Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er flere grunner til at jeg har tenkt jeg er lenger på vei, og for å være ærlig så did you rain a bit on my parade.. Disse 12 ukene er sjukt vanskelige for meg (og mange andre) og denne tråden er til for å juble over de få gledene man har i denne ventetiden. Faktisk husker jeg at jeg tenkte når jeg så denne tråden at jeg ikke tør å juble for noenting før jeg er sikker. Jeg har for mye bagasje som sier noe som helst om at jeg er trygg, at dette er noe å juble for. Meeen jeg jublet når jeg fikk 3+, fordi det for meg betydde en, to kanskje tre dager kortere å grue seg og ikke vite.... Så ikke for å være kjip, eller starte en diskusjon... Og jeg forstår du skrev det for å opplyse andre som leser denne tråden senere, sikkert.... Men jeg trengte den ikke - jeg trengte det lille lyspunktet...
(også setter jeg punktum her - fordi jeg ikke har som mål å starte en krangel - men bare fortelle at vi må hjelpe hverandre å se lys + Partly hormonell, så beklager om dette kom frem feil El.)...
3+ er fortsatt noe å juble for da Om du så er +/- noen dager. Det betyr jo veldig lite i det store og det hele hva en CB test sier. Du vil se nøyaktig hvor langt du er på vei på UL. Det var en litt overdreven reaksjon på fakta synes jeg, men jeg tar den. Var på ingen måte meningen å ødelegge dagen din. Beklager! Hvis du ønsker et lyspunkt så har jeg et til deg her: 9+0 er det «nye» 12+0. Så er det liv 9+0 avtar risikoen betraktelig. Grunnen til at det er 12+0 er fordi mange MA’er oppdages ila de siste ukene og/eller kroppen ordner opp selv, men da har som oftest fosteret dødt før uke 8/9. Så der slapp du 3 hele uker - ikke bare noen dager Håper det gjør opp for regnet mitt
Og tro meg. Jeg vet hvordan det er fordi jeg har en del bagasje selv.