He he det har jeg sagt i noen mnd men det hjalp ikkeGrr, øreverk og pottetettnå gidder jeg ikke mer sykdom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det har jeg sagt i noen mnd men det hjalp ikkeGrr, øreverk og pottetettnå gidder jeg ikke mer sykdom...
Det er fortsatt bare to i vårt fylke og har ikke spredd seg mer, det man vet, men det kan jo være at noen man ikke vet om går omkring og er smittsom. Det skjer før eller siden.Det kommer nærmere og nærmere nå synes jeg, en på jobb er i karantene..
Vi har jo egentlig ikke noe valg. Men det er absolutt lov å være lei, det har vært mye hos deg/dereHe he det har jeg sagt i noen mnd men det hjalp ikke
Og det klarer jeg ikke...
Jeg vasker fingrene når jeg kommer på jobb, men jeg tenker jeg burde kloret vanndispenderen, der vi trykker. Og... Ja.... Vi er bare knapt 10 stk til vanlig og ingen har vært på sånn reise, men... Vi kommer til å få det.
Det kommer nærmere og nærmere nå synes jeg, en på jobb er i karantene..
Det er heller ikke krise for meg men det er fullstendig krise om enkelte i familien får det , spesielt min nevøAltså. For meg personlig er det ikke krise å få det. Helst ikke min mor og slett ikke min bestemor, men vi fem her i huset står der nok av.
Men smittebremse er viktig for å spre det utover så lang tid som mulig. For det er begrenset med respirator-kapasitet i landet og blir mange bok syke på en gang må sykehusene prioritere hvem som skal og hvem som ikke skal få respirator.....
Nei man har i grunn ikke noe valg , heldigvis går det som regel overVi har jo egentlig ikke noe valg. Men det er absolutt lov å være lei, det har vært mye hos deg/dere
Heldigvis gjør det detNei man har i grunn ikke noe valg , heldigvis går det som regel over
Alt som det pleier i grunnTakk, det sammeAlt er bra her
Med deg?
Flink du er som trenerI dag har jeg trent massenå gjør det vondt i alle musklene! Jeg begynner å bli gammel... he he
Vi gleder oss!Wow det hørtes deilig ut!
Vi har ikke fått den beskjedenVi er bedt om å holde oss hjemme om vi hoster, snufser eller har feber.... Det er litt ovetkill for å si det sånn. Men vi har mulighet for hjemmekontor
Hva skjer da?Ah gleder meg til 24 mars![]()
Nei. Det har dere jo ikkeVi har ikke fått den beskjedenikke har vi mulighet for hjemmekontor heller
![]()
Håper formen er bedre!God morgen
Kengubarnet ønsker seg ny badeshorts , sendt link men tror den blir for stor så nå googler Jrg ettter mindre.
Blir nok en rolig dag her i heimen, jrg må bli frisk til mandag , mannen har begynt å bli dårlig så jeg har vel smitta han
Kengubarnet skal på badeland , så får han visst overnattingsbesøk .
Det blir stasHerregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langthelt fantastisk
nå lengter jeg etter å finne frem hagemøblene og grillen, plante blomster i hagen og gjøre i stand til ny sesong ute.
Så artig!Noen som skal noe kjekt til uken? Jeg skal kanskje på hengekøyetur med en utrolig kjekk mann!!![]()