Jubletråden

Jubler for at alt gikk bra på oul etter noen tøffe måneder med blodninger og bekymringene! :happy093
 
Jubler for å ikke ha kastet opp mer enn en gang idag og at jeg har holdt inne to pærer og litt eple smuldrepai
Her kommer alt opp igjen i rekordfart og gjort det de siste ukene:( for at det snart roer seg- er jo i uke 19 så❤
Måå vel juble for at jeg er i uke 19 og alt er bra med lille!❤ (ikke forventet graviditet)
 
I dag jubler jeg fordi eg fikk se min lille jente for første gang på den ordinære ultralyden. Og at alt var bra med henne og hun sprella rundt der inne som en liten turner. Var helt magisk å se babyen komme frem på skjermen og faktisk se at det er sant at det svømmer en liten baby inni magen min! (19+2)
 
Jeg jubler for at maten endelig ikke kommer opp hver eneste gang jubler også for at jeg idag har fått vasket og ryddet litt selvom ryggen er begynt å krangle ❤
 
Jubler for at jeg igår kjente de første TYDELIGE sparkene! Tidligere har de føltes som tarmbevegelser på en og samme plass men igår kunne man se og kjenne fra utsiden at lille lå å turnet inni der! Utrolig morsomt for meg og ikke minst samboeren som fikk kjenne bevegelse for første gang!❤️ Er 18+5
 
Jeg vil juble for at jeg er inn i uke 26
Jeg vil juble for at lille i magen sparker masse
Jeg vil juble for at jeg har fått i hus mesteparten av det jeg føler jeg trenger, for at jeg har fått bestilt vogn og bilsete og skal hente det i slutten av januar ❤
Jeg vil også juble for at jeg føler meg så rå, jeg har greid alt alene og skal juble høyt for at jeg skal fortsette med det❤
 
Jeg jubler for at det snart er ett nytt år og at det forhåpentligvis blir mer sosialisering og mindre distansering i 2021 :happy:
 
Jeg jubler for at jeg greide å stå opp i normaltid idag! ❤
Jeg jubler HØYT for at jeg har kommet til uke 27 ❤❤idag jeg krysser fortsatt fingrene i et håp om at kvalmen snart kan avta litt
 
Jubler for normale prøver på glukosebelastning test i dag:woot: 3,9 før testen og 6 etterpå :rolleyes:
 
Jubler for å være i svangerskapsuke 30(!!!):love2
10 uker lengre enn sist graviditet..
 
Back
Topp