IKM uke 30 ~2020

Haff tok test nå, er jo så teit for jeg vet jo veldig godt hvor den streken skal være så den skyggen jeg ser tror jeg bare er testfeltet :hilarious:
Men den er så blenda som det går så mens kommet nok i morgen, aldri hatt mer enn 12 dager, vanligvis 10 så kommer nok i morn :happy:

Jeg skal absolutt tilbake på p-piller når jeg er ferdig med dette. Kraftig tr, kramper, smerter og helt utslått.. Gleder meg til pp2 jeg nå :-)

Ikkje gravid :sorry: Denne pp om skulle bli så bra. Kjøpte el tester og begynte testingen på cd 11. Samme dag som de dumpet ned i postkassen. Var så giret og klar. Har egentlig IKM i morgen ca... men eg har enda ikkje hatt positiv el test. Så da veit eg ikkje kor eg skal sette meg opp. Får berre fortsette å teste, så får vi se hva som skjer. Håper på mens i morgen, at eg har misset el på testene... men syns det er rart. Alle har vert veeeeldig svake.
Lykke til og gratulera til alle gravide :Heartred

Negativ RFSU, det som i teorien er ca 13 dpo

Begynte å spotte ikveld, så regner med tr kommer for fullt imorgen! Det kjennes egentlig helt greit. Vi har så mye planer når ferien kommer, så det er litt godt å slippe og skjule en graviditet og dårlig form og :) Håper bare el kommer litt før cd 25 denne pp’en, 40 dagers syklus er noe dritt :wtf:
Veldig kos med så mange positive tester i denne gruppa! Gratulerer til alle, og lykke til til dere andre :love7

Negativ RFSU, det som i teorien er ca 13 dpo

14-15 dager etter det jeg trodde kunne være EL med negativ test. Konkluderer med at EL ikke kom denne måneden. Helt lukket tapp og ingenting tilsier mensen kommer.

14-15 dager etter det jeg trodde kunne være EL med negativ test. Konkluderer med at EL ikke kom denne måneden. Helt lukket tapp og ingenting tilsier mensen kommer.
Kan du ha hatt EL senere en forventet siden tappen er lukket nå?

Kan du ha hatt EL senere en forventet siden tappen er lukket nå?

Tviler sterkt. Den har vært lukket en god stund.. Og vått, men sparsomt ellers med tegn.

Usikker på om jeg skal gi det en uke til før jeg tar provera og ny kur eller bare gå rett på, eventuelt uten provera først?

Her skjer det ingenting:singing: Litt utflod med hint av farge men ingen tegn til mens :shifty:

Tviler sterkt. Den har vært lukket en god stund.. Og vått, men sparsomt ellers med tegn.

Usikker på om jeg skal gi det en uke til før jeg tar provera og ny kur eller bare gå rett på, eventuelt uten provera først?
Sniker litt :angelic:
Jeg fikk beskjed av gynekologen at man burde vente minst ett par uker, men helst fire, etter at mensen egentlig skal komme før man starter på provera. Dette for å gi kroppen en sjanse til å ha en syklus. Gynekologer sier forskjellig sikkert, men det sa min

Så kjedelig da. Har du noen gang fått Ovitrelle når du bruker Femar? Kanskje det kan være noe så egget slipper.

Så kjedelig da. Har du noen gang fått Ovitrelle når du bruker Femar? Kanskje det kan være noe så egget slipper.

Fikk det innimellom da vi prøvde på Leah. Problemet hos meg er egentlig ikke at egget ikke slipper, men manglende utvikling (anovulasjon) de gangene det ikke slipper.

Bestemt meg for å ta 12.5mg x 5 dager nå, en "siste" prøving før pause igjen. Lang historie kort så kan jeg ikke ha termin mye senere enn midten av mai pga sykemeldingsrettigheter - og jeg anslår sterkt med min historie at jeg ikke får jobbet noe i svangerskapet. Siste sjanse for EL/befruktning var for 15 dager siden, negativ test idag og ingen tegn til mensen. Tviler sterkt på at eggløsning har vært senere også.

Last edited:
Så kjipt:Heartred Jeg har 5 barn, og har først testet positivt rundt IKM med alle sammen- hele 17dpo med en av dem! Hvor mange dpo er du nå? :Heartred
Idag er jeg hele 14dpo! Aldri hatt så lang lutealfase før :joyful: Skal ta en test nå :rolleyes:

Edit; Det slapp jeg tr kom nå :cat:

Fikk det innimellom da vi prøvde på Leah. Problemet hos meg er egentlig ikke at egget ikke slipper, men manglende utvikling (anovulasjon) de gangene det ikke slipper.

Bestemt meg for å ta 12.5mg x 5 dager nå, en "siste" prøving før pause igjen. Lang historie kort så kan jeg ikke ha termin mye senere enn midten av mai pga sykemeldingsrettigheter - og jeg anslår sterkt med min historie at jeg ikke får jobbet noe i svangerskapet. Siste sjanse for EL/befruktning var for 15 dager siden, negativ test idag og ingen tegn til mensen. Tviler sterkt på at eggløsning har vært senere også.
Håper det klaffer nå på siste forsøk før pause :Heartred

Gratulerer til alle som ble gravide denne IKM uka :Heartred

Lykke til til oss andre som fikk TR på besøk og håper det er vår tur snart :Heartpink

Back
Topp