal jeg bli bedre bør jeg bevege på meg så hvorfor snu når jeg først er i gang?
Smertene er kroniske og noe jeg må leve med og gjøre det beste ut av det.
Ryggen er ødelagt, og hadde invalidiserende bekkenløsning når jeg gikk men Lille U som jeg aldri har blitt helt bra igjen av
Kan skjønne du blir det når ting ikke går som planlagt. Ikke så enkelt å leve med kroniske plager.
 
Ut å nyte det fine været i dag selv om det var litt kald vind. Langtur for meg på over 6 km og tredje dagen på rad med over 10 000 skritt. Når visst likevel skrittene mine denne måneden selv om det så litt mørkt ut for en ukes tid siden. 9 000 skritt fordelt på 4 dager må jeg jo klare :p I morgen er plana å slappe litt av og hente meg inn etter noen aktive dager.
 
Last edited:
Deilig å kjenne at magesekken begynner å krympe til en normal størrelse :p Får ikke i meg samme mengde med mat som jeg gjorde i mai før jeg begynte slankingen :p
 
Deilig å kjenne at magesekken begynner å krympe til en normal størrelse :p Får ikke i meg samme mengde med mat som jeg gjorde i mai før jeg begynte slankingen :p
Det er så godt. Kjenner det samme selv. Blir fortere mett og det er helt greit :D
 
Endte opp på en kveldstur og har nå nesten 16 000 skritt i dag :woot:
 
Deilig å kjenne at magesekken begynner å krympe til en normal størrelse :p Får ikke i meg samme mengde med mat som jeg gjorde i mai før jeg begynte slankingen :p
Det er så godt. Kjenner det samme selv. Blir fortere mett og det er helt greit :D
Å ja, jeg sitter og føler jeg sliter nå.
Sitter og ser film med eldste og mannen nå, og har sen ekstra god middag foran TV'n.
Langtids stekt hel entrecote, skåret i skiver, 2 biter til hver, fantastisk mørt, smelter på tungen.
Har spist en av mine biter og er stappmett.
(Tilbehør: Varm mais, brokkoli, søtpotetpurè og cheddarsaus)
 
Ut å nyte det fine været i dag selv om det var litt kald vind. Langtur for meg på over 6 km og tredje dagen på rad med over 10 000 skritt. Når visst likevel skrittene mine denne måneden selv om det så litt mørkt ut for en ukes tid siden. 9 000 skritt fordelt på 4 dager må jeg jo klare :p I morgen er plana å slappe litt av og hente meg inn etter noen aktive dager.

så flott :D flink du er :p
 
Å ja, jeg sitter og føler jeg sliter nå.
Sitter og ser film med eldste og mannen nå, og har sen ekstra god middag foran TV'n.
Langtids stekt hel entrecote, skåret i skiver, 2 biter til hver, fantastisk mørt, smelter på tungen.
Har spist en av mine biter og er stappmett.
(Tilbehør: Varm mais, brokkoli, søtpotetpurè og cheddarsaus)

høres jo nyyydelig ut!!! Her hadde nok begge bitene gått ned :rolleyes:
 
Å ja, jeg sitter og føler jeg sliter nå.
Sitter og ser film med eldste og mannen nå, og har sen ekstra god middag foran TV'n.
Langtids stekt hel entrecote, skåret i skiver, 2 biter til hver, fantastisk mørt, smelter på tungen.
Har spist en av mine biter og er stappmett.
(Tilbehør: Varm mais, brokkoli, søtpotetpurè og cheddarsaus)
Hørtes veldig godt ut!
Så flink du er :)
Takk!
 
så flott :D flink du er :p
Tusen takk! Ny tur på søndagen selv om plana ble å slappe av. Var nydelig vær så måtte bare benytte det når vi har sola her. Nye 10 000 skritt og jeg har nådd skrittmålet og litt til ;)
 
suverent :D du er på hygget nå
Er det :D Kjenner det er vondt å gå nå så må ta det litt med ro, men blir nok en ny tur i dag selv om den ikke blir så lang.
 
Back
Topp