Jubletråden

Jubler for big bite med ost og skinke i dag! Det eneste som får kvalmen borte en halvtimes tid :D:D:D
 
Egentlig lyst å juble for at jeg ikke er like kvalm idag som igår, men da kommer bekymringen med eeen gang! Håpløst, blir aldri fornøyd :hilarious:
 
Jublar for ømme boobs!! Har gått og venta på det, og no dei siste par dagane har dei blitt stadig ømmare og tyndre. Og litt større merka eg då eg skulle late att jakka i dag. Føler meg meir gravid no når eg merkar det tydeleg på kroppen, og det gjer meg litt tryggare :Heartred
 
Jubler for 9+0 i dag! 3.5 uker til KUB-testen er helt overstått. Det blir spennende.
 
Jublar for ømme boobs!! Har gått og venta på det, og no dei siste par dagane har dei blitt stadig ømmare og tyndre. Og litt større merka eg då eg skulle late att jakka i dag. Føler meg meir gravid no når eg merkar det tydeleg på kroppen, og det gjer meg litt tryggare :Heartred
Heia, heia, heia!!! :)
 
Jubler for barnefri! Da kan jeg endelig ligge i sofaen hele helga og være kvalm/udugelig uten å ha dårlig samvittighet :wacky:
 
Jubler for bankende hjerte og vellykket første ultralyd i dag ❤ ble satt fram fra 9+3 til 9+5
 
Ja veldig. :) men vet ikke om jeg skal holde meg til det jeg hadde eller ikke, for jeg har hørt folk bli satt tilbake igjen på oul. Men godt å høre uansett. :)
Ja, noen dager fra eller til har ikke så mye å si senere, men betyr mer i denne fasen. :)
 
Jubler for at jeg endelig har symptomer, selv om det er slitsomt!
 
Jubler for at jeg er 9+0! Kun tre uker igjen til den magiske grensen:happy:
 
Ble satt fram fra 9+4 til 10+1 i dag på ultralyd :) måtte ta celleprøve, så litt blødning idag. Ekkelt, men vet jo hvorfor det blør, liksom. Usj
 
Jubler for bankene hjerte på tul idag! Ble også satt fram fra 7+4 til 8+0 ❤️❤️Tårene triller ❤️
 
Back
Topp