Jeg var til han med «storesøster»Jubler for at jeg har fått time til TUL i uke 12, hos Dr. Mortensen i Bergen. Har hørt mye positivt om han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var til han med «storesøster»Jubler for at jeg har fått time til TUL i uke 12, hos Dr. Mortensen i Bergen. Har hørt mye positivt om han![]()
Jeg var til han med «storesøster»Han er den beste fagpersonen jeg har truffet på når det gjelder svangerskap, i tillegg er han skikkelig hyggelig.
Han tok seg veldig god tid, og var en god trygghet for oss som førstegangsSå kjekt å lese!![]()
Åh, det er så herlig. Har stort sett vært sånn med vår mini også.Jeg er så glad for at lillesnupp er så flink til å spise, spiser alt hun får servert og syns det er spennende med nye smaker![]()
Priser meg lykkelig for det!Åh, det er så herlig. Har stort sett vært sånn med vår mini også.![]()

Jubler for et bankende hjerte på tul i dagVi fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en ma/exu så kunne ikke vært mer glad og lettet enn det vi er nå!

Åååå så kjekt!!
Nå ble jeg glad![]()
Tror aldri jeg har kjent på en sånn lettelse i hele mitt liv før.Åå så koselig, Reana!! En liten skøyer som lurer mamma og pappa, dette! Bare å glede seg til denna skal komme til verden og vise personligheten sin! HihiJubler for et bankende hjerte på tul i dagVi fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en ma/exu så kunne ikke vært mer glad og lettet enn det vi er nå!

Spørs det jaÅå så koselig, Reana!! En liten skøyer som lurer mamma og pappa, dette! Bare å glede seg til denna skal komme til verden og vise personligheten sin! Hihi![]()
Så stas!!Jubler for at vi ikke er den nyeste termingruppen lenger! Er folk i mai-gruppen nå![]()