Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på fredag! er faktisk tvillinger på både min og mannen sin side, men føler ikke at det er to, så blir i såfall veldig overrasket!
Blir spennende å se om noen plutselig får se to på tul da!
Spennende! Pappa sin bror var egentlig tvilling, men den andre var dødfødt da.. Men usikker på om det var toegget eller eneggetMå bare skyte inn at det ikke har noe å si at mannen har tvillinger på sin side Eneggede tvillinger er en ren tilfeldighet, mens toeggede tvillinger kan være arvelig. Men dette avhenger av om kvinnen er genetisk disponert for å slippe to egg i en syklus, så mannens genetikk spiller ikke inn her Menn med toeggede tvillinger på sin side kan likevel gi genet videre til sine døtre, slik at de kan få tvillinger Synes det hele er veldig fascinerende!
Spennende! Pappa sin bror var egentlig tvilling, men den andre var dødfødt da.. Men usikker på om det var toegget eller enegget
Her er det jo bare satt inn ett egg, så sånn sett er det liten sjanse uansett
Men blir spennende å se om noen her får tvillinger da!
Lykke tilJeg skal idag.
Jeg skal idag.
Føler alle skal på tidlig ul, er det bare jeg som kun har ordinær? Har lyst og dra til legen og gråte meg til en, men er liksom ingen grund, annen enn nyskjerrighet da
Venter forsatt på å få time til ultralyd! Men vi har alle krav på tidlig ultralyd etter endringen 1 juli da?