Jubletråden

Er flere grunner til at jeg har tenkt jeg er lenger på vei, og for å være ærlig så did you rain a bit on my parade.. :( Disse 12 ukene er sjukt vanskelige for meg (og mange andre) og denne tråden er til for å juble over de få gledene man har i denne ventetiden. Faktisk husker jeg at jeg tenkte når jeg så denne tråden at jeg ikke tør å juble for noenting før jeg er sikker. Jeg har for mye bagasje som sier noe som helst om at jeg er trygg, at dette er noe å juble for. Meeen jeg jublet når jeg fikk 3+, fordi det for meg betydde en, to kanskje tre dager kortere å grue seg og ikke vite.... Så ikke for å være kjip, eller starte en diskusjon... Og jeg forstår du skrev det for å opplyse andre som leser denne tråden senere, sikkert.... Men jeg trengte den ikke - jeg trengte det lille lyspunktet...

(også setter jeg punktum her - fordi jeg ikke har som mål å starte en krangel - men bare fortelle at vi må hjelpe hverandre å se lys + Partly hormonell, så beklager om dette kom frem feil El.)...

3+ er fortsatt noe å juble for da :) Om du så er +/- noen dager. Det betyr jo veldig lite i det store og det hele hva en CB test sier. Du vil se nøyaktig hvor langt du er på vei på UL. Det var en litt overdreven reaksjon på fakta synes jeg, men jeg tar den. Var på ingen måte meningen å ødelegge dagen din. Beklager! Hvis du ønsker et lyspunkt så har jeg et til deg her: 9+0 er det «nye» 12+0. Så er det liv 9+0 avtar risikoen betraktelig. Grunnen til at det er 12+0 er fordi mange MA’er oppdages ila de siste ukene og/eller kroppen ordner opp selv, men da har som oftest fosteret dødt før uke 8/9. Så der slapp du 3 hele uker - ikke bare noen dager :) Håper det gjør opp for regnet mitt :)

Og tro meg. Jeg vet hvordan det er fordi jeg har en del bagasje selv.

3+ er fortsatt noe å juble for da :) Om du så er +/- noen dager. Det betyr jo veldig lite i det store og det hele hva en CB test sier. Du vil se nøyaktig hvor langt du er på vei på UL. Det var en litt overdreven reaksjon på fakta synes jeg, men jeg tar den. Var på ingen måte meningen å ødelegge dagen din. Beklager! Hvis du ønsker et lyspunkt så har jeg et til deg her: 9+0 er det «nye» 12+0. Så er det liv 9+0 avtar risikoen betraktelig. Grunnen til at det er 12+0 er fordi mange MA’er oppdages ila de siste ukene og/eller kroppen ordner opp selv, men da har som oftest fosteret dødt før uke 8/9. Så der slapp du 3 hele uker - ikke bare noen dager :) Håper det gjør opp for regnet mitt :)

Og tro meg. Jeg vet hvordan det er fordi jeg har en del bagasje selv.

Jeg har en datter fra før og både MA (i uke 9) og SA bak meg :) Faktum er at ingenting er sikkert. Og de med en slik type bagasje som vi (begge? :/) har, så kommer vi aldri til å juble før man er helt sikker og 2. Tri er der. Som sagt: hormonell. Så beklager om jeg virker hard. :) enig med deg om at 3+ ikke skal være fakta alene for å fortelle meg hvor langt jeg er på vei. Det eneste jeg sier er at i disse første 12 ukene så er det enormt mange følelser - og folk har enormt forskjellig bagasje og erfaring... Så jeg ønsker meg bare så inderlig at vi kan hjelpe hverandre å tenne det lille håpet og lyset vi har - istedet for å relaitetssjekke hele tiden, for tro meg: det gjør jeg hele tiden selv. Og jeg vet jeg ikke er alene om det... For meg var jubeltråden om akkurat det... Så var sikkert derfor jeg tok svaret ditt så hardt.

Vesla (17mnd) sov til kl 08:20 i dag! :D Det har ikke skjedd før! Sikkert helt utslitt etter første uka i barnehagen.

Jubler for at tiden igjen før tul endelig føles håndterbar! Bare to arbeidsdager igjen, skal inn tidlig på torsdag :smiley-angelic001

Jubler for første ultralyd uke 7 (+1) og hu kom frem til egt det samme! Og det ble sett et bankende hjerte!:love7:love2
Hu sa noe om at livmorhalsen så lang ut og noe mer! Som tydeligvis var et godt tegn!
Og at jeg burde senke skuldrene og faktisk begynne å glede meg litt :joyful:
Gøy og se den lille inni der. Nå håper jeg bare virkelig at alt går som det burde hele veien ut:shy::angelic:

Jubler fordi jeg har to dager å roe panikken over to tette ned på og begynner å glede meg også! Godt steg å melde seg inn i April-gruppen :)

Jubler for nyyydelig vær på Vestlandet!! :D:cool:

Har kjøpt speilet jeg har ønska meg en stund :)

Back
Topp