Felles skravletråd våren 2020

Da er dietten i gang og jeg kjenner småsulten hele dagen. Men, det er verdt det i det lange løp ❤️❤️❤️
Må passe på så jeg ikke går for fort ned, for masse. Har ikke lyst på masse løs hud
Hvordan diett er du på? Håper det bare er i overgangen du kjenner på sult, tungvint om det skal være sånn lenge.
 
Hvordan diett er du på? Håper det bare er i overgangen du kjenner på sult, tungvint om det skal være sånn lenge.

Jeg tipper det kun er nå i begynnelsen ja. Jeg spiser mellom 1500 - 1600 kcal om dagen. 40% fett, 35% protein og 25% karbohydrater. Stort sett går det greit, men ser jeg har failet litt i dag :p

I dag har jeg 23% karbo, 24% protein og hele 53% fett :p
 
Litt forvirret rundt ukens utfordring :p

Skritt får vi poeng for men også mosjon eller trening.
Jeg trakk fra en god del på skritt da, for har hatt mobilen i lomma på gårsdagens og dagens skitur, så føler at jeg ikke kan få doble poeng :)
Selv om jeg går på ski, registrerer jo telleren deler av turen :)
 
Litt forvirret rundt ukens utfordring :p

Skritt får vi poeng for men også mosjon eller trening.
Jeg trakk fra en god del på skritt da, for har hatt mobilen i lomma på gårsdagens og dagens skitur, så føler at jeg ikke kan få doble poeng :)
Selv om jeg går på ski, registrerer jo telleren deler av turen :)

Skritt blir dobbelt opp, ellers blir det alt for mye styr med det. Så går du en tur på 20 min så får du både 10 poeng på mosjon og de skrittene du gikk da + resten av dagen.
 
Skritt blir dobbelt opp, ellers blir det alt for mye styr med det. Så går du en tur på 20 min så får du både 10 poeng på mosjon og de skrittene du gikk da + resten av dagen.

Det syns jeg er superbra, både for å slippe styr og for at man blir belønna for aktivitet. Det vil jo uansett være likt for alle, og det er gøy å kunne skrive opp masse poeng. :happy:
 
Det syns jeg er superbra, både for å slippe styr og for at man blir belønna for aktivitet. Det vil jo uansett være likt for alle, og det er gøy å kunne skrive opp masse poeng. :happy:

Det er det :D
 
En av tingene som motiverte meg til å gå kveldstur fremfor å sette rumpa ned i sofaen etter legging. :p
Og så er det så gøy å se framgangen og. Særlig når man ser at man jevnt over bare går fler og fler skritt per dag :D
 
Ifølge fitbiten min har jeg blitt i dårligere form etter at krigen startet. Hvilepulsen har gått opp, og det sier visstnok alt om kondisjon ^^
 
Hei :) et kjapt spørsmål ang bonus for trening og mosjon. Får man bonus for bare trening og kombinert trening og mosjon? Altså ikke bonus for bare mosjon? :)

"- Trening/mosjon: 150 min trening eller 180 min kombinert mosjon og trening totalt på hele uka: 50 poeng"
 
Hei :) et kjapt spørsmål ang bonus for trening og mosjon. Får man bonus for bare trening og kombinert trening og mosjon? Altså ikke bonus for bare mosjon? :)

"- Trening/mosjon: 150 min trening eller 180 min kombinert mosjon og trening totalt på hele uka: 50 poeng"

Det er nok litt knotete skrevet fra min side. Jeg prøvde å få frem at man ikke kunne få bonus for både trening og mosjon, men bare en av delene. Men siden noen gjør litt av alt så kan man kombinere det, men da må man ha flere minutter totalt enn for bare trening. Jeg mente i utgangspunktet at man kunne få bonus for bare mosjon og.
 
Det er nok litt knotete skrevet fra min side. Jeg prøvde å få frem at man ikke kunne få bonus for både trening og mosjon, men bare en av delene. Men siden noen gjør litt av alt så kan man kombinere det, men da må man ha flere minutter totalt enn for bare trening. Jeg mente i utgangspunktet at man kunne få bonus for bare mosjon og.
Okei. Da må jeg regne sammen senere og se om jeg kvalifiserer. Har en tur igjen for dagen. Takk for svar :)
 
Spent på resultatet! Spent på om jeg får fortsette eller må gå! :bag::bag::bag::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Beklager sent svar. Det ble en annerledes fredag, Alg ble sent. Jeg har bare lyst å sove. Men skal fyre opp pc og se på tallene og utfordring og hele greia. Beklager
 
Jeg tror det avhenger av utfordringen. Jeg tror om dere vinner den, og får 0,5 kg ekstra. så er det jeg som ryker fra vårt lag:nailbiting: så er nervepirrende for oss begge i dag.

Gosh, nervepirrende ja!
 
Resultatet er ute

Jeg synes det er synd å miste noen hver eneste uke, men det er sånn vi har satt opp dette oppelgget, og så lenge jeg henger medtil sånn uke 4 -5 et sted tror jeg at jeg skal være fornøyd. Det er folk her som er virkelig flinke!
 
Resultatet er ute

Jeg synes det er synd å miste noen hver eneste uke, men det er sånn vi har satt opp dette oppelgget, og så lenge jeg henger medtil sånn uke 4 -5 et sted tror jeg at jeg skal være fornøyd. Det er folk her som er virkelig flinke!

Enig, det er kjipt! Men sånn er reglene. Glad vi har wildcard, slik at de som er motiverte har mulighet til å komme seg inn i krigen igjen etter en dårlig uke.
 
Vet at spørsmål kommer til å komme ang sunn middag så da skriver jeg her før det skjer :)
Det er lov å tenke selv og vurdere selv hva man mener er en sunn middag. Her går nok grensen forskjellig mellom hver person.
Å ta den tykkeste sausen eller steke maten i masse smør og ellers mye fett er jo ikke så sunt.
 
Back
Topp