Jubletråden

Jubler høyt for liv på UL! Etter to uker med fryktelig mye usikkerhet kunne jeg nesten ikke tro mine egne øyne da jeg fikk se hvor mye boblen min har vokst - nå er den på bamsemumsstadiet :D
 
Jubler for vår fantastiske kommunejordmor som holder avtaler, og gir meg gode, faglige råd samtidig som hun tar hensyn til min historie :love2
 
Jubler høyt for liv på UL! Etter to uker med fryktelig mye usikkerhet kunne jeg nesten ikke tro mine egne øyne da jeg fikk se hvor mye boblen min har vokst - nå er den på bamsemumsstadiet :D
Å så godt å høre!! Har tenkt på deg i dag. Så fantastisk. Gratulerer. :)
 
Jubler for at storebror endelig er over 8. Utviklingstrinn som var et helvette, og storebror sovnet i vogna si i barnehagen! Har ikke sovnet i vogn siden han var sånn 5 mnd, så dette var fantastisk! ❤️
 
Jubler for å endelig ha alenetid!! :smug: Jeg har en uke ferie til (ifm. tilvenning i bhg.) og nå er mannen på jobb, storebror på skolen og lillebror i barnehagen. Jeg skal nyyyte disse dagene! :smiley-bounce012
 
Jubler for at jeg er kommet til 8+0! Så også et bankende hjerte 7+2, og håper at dette vil gå bra:smiley-angelic001
 
Jubler for bankende hjerte på ul i dag(8+3)! Og et påbegynt bein og en påbegynt arm. Og en navlestreng!
 
Jubler for bankende hjerte på tul i dag!! :Heartpink 6+5. Nå tør jeg snart finne frem gravidbuksene mine.. Blir snart sprø av bukser som strammer rundt magen :laughing3
 
Jubler for 9+0 :angelic:
 
Back
Topp