Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal i dag Kl 09.00. Har dessverre en liten blødning, så har mine tvil på at det har gått så bra denne gang
Ja, jeg har ikke villet poste det "offentlig" enda pga jeg har hatt en SA og en MA i år, men er 7+4 i dag. Skal på privat TUL i morgen, så da kan jeg event skrive meg på lista om vi får gode nyheterSå trist å høre at du mista begge spirene ❤ Er du gravid på nytt? Tilhører du marsgruppa? ❤
Ja, jeg har ikke villet poste det "offentlig" enda pga jeg har hatt en SA og en MA i år, men er 7+4 i dag. Skal på privat TUL i morgen, så da kan jeg event skrive meg på lista om vi får gode nyheter
Håper jeg og. Har mye mer symptomer denne gangen enn begge de andre tilsammen, så er det ikke liv syns jeg det er veldig urettferdig. Begynner å grue meg skikkelig for i morgen.Så koselig å høre ❤ Jeg krysser alt jeg har for at alt ser fint ut på TUL imorgen og at du offisielt kommer inn her i marsgruppa! Lykke til! ❤
What?! Føler meg lurt..Nei, det tilbudet vil ikke være på plass før tidligst januar 2021. Jeg har bestilt privat og må betale for det.
What?! Føler meg lurt..
Ja, det er vi to om! Jeg trodde jeg hadde mulighet til å ta NIPT i Norge denne gangen slik som stortinget vedtok at man skulle få med virkning fra 01.07.20, men sånn blir det ikke.
Her så heldigvis alt fint ut! Fikk se mye bevegelse og høre hjerteslag
Vi skal neste torsdag Får besøk langveisfra den helgen, og håper å kunne spre gode nyheter da! Det er første, og å vente helt til OUL for å vite hvordan ting ser ut virket uendelig lenge å vente!
Vært på ny ultralyd idag. Var en veldig aktiv liten baby som hoppet og danset rundt inni der alt så fint ut. 11+4 idag.
Å? Heldig du som fikk vite kjønn så tidlig. Vi fikk ikke vite det. Vi fikk høre vi ikke kunne se det så tidlig. Så det blir spennende å få vite det på oulSå kjekt!! Fikk du vite kjønn?
Fekk vite det når eg var 11+5 sist <3