Så kjekt!! Fikk du vite kjønn?
Fekk vite det når eg var 11+5 sist <3
Oi! Så tidlig! Sist gang jeg var fikk jeg beskjed om det først var mulig å se fra uke 14.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt!! Fikk du vite kjønn?
Fekk vite det når eg var 11+5 sist <3
Måtte sjekke papirene frå sist nå. Ser eg har skrive feil.Oi! Så tidlig! Sist gang jeg var fikk jeg beskjed om det først var mulig å se fra uke 14.
De som er gode på det ser det sikkert tidlig, stas å få vite såpass tidlig daMåtte sjekke papirene frå sist nå. Ser eg har skrive feil.
Når eg var på ultralyd med første var eg 10+5. Då sa han som utførte ultralyden at han kunne sjå kjønnet, men at det ikkje var lov å informera om det før etter 12veker. Slik at ingen skulle velge abort pga «feil» kjønn. Var på ny ultralyd til ein anna gyn med samme barnet i veke 13. Då fekk han ikkje sett mellom beina på barnet, men kunne nesten garantere at det var ein gut pga hjernen til guttefoster opptar mindre plass inni skallen enn det gjer hos jentefostera. (Eg tulle ikkje altså)
På nr 2 fekk vi vite kjønn 11+2. Han lurte på om vi ville vite, og kva vi trudde. Vi sa vi hadde fått insinuert gutt tidlegare, og då sa han blankt nei. Det var 100% jente. Var ikkje vanskeleg å sjå på bildet han viste på skjermen heller.
Vurderer sterkt å forsøke å overtale mannen til at vi skal ta ul på lørdag! Men da vil jeg ha en til senere i uke 12.. Så det blir jo doble kostnader.. Jeg bare har et veldig behov for å se liv der inne nå! Fastlegen forsøkte seg på UL på timen min på mandagen, men det var så dårlig at det var akkurat slik at vi så en oppklaring (livmor) med noe inni. Men det var ikke noe bevegelse som jeg kunne se... Enn hvis det ikke er liv der inne?!
Kan være vanskelig å se på utvendig ul såpass tidlig. Så en annen tråd der de kun så en fostersekk utenpå, men alt var helt perfekt forde. Krysser fingrene for alt er bra. Hvor langt er du på vei nå?Vurderer sterkt å forsøke å overtale mannen til at vi skal ta ul på lørdag! Men da vil jeg ha en til senere i uke 12.. Så det blir jo doble kostnader.. Jeg bare har et veldig behov for å se liv der inne nå! Fastlegen forsøkte seg på UL på timen min på mandagen, men det var så dårlig at det var akkurat slik at vi så en oppklaring (livmor) med noe inni. Men det var ikke noe bevegelse som jeg kunne se... Enn hvis det ikke er liv der inne?!
Kan være vanskelig å se på utvendig ul såpass tidlig. Så en annen tråd der de kun så en fostersekk utenpå, men alt var helt perfekt forde. Krysser fingrene for alt er bra. Hvor langt er du på vei nå?
Da er det gjort! Timen er fremskyndet fra torsdag til lørdag! Da er det plutselig bare halvannet døgn igjen til TUL! ❤
Spent på dine vegne! Går garantert bra
Da er det gjort! Timen er fremskyndet fra torsdag til lørdag! Da er det plutselig bare halvannet døgn igjen til TUL! ❤