Hvem gjenstår? TUL

Har ikke vært på tidlig ul, skal ikke heller så fremst det ikke er nødvendig :)

Så trist å høre at du mista begge spirene ❤ Er du gravid på nytt? Tilhører du marsgruppa? ❤
Ja, jeg har ikke villet poste det "offentlig" enda pga jeg har hatt en SA og en MA i år, men er 7+4 i dag. Skal på privat TUL i morgen, så da kan jeg event skrive meg på lista om vi får gode nyheter :Heartred

Ja, jeg har ikke villet poste det "offentlig" enda pga jeg har hatt en SA og en MA i år, men er 7+4 i dag. Skal på privat TUL i morgen, så da kan jeg event skrive meg på lista om vi får gode nyheter :Heartred

Så koselig å høre ❤ Jeg krysser alt jeg har for at alt ser fint ut på TUL imorgen og at du offisielt kommer inn her i marsgruppa! Lykke til! ❤

Så koselig å høre ❤ Jeg krysser alt jeg har for at alt ser fint ut på TUL imorgen og at du offisielt kommer inn her i marsgruppa! Lykke til! ❤
Håper jeg og. Har mye mer symptomer denne gangen enn begge de andre tilsammen, så er det ikke liv syns jeg det er veldig urettferdig. Begynner å grue meg skikkelig for i morgen.

Jeg har ikke vært på TUL, tror ikke jeg skal det heller. Men ingenting som tilsier at det er tvillinger i vente her heller☺️

What?! Føler meg lurt.. :smiley-angry017

Ja, det er vi to om! Jeg trodde jeg hadde mulighet til å ta NIPT i Norge denne gangen slik som stortinget vedtok at man skulle få med virkning fra 01.07.20, men sånn blir det ikke.

Ja, det er vi to om! Jeg trodde jeg hadde mulighet til å ta NIPT i Norge denne gangen slik som stortinget vedtok at man skulle få med virkning fra 01.07.20, men sånn blir det ikke.

Trodde det skulle få igjennom siden det har vært i nyhetene at folk ringte nesten på dagen for å bestille time for å kunne få hjelp til å få barn.. Jaja så ble det ikke sånn. Da må jeg vel pent vente på denne ultralyden da. Skulle egentlig få tidlig uansett men har forsatt ikke fått time og jeg er 8+4 idag

Skal på tul i dag, er så spent! Håper alt ser bra ut og at vi får se, kanskje høre det lille hjertet <3
Er 9+0 i dag

Vi skal neste torsdag ❤️ Får besøk langveisfra den helgen, og håper å kunne spre gode nyheter da! :happy: Det er første, og å vente helt til OUL for å vite hvordan ting ser ut virket uendelig lenge å vente!

Her så heldigvis alt fint ut! Fikk se mye bevegelse og høre hjerteslag ❤️

Vedlegg

• 447CACC3-47E2-4FC7-BD8F-4BF6FB20AAFA.jpeg
    447CACC3-47E2-4FC7-BD8F-4BF6FB20AAFA.jpeg
    65,3 KB · Visninger: 29
Vi skal neste torsdag ❤️ Får besøk langveisfra den helgen, og håper å kunne spre gode nyheter da! :happy: Det er første, og å vente helt til OUL for å vite hvordan ting ser ut virket uendelig lenge å vente!

Vi skal også neste torsdag! Virker som en evighet til akkurat nå.. Er veldig spent! Krysser alt jeg har for at vi får se en sprell levende, frisk liten baby! ❤

Endelig min tur. Veldig spent på resultatet. 8+0 i dag, tidligere har jeg blitt fulgt opp hver uke. Men ferie har satt ting litt på vent.
Håper på å se ett bankende hjerte ♥

Vært på ny ultralyd idag. Var en veldig aktiv liten baby som hoppet og danset rundt inni der :Heartred :) alt så fint ut. 11+4 idag.

Vedlegg

• IMG_20200811_090457.jpg
    IMG_20200811_090457.jpg
    33,6 KB · Visninger: 34
Alt så bra ut i dag. Ble satt tilbake 4 dager, men det spiller ingen rolle så lenge hjertet slår og alt ser bra ut :Heartred

Back
Topp