Hvem gjenstår? TUL

Oi, så mange som ikke har vært på TUL enda! Har føltes ut som det bare var meg igjen :hilarious:

Skal på torsdag - har ingen følelse på at det er to. Så om det viser seg å være mer enn en kommer jeg til å ramle av benken :hilarious:

Jeg skal 13/8, det er satt inn én blasto, så jeg regner med det er bare en.

Skal på fredag! :nailbiting: er faktisk tvillinger på både min og mannen sin side, men føler ikke at det er to, så blir i såfall veldig overrasket!
Blir spennende å se om noen plutselig får se to på tul da! :D

Må bare skyte inn at det ikke har noe å si at mannen har tvillinger på sin side :) Eneggede tvillinger er en ren tilfeldighet, mens toeggede tvillinger kan være arvelig. Men dette avhenger av om kvinnen er genetisk disponert for å slippe to egg i en syklus, så mannens genetikk spiller ikke inn her :) Menn med toeggede tvillinger på sin side kan likevel gi genet videre til sine døtre, slik at de kan få tvillinger :happy: Synes det hele er veldig fascinerende!

Må bare skyte inn at det ikke har noe å si at mannen har tvillinger på sin side :) Eneggede tvillinger er en ren tilfeldighet, mens toeggede tvillinger kan være arvelig. Men dette avhenger av om kvinnen er genetisk disponert for å slippe to egg i en syklus, så mannens genetikk spiller ikke inn her :) Menn med toeggede tvillinger på sin side kan likevel gi genet videre til sine døtre, slik at de kan få tvillinger :happy: Synes det hele er veldig fascinerende!
Spennende! Pappa sin bror var egentlig tvilling, men den andre var dødfødt da.. Men usikker på om det var toegget eller enegget :)
Her er det jo bare satt inn ett egg, så sånn sett er det liten sjanse uansett :)
Men blir spennende å se om noen her får tvillinger da! :D

Åå, kom akkurat ut fra TUL og der var det EN liten bamsemums med hjerteaktivitet og riktig størrelse. Ble målt til 7+6, så til og med litt lenger enn jeg trodde. ❤️

• Liker
Reactions: TKW
Spennende! Pappa sin bror var egentlig tvilling, men den andre var dødfødt da.. Men usikker på om det var toegget eller enegget :)
Her er det jo bare satt inn ett egg, så sånn sett er det liten sjanse uansett :)
Men blir spennende å se om noen her får tvillinger da! :D

Min pappa er toegget tvilling og de sier jo at det hopper over en generasjon ;) Men neida, som skrevet lengre oppe så har jeg ingen følelse av at det er to :happy:
Enig i at det blir spennende om vi har noen flere tvillinger her inne (tror vi har ei til nå?) :)

Har vært en gang, og akal igjen idag :-) Regner med det fortsatt bare er 1 inni der :-D

Jeg har vert en gang i uke 6, og skal på ny på onsdag uke 9:) og en i uke 12:)

Så lenge svangerskapet går rolig for seg så finner jeg ikke ut av det før ordinær ultralyd om... 6-7 uker?xsmile9

Føler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da :bookworm:

Føler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da :bookworm:

Har ikke noe grunn jeg heller, annet enn bekreftelse, så jeg betaler selv. Hadde MA forrige gang, så vil helst ikke gå til ule 18-20 med å ikke vite :happy: Men blir nok med den ene, med mindre blødning elns..

Venter forsatt på å få time til ultralyd! :sad015:smiley-angry017Men vi har alle krav på tidlig ultralyd etter endringen 1 juli da:scratch?

Venter forsatt på å få time til ultralyd! :sad015:smiley-angry017Men vi har alle krav på tidlig ultralyd etter endringen 1 juli da:scratch?

Nei, det tilbudet vil ikke være på plass før tidligst januar 2021. Jeg har bestilt privat og må betale for det.

Back
Topp