Mommin
Betatt av forumet
Er 25 mlu fra makesure.Kjøre vene, så spennendehvor følsom er testen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 25 mlu fra makesure.Kjøre vene, så spennendehvor følsom er testen?

Skjønner meg ikke på kroppen om dagen uansett, bekreftet EL på CD 15, pleier å være på 20 og jeg har 30 dager syklus altså 10 dager lutealfase... Men EL 5 dager tidligere er jo en del så vet ikke om syklus da blir 25 dager denne gangen?
Håper jeg holder meg litt til med testingen, har bare vanlig babyplan tester også Hvisker gratulererJeg kan ikke tro det.10 dpoVis vedlegget 331492

Det er jo super strek der!Har sovet skikkelig dårlig i natt, jeg måtte mye på do osv, så da bestemte jeg meg for å ta en test. Dette er første kanskje positive etter SA. Trodde det kom til å ta flere måneder før jeg fikk synlig strek. Men nå lever jeg i håper om at en digital test snart kan bli positiv. Ønsker dere alle lykke til.
er det bare mine øyne eller er det en strek der ?![]()

Takk.Hvisker gratulerer![]()
må dette bare gå veien!Gratulerer har du tatt Cb digital ? Som viser uker? Eller er det litt tidlig?Jeg kan ikke tro det.10 dpoVis vedlegget 331492

Hvordan går det?mariek94 - 25år - PP2 - B1 - EL Ca 06.07 -IKM ca 19.07
Sluttet på prevensjon i april så litt usikker på sykluslengde etter nesten 10 år med hormonprevensjon, men om den er som forrige så er det 31 dager og eggløsning rett etter neste helgen (og min egen bursdag)![]()
Gratulerer!!Overlykkelig måtte det lille føret spire og gro trygt i min mage![]()
Gratulerer til andre som også er gravide, og masse lykke til til dere andre!
Når bør jeg kontakte lege ?
Takk, gratulerer til deg og.Gratulerer har du tatt Cb digital ? Som viser uker? Eller er det litt tidlig?![]()
tenker ta strimler frem til IKM og svi av den digitale da.