Symptomer

Stresser litt over at puppene er mindre ømme, men det kommer seg vel mot kvelden håper jeg. Har ikke vært veldig uggen i dag heller, kanskje det var fordi jeg har droppet kaffen? Men er trøtt som en dupp da, katten og jeg har nettopp sovet litt sammen. Og jeg har stadige ilinger nedover lysken. Så jeg ser ikke helt mørkt på det. :p
 
Stresser litt over at puppene er mindre ømme, men det kommer seg vel mot kvelden håper jeg. Har ikke vært veldig uggen i dag heller, kanskje det var fordi jeg har droppet kaffen? Men er trøtt som en dupp da, katten og jeg har nettopp sovet litt sammen. Og jeg har stadige ilinger nedover lysken. Så jeg ser ikke helt mørkt på det. :p

Går opp og ned her og!
I går var jeg stort sett i fin form og bare litt ømme bryser i ny og ne, men idag er formen røva og ømme pupper! Gjorde vondt å dusje:wacky:
 
Går opp og ned her og!
I går var jeg stort sett i fin form og bare litt ømme bryser i ny og ne, men idag er formen røva og ømme pupper! Gjorde vondt å dusje:wacky:
Lett uggenhet kom tilbake da jeg reiste meg fra sengen. Det går visst fint å ligge stille. :rolleyes:
 
Fortsatt tilnærmet ingen symptomer. Blir oppriktig bekymret :(
 
Fortsatt tilnærmet ingen symptomer. Blir oppriktig bekymret :(
Har lite selv. Kan merke litt, men ikke noe jeg ville tenkt på hvis jeg ikke visste noe om dette. Vi er jo egentlig heldige, men hadde vært godt med noen åpenbare symptomer :p Ingen symptomer er heldigvis ikke et dårlig tegn, men lett å bekymre seg
 
Åh, blir helt tussete. Puppene er vonde igjen, korsryggen likeså. Jeg vet at det er vanlig med ubehag i korsrygg, men det var det første som tilsa at jeg hadde SA i aug. Nå er jeg bare «sliten», det er ikke smerter. Men vanskelig å konsentrere seg om noen annet.
 
Over natta har puppene blitt enda større og fastere:wideyed:
 
Våknet i dag tidlig 7+0 og all ømhet i brystene var borte!:nailbiting: Klemte å styrte med de, men fantes ikke øm. Brystene har vært skikkelig øm de siste vekene og spesielt på natt og om morgenen, men ingenting i dag tidlig:shifty:
I det jeg skulle ha på meg ytterjakken kom heldigvis ømheten tilbake:playful: og nå kjenner jeg det virkelig:playful:
Er rart dette hvor fort man blir redd for at det skal gå galt om noe av symptomer forsvinner! Ser virkelig fram til tul 27/4!
 
Våknet i dag tidlig 7+0 og all ømhet i brystene var borte!:nailbiting: Klemte å styrte med de, men fantes ikke øm. Brystene har vært skikkelig øm de siste vekene og spesielt på natt og om morgenen, men ingenting i dag tidlig:shifty:
I det jeg skulle ha på meg ytterjakken kom heldigvis ømheten tilbake:playful: og nå kjenner jeg det virkelig:playful:
Er rart dette hvor fort man blir redd for at det skal gå galt om noe av symptomer forsvinner! Ser virkelig fram til tul 27/4!
Altså, jeg må minne meg selv på at folk ser meg på videochat, butikken, i bilen osv. Kan ikke klemme på puppene da! :hilarious:
 
Blir jo nesten koko av dette :joyful:

Har egentlig ikke hatt så mange symptomer enda, er bare 5+0. Puppene mine er ganske ømme og de kjennes giga ut, nesten så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av armene mine :hilarious:
Hatt litt menssmerter og stikkinger.
I går var en veldig rar dag, jeg var kvalm og gråt litt av alt mulig gjennom hele dagen. Samboer ble helt satt ut da jeg lå å hulka da han kom hjem i går kveld :happy7
Ellers i dag har jeg vært litt dårlig i magen og den kjennes stor ut :whacky059
 
Ingen symptomer egentlig bortsett fra ømme pupper, men det har jeg fått en uke eller to før mensen kommer i flere måneder allerede. Har stukket i underlivet, men det gjør det jo av og til uansett :p veldig spent på hvor ille bekkenløsningen blir denne gangen :p
 
Nyser hver dag! Gjerne flere ganger om dagen:wacky:
Gjorde det sist og, og jeg som hater å nyse:hilarious:
 
«Sliten» i korsryggen og stikk og murringer i dag. Veldig lite ømme pupper, men ømheten er der. Lett uggen, slik at jeg legger merke til det.
I går mistet jeg smaken på Cola Zero, og ostepopen til mannen begynte å stinke blåmuggost. :rolleyes:
 
Våkner klokka 5 eller 6 hver mårra og blir lys våken. Må på do så klart når jeg våkner og sliter med å sovne igjen pga det, og ender med å stå opp for å bruke morgenurinet til testing :facepalm: kan ikke kaste det bort ved å gå på do klokka 5! :hilarious:
Kort lunte, stakkars samboer :hilarious:
Ømme pupper men ikke så ille.
Har murringer og stikninger flere ganger om dagen men kjenner definitivt forskjell på de og menssmerter, men nå nettopp kjentes det akkurat ut som menssmerter og jeg får selvfølgelig panikk.:oops:

Er det andre som kjenner forskjell på smertene som plutselig er bombesikker på at de har menssmerter men som det ikke er noe å bekymre seg over?
 
Våkner klokka 5 eller 6 hver mårra og blir lys våken. Må på do så klart når jeg våkner og sliter med å sovne igjen pga det, og ender med å stå opp for å bruke morgenurinet til testing :facepalm: kan ikke kaste det bort ved å gå på do klokka 5! :hilarious:
Kort lunte, stakkars samboer :hilarious:
Ømme pupper men ikke så ille.
Har murringer og stikninger flere ganger om dagen men kjenner definitivt forskjell på de og menssmerter, men nå nettopp kjentes det akkurat ut som menssmerter og jeg får selvfølgelig panikk.:oops:

Er det andre som kjenner forskjell på smertene som plutselig er bombesikker på at de har menssmerter men som det ikke er noe å bekymre seg over?
Jeg skvetter alltid litt når jeg får smerter. Men så kjenner jeg godt etter, og kjenner at det er forskjell på plassering, rytme og art, liksom. :p ok, det hørtes kanskje fryktelig eksentrisk ut, men poenget mitt er at det er en forskjell selv om det er litt likt.
 
Jeg skvetter alltid litt når jeg får smerter. Men så kjenner jeg godt etter, og kjenner at det er forskjell på plassering, rytme og art, liksom. :p ok, det hørtes kanskje fryktelig eksentrisk ut, men poenget mitt er at det er en forskjell selv om det er litt likt.
Jo det er derfor jeg aksepterer stikninger og dragningene osv. Men menssmerter er så annerledes så når det kjentes så likt ut som menssmerter ble jeg skeptisk.
Men nå "løper" jeg på badet hver gang jeg kjenner at det kommer den minste mengde utflod for å sjekke at det ikke er blod så jeg overreagerer nok bare :hilarious:
 
Back
Topp