Jubletråden

Jubler for gjennomført Kub test og ultralyd i går og den lille hadde det veldig bra i magen ❤️
 
Jubler for 14+0 uker i dag:p:rolleyes:
 
Jubler for at jeg i dag er 13 uker på vei og at TUL tidligere i uka gikk kjempefint!
 
Jubler for at jeg orket en god del husrengjøring til helga :p
 
Jubler for liten sprellende gutt i magen på TUL i går, og for at jeg har hatt nærmest normalt energinivå i dag! Så godt å føle at jeg virkelig orker å være til stede med lille frøkna på 3 år :Heartred
 
Jubler for at jeg rakk å kaste opp bak busskuret før bussen kom og jeg rakk jobb :bag: Livet som gravid :hilarious:
 
Jeg jubler for at dette svangerskapet har jeg ikke kastet opp enda «førstegangpådettetidspunktet»
 
Jubler for at jeg er på 12+1, og at jeg er siste dagene har kjent på et snev av glede og spenning over det som befinner seg i magen min for aller første gang i hele svangerskapet. Har ultralyd på mandag (13+0), og hvis alt er bra skal jeg tillate meg å senke skuldrene og juble og kanskje gråte noen gledestårer (til nå har det bare vært frustrasjonstårer og jeg har trodd at det kom til å gå galt helt siden positiv test). Men nå fikk jeg endelig se 12-tallet og det er jo en milepæl jeg ikke trodde jeg kom til å se ❤
 
Jubler for at det var en frisk liten baby på ultralyd i går:) Gleder meg til ny ul om to uker:Heartred
 
Jubler for vellykket TUL i dag. Ble flyttet til 13+2, istedenfor 13+0 som jeg trodde etter sist TUL. Vært litt misfornøyd med oppfølgingen fra det offentlige, så unnet meg privat TUL i dag, og det var fantastisk! Han tok seg god tid til grundig sjekk, og alt er bra med babyen :Heartred Nå skal jeg tillate meg å endelig senke skuldrene. Etter tre SA gikk det endelig på fjerde forsøk :Heartred:Heartred
 
Jubler for at at sannsynligheten for et friskt barn er svært høy etter svar på KUB test denne uken :)
 
Jublar for at eg fekk høyre hjertelyden på kontroll idag, 14+6 :Heartred

Blir ikkje lei av den lyden der :love7
 
Jubler for å kjenne liv hele to ganger i dag:cool05
Det er virkelig en magisk følelse
 
Back
Topp