Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg jubler for at mannen kommer hjem i kveld etter en jobbreise, og jeg kjente i går kveld at alt jeg ville var at han skulle komme hjem og trøste meg fordi jeg var så kvalm. Blir sofatjeneste til leggetid
Jubler for at jeg er kommet til 12+0 i dag. Om tre dager er det TUL, og jeg håper alt er bra, sånn at vi endelig kan fortelle minsten hvorfor mamma har vært så dårlig
Jublar for å ha klart å ha med 2 åringen på tur ute åleine Fekk skravla litt med ei venninne også, utruleg forfriskande å klare å fungere litt etter typ 5 veker i kuvøse 11+0 idag, denne veka trur eg endelig eg kan seie at ting er på vei til å bli betre. Ikkje optimalt, men alle monnar drar
Jublar for første treningsøkt på 8 veker! Fast treningspartner før graviditet (som veit at eg er gravid) fekk dradd meg med, med løfte om støtte om eg skulle verte dårlig(ere) Det gjekk kjempefint (!), og kvalmen roa seg faktisk resten av kvelden
Første gang utenfor huset på kafé på 6 uker. Fortsatt kvalm så måtte sitte ute i regnet for å unngå kaffelukt Men fortsatt en liten seier over kvalmefaenskapet