Hvem gjenstår? TUL

Hei! Hvordan gikk det på TUL idag?:angelic:

Det gikk kjempebra! Fikk se en liten baby på 3,3 cm med bankende hjerte og veivende armer og bein ❤❤❤ Ble målt til 10+1, men tror jeg holder på min egen kalkulering (10+0) fram til OUL. Det var så liten forskjell så :happy: Nå håper jeg bare på at jeg ikke får så veldig tidlig OUL, for legen regnet svangerskapslengde ut fra bortfallsblødningen jeg hadde og regnet meg dermed til 10 uker på mandag..
 
Det gikk kjempebra! Fikk se en liten baby på 3,3 cm med bankende hjerte og veivende armer og bein ❤❤❤ Ble målt til 10+1, men tror jeg holder på min egen kalkulering (10+0) fram til OUL. Det var så liten forskjell så :happy: Nå håper jeg bare på at jeg ikke får så veldig tidlig OUL, for legen regnet svangerskapslengde ut fra bortfallsblødningen jeg hadde og regnet meg dermed til 10 uker på mandag..

Høres veldig bra ut:happy:
Alltid like gøy å se... jeg fikk filme med mobilen på torsdag, slik at mannen fikk se bevegelse når jeg kom hjem:happy: da først forsto han at det var liv:hilarious: vi gleder oss til neste.. da får han være med.
Er 10+6 og den lille vinka til meg:angelic:
 
Høres veldig bra ut:happy:
Alltid like gøy å se... jeg fikk filme med mobilen på torsdag, slik at mannen fikk se bevegelse når jeg kom hjem:happy: da først forsto han at det var liv:hilarious: vi gleder oss til neste.. da får han være med.
Er 10+6 og den lille vinka til meg:angelic:

Så koselig! Vi var på privat UL nå og der fikk heldigvis mannen være med :happy:
 
Det gikk kjempebra! Fikk se en liten baby på 3,3 cm med bankende hjerte og veivende armer og bein ❤❤❤ Ble målt til 10+1, men tror jeg holder på min egen kalkulering (10+0) fram til OUL. Det var så liten forskjell så :happy: Nå håper jeg bare på at jeg ikke får så veldig tidlig OUL, for legen regnet svangerskapslengde ut fra bortfallsblødningen jeg hadde og regnet meg dermed til 10 uker på mandag..
Så godt å høre. Jeg kom for tidlig på OUL med andremann, da fikk jeg ny time uka etter. Ahus satt ikke termin før fullgåtte 17 uker på den tida. Mulig endra nå. Venninna mi fikk også for tidlig OUL på Ullevål , og endte opp med OUL termin 3 uker etter menstermin. Ungen kom vel ei uke eller så før. Tror de gir seinere timer til OUL nå. Sist fikk jeg i uke 20.
 
TUL på torsdag for oss. Ble ringt opp i går med beskjed om at mannen ikke kan være med likevel... Det var nedtur! :( Men får ringe igjen samme dag og dobbeltsjekke. Bli med gjør han vel uansett, om han så må vente utenfor bygningen :rolleyes:
 
Det gikk kjempebra! Fikk se en liten baby på 3,3 cm med bankende hjerte og veivende armer og bein ❤❤❤ Ble målt til 10+1, men tror jeg holder på min egen kalkulering (10+0) fram til OUL. Det var så liten forskjell så :happy: Nå håper jeg bare på at jeg ikke får så veldig tidlig OUL, for legen regnet svangerskapslengde ut fra bortfallsblødningen jeg hadde og regnet meg dermed til 10 uker på mandag..
Det gikk kjempebra! Fikk se en liten baby på 3,3 cm med bankende hjerte og veivende armer og bein ❤❤❤ Ble målt til 10+1, men tror jeg holder på min egen kalkulering (10+0) fram til OUL. Det var så liten forskjell så :happy: Nå håper jeg bare på at jeg ikke får så veldig tidlig OUL, for legen regnet svangerskapslengde ut fra bortfallsblødningen jeg hadde og regnet meg dermed til 10 uker på mandag..
Så bra! ❤️Vi er like langt, 10+0 i følge menstermin, men er også 10+1 ifølge TUL. Artig
 
Var på TUL i dag og fikk se en frisk liten bollebaby. Størrelsen stemte med siste mens, så er 10+2 som antatt. Det var en kjempestor lettelse å få vite at alt var som det skulle :)
 
Har vært på tul og så en liten bamsemums på 2,5 cm og hjerteslag ble mål til 177. Var en utvendig ultralyd.:love7er ca.9+4 i dag:)
 
Jeg har time til tul neste uke, privat. Pga blødninger de siste to dagene skal jeg på nærmeste sykehus for undersøkelse med tul i morgen. Jeg hadde heller vært foruten blødningene, men håper på det beste i morgen.
 
Jeg har time til tul neste uke, privat. Pga blødninger de siste to dagene skal jeg på nærmeste sykehus for undersøkelse med tul i morgen. Jeg hadde heller vært foruten blødningene, men håper på det beste i morgen.
Masse lykke til i morgen :Heartred
 
Inspirert av hun som tipset om tvillingtråd i januargruppa.. :D

Det er jo veldig mange som har vært på TUL. Hvor mange er vi som ikke har vært enda? Hvor mange tvillingkandidater er igjen? :pompus: Må jo ha noen duplexer :love2

Jeg tror ikke det er tvillinger her, men skal ha første UL førstkommende torsdag :love2


Jeg var på TUL privat for to uker siden for å vite at alt var i orden siden jeg ikke har vært spesielt dårlig form og bare kjent at jeg var blitt ganske stor. Og der var det to stk bankene hjerter gitt :laughing021 Begge 10+0 og kommet noen dager lenger enn forventet :Heartred:Heartred De har hver sin fostersekk men deler morkake, så vi skal på ny TUL på St. Olavs i neste uke, for å se utvikling og forhåpentligvis få bekreftet at alt fortsatt står bra til. Er i følge TUL 12+1 idag, men kjenner at vi avventer å fortelle folk det til vi har vært på den sjekken, da det ansees som et høyrisikosvangerskap (noe som skremmer meg litt mer enn jeg hadde trodd). Men nå synes det jo snart så godt at jeg ikke klarer å skjule det stort lenger uansett :confused005

Noen andre i samme situasjon her inne?
 
Var på TUL i dag, men ble satt såppas mye tilbake at jeg ble anbefalt å komme tilbake rundt uke 12 bare for å sjekke åssen det går ❤️ Så da tar jeg meg råa til det!
 
Jeg var på TUL privat for to uker siden for å vite at alt var i orden siden jeg ikke har vært spesielt dårlig form og bare kjent at jeg var blitt ganske stor. Og der var det to stk bankene hjerter gitt :laughing021 Begge 10+0 og kommet noen dager lenger enn forventet :Heartred:Heartred De har hver sin fostersekk men deler morkake, så vi skal på ny TUL på St. Olavs i neste uke, for å se utvikling og forhåpentligvis få bekreftet at alt fortsatt står bra til. Er i følge TUL 12+1 idag, men kjenner at vi avventer å fortelle folk det til vi har vært på den sjekken, da det ansees som et høyrisikosvangerskap (noe som skremmer meg litt mer enn jeg hadde trodd). Men nå synes det jo snart så godt at jeg ikke klarer å skjule det stort lenger uansett :confused005

Noen andre i samme situasjon her inne?
Så koselig med 2 :Heartred
Tror de har en tvillingtråd på februar? Der alle med tvillinger er velkomne :) jeg ville tatt en titt der, tror de er ganske mange der :)
 
Jeg var på TUL privat for to uker siden for å vite at alt var i orden siden jeg ikke har vært spesielt dårlig form og bare kjent at jeg var blitt ganske stor. Og der var det to stk bankene hjerter gitt :laughing021 Begge 10+0 og kommet noen dager lenger enn forventet :Heartred:Heartred De har hver sin fostersekk men deler morkake, så vi skal på ny TUL på St. Olavs i neste uke, for å se utvikling og forhåpentligvis få bekreftet at alt fortsatt står bra til. Er i følge TUL 12+1 idag, men kjenner at vi avventer å fortelle folk det til vi har vært på den sjekken, da det ansees som et høyrisikosvangerskap (noe som skremmer meg litt mer enn jeg hadde trodd). Men nå synes det jo snart så godt at jeg ikke klarer å skjule det stort lenger uansett :confused005

Noen andre i samme situasjon her inne?
Er 11+6 i dag. Så og hørte to bankende hjerter i uke 7. Skal ha 12ukers kontroll på mandag. Venter spent på flere med tvillinger så vi kan få en tvilling tråd for mars:Heartred
 
Var på TUL i dag, men ble satt såppas mye tilbake at jeg ble anbefalt å komme tilbake rundt uke 12 bare for å sjekke åssen det går ❤️ Så da tar jeg meg råa til det!
Så alt ellers bra ut og hjertet slo?
 
Back
Topp