Jeg betaler selv ogsåFøler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg betaler selv ogsåFøler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da
Føler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da
Føler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da

Masse lykke til!Jeg skal i morgen (4.august)veldig spent.

Jeg har TUL den 19.aug, da er jeg i uke 9.
Tviler på tvillinger, selv om samboer prøver å skremme meg med at "eldre damer lettere får tvillinger fordi celleveggen er skjørere." Noen som har hørt noe lignende???
Ikke føler jeg meg som en "eldre dame" heller, men barnløs på 33år, er vel litt sent ute...
Naturlig unnfangelse, og ingen familiehistorie med tvillinger.
Jeg har fire barn fra før, sist jeg var gravid var det sluppet to egg og begge hadde begynt å utvikle seg, men ene stoppa opp tidlig (mista begge to) . Er 37 år.Sjansen for tvillinger øker etter fylte 30 år og stiger t.o.m. det året man fyller 39. Ikke fordi "celleveggen blir skjørere" (), men fordi reguleringsmekanismen ved eggløsningen blir litt "slappere" så det er større sjans for å slippe to egg i stedet for ett
![]()
Jeg har fire barn fra før, sist jeg var gravid var det sluppet to egg og begge hadde begynt å utvikle seg, men ene stoppa opp tidlig (mista begge to) . Er 37 år.
Gratulerer!Var på TUL idag. 9+1 og alt var bra med den lille. Hjertet banket fint og den beveget seg. Målene stemte akkurat utifra mine beregninger med el. Dette må gå veien![]()

Skal i dag Kl 09.00. Har dessverre en liten blødning, så har mine tvil på at det har gått så bra denne gang![]()