Jubletråden

Jubler for at jeg har fått time til TUL i uke 12, hos Dr. Mortensen i Bergen. Har hørt mye positivt om han :D
Jeg var til han med «storesøster» :) Han er den beste fagpersonen jeg har truffet på når det gjelder svangerskap, i tillegg er han skikkelig hyggelig.
 
Jeg er så glad for at lillesnupp er så flink til å spise, spiser alt hun får servert og syns det er spennende med nye smaker :)
 
Jeg er så glad for at lillesnupp er så flink til å spise, spiser alt hun får servert og syns det er spennende med nye smaker :)
Åh, det er så herlig. Har stort sett vært sånn med vår mini også. :)
 
Jubler for 2 uker ferie (med innkjøring i barnehage for minsten) :) :cool:
 
Åh, det er så herlig. Har stort sett vært sånn med vår mini også. :)
Priser meg lykkelig for det! :D Kjenner flere som har hatt problemer med mat fra de startet med fast føde, det må være utrolig slitsomt.
 
Jubler for et bankende hjerte på en veldig spontan tul i dag. Ble satt fram en dag, så skal være 8+0 i dag :smiley-bounce022
 
Jeg jubler også for bankende hjerte på tul i dag, men er bare 5+5. Alt kan fortsatt skje, men mye bedre odds for at det skal gå bra nå som hjertet er i gang :D
 
I dag jubler jeg for at jeg har kommet til 5+2! Det er lenger enn de to siste gangene, og jeg tillater meg et lite håp for at dette går veien :smiley-angelic001
 
Jubler for et bankende hjerte på tul i dag❤️❤️ Vi fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en ma/exu så kunne ikke vært mer glad og lettet enn det vi er nå!
 
Jubler for et bankende hjerte på tul i dag❤️❤️ Vi fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en ma/exu så kunne ikke vært mer glad og lettet enn det vi er nå!
Åå så koselig, Reana!! En liten skøyer som lurer mamma og pappa, dette! Bare å glede seg til denna skal komme til verden og vise personligheten sin! Hihi :Heartred
 
Åå så koselig, Reana!! En liten skøyer som lurer mamma og pappa, dette! Bare å glede seg til denna skal komme til verden og vise personligheten sin! Hihi :Heartred
Spørs det ja :D I så fall høres h*n ut som storesøster som er en skikkelig luring :p
 
Jubler fordi mini har hatt en god barnehagestart og storebroren har hatt god start på ungdomsskolen. Nå øver vi på Spansk sammen, og han er veldig engasjert :) :) :)
 
Back
Topp