Jubletråden

Jeg jubler for at mannen kommer hjem i kveld etter en jobbreise, og jeg kjente i går kveld at alt jeg ville var at han skulle komme hjem og trøste meg fordi jeg var så kvalm. Blir sofatjeneste til leggetid :smiley-bounce022
 
Jubler for å ha kommet til 12+0. Feiret med å kjøpe en kjempe søt Body og to par sokker:D
 
Jubler for sprellende bebbis på ul i dag hos fastlege! :love7
 
Jubler for første møte med jordmor i dag! Veldig fin opplevelse for førstegangsgravid :oops::happy:
 
Jubler over 11 fullgåtte uker og 5 dager til første TUL :) Å for at jeg har hørt hjertelyd :D
 
Jubler for at vi fullførte en hyggelig topptur i dag, med en kvalme som har vært mer medgjørlig :)
 
Jubler for at jeg er kommet til 12+0 i dag. Om tre dager er det TUL, og jeg håper alt er bra, sånn at vi endelig kan fortelle minsten hvorfor mamma har vært så dårlig :Heartred
 
Jublar for å ha klart å ha med 2 åringen på tur ute åleine :) Fekk skravla litt med ei venninne også, utruleg forfriskande å klare å fungere litt etter typ 5 veker i kuvøse :rolleyes: 11+0 idag, denne veka trur eg endelig eg kan seie at ting er på vei til å bli betre. Ikkje optimalt, men alle monnar drar :wacky:
 
Jublar for første treningsøkt på 8 veker! Fast treningspartner før graviditet (som veit at eg er gravid) fekk dradd meg med, med løfte om støtte om eg skulle verte dårlig(ere) :hilarious: Det gjekk kjempefint (!), og kvalmen roa seg faktisk resten av kvelden :D
 
Jubler for TUL og en sprell levende liten sak på skjermen! Satt fram ei uke, og jordmortime neste tirsdag :)
 
Første gang utenfor huset på kafé på 6 uker. Fortsatt kvalm så måtte sitte ute i regnet for å unngå kaffelukt :wtf: Men fortsatt en liten seier over kvalmefaenskapet:happy:
 
Back
Topp