Hvem gjenstår? TUL

Mamma^2?

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Inspirert av hun som tipset om tvillingtråd i januargruppa.. :D

Det er jo veldig mange som har vært på TUL. Hvor mange er vi som ikke har vært enda? Hvor mange tvillingkandidater er igjen? :pompus: Må jo ha noen duplexer :love2

Jeg tror ikke det er tvillinger her, men skal ha første UL førstkommende torsdag :love2
 
Har ikke vært, skal 26., om jeg ikke får her i bygda etter jordmortime i neste uke. Håper å slippe å kjøre 5 timer for privat!
 
Jeg skal på tirsdag!
Hadde ikke gjort oss noe om det var tvillinger ❤️
Fikk satt inn ett eg så tviler, men kan jo ha skjedd et mirakel :woot:
 
Skal ikke på tul før 26.08, men har ingen tro på at det er tvillinger.
 
Har ikkje vore. Men kunne godt tenkt meg to!!

dei to første vi har er tette og verdens beste venner. Dette blir siste.. Kunne godt tenkt meg at det blei to så vi fekk ein gjeng på 4!
 
Skal på fredag! :nailbiting: er faktisk tvillinger på både min og mannen sin side, men føler ikke at det er to, så blir i såfall veldig overrasket!
Blir spennende å se om noen plutselig får se to på tul da! :D
 
Jeg har heller ikke vært enda :) Skal en gang før uke 12, som blir første uka i sept:)
 
Jeg har ikke vært enda, tenkte å bestille meg en time snart. Føler ikke det er tvillinger her.
 
Jeg har time tirsdag. Tviler på tvillinger, satt inn ett fryst embryo.
 
Har time fredag (7. aug). Satt inn ett fryst embryo, så tviler på tvillinger, men det kan jo skje.
 
Har time 20. aug :) Jeg har toeggede tvillinger bakover i slekta på pappa sin side. Har ingen følelse på at det er tvillinger da, ikke har jeg noe særlig sterke symptomer heller. Hadde gjerne fått tvillinger, men blir meget overrasket om det er to der inne når vi er på TUL :p
 
Her har vi time 04. september, da har jeg bikket 12 uker :)
Blir ganske overrasket derom dey er 2 inni der:hilarious:
 
Ikke vært, her er det ferie på mine leger :( Alle er tilbake 10, da skal je ha 1 svangerskapskontroll og håper på time på TUL raskt.
 
Back
Topp