Skravletråd for mars. Snart vår?

Altså. For meg personlig er det ikke krise å få det. Helst ikke min mor og slett ikke min bestemor, men vi fem her i huset står der nok av.

Men smittebremse er viktig for å spre det utover så lang tid som mulig. For det er begrenset med respirator-kapasitet i landet og blir mange bok syke på en gang må sykehusene prioritere hvem som skal og hvem som ikke skal få respirator.....

Det kommer nærmere og nærmere nå synes jeg, en på jobb er i karantene..
Det er fortsatt bare to i vårt fylke og har ikke spredd seg mer, det man vet, men det kan jo være at noen man ikke vet om går omkring og er smittsom. Det skjer før eller siden.

He he det har jeg sagt i noen mnd men det hjalp ikke
Vi har jo egentlig ikke noe valg. Men det er absolutt lov å være lei, det har vært mye hos deg/dere

Her er flere på jobben til samboer i karantene, men han jobber på St Olav så noe annet hadde vært rart. Blitt innlagt en koronasyk der og nå. Men bare en uke til vi bytter hjemme med permisjon så da får vi redusert smittevei :p

dog helt personlig hadde jeg ikke takket nei til hjemmekarantene akkurat nå, med 14 dager utsettelse av jobbstart :p

Og det klarer jeg ikke...

Jeg vasker fingrene når jeg kommer på jobb, men jeg tenker jeg burde kloret vanndispenderen, der vi trykker. Og... Ja.... Vi er bare knapt 10 stk til vanlig og ingen har vært på sånn reise, men... Vi kommer til å få det.
Det kommer nærmere og nærmere nå synes jeg, en på jobb er i karantene..

Nærmere og nærmere ja... Er to stk i kommunen her nå, og en i nabokommunen...

Her ligger frøkna nede for telling, med 40 i feber. Helt sikkert sesonginfluensa, for vi har ikke vært ute og reist eller vært i nærheten av noen som har reist såvidt vi vet. Og det går sinnsykt mye sykdom på skolen.. Men vil ikke ha coronaen på toppen...

Haha, verdens herligste video av eldre og deres meninger til corona inne på nrk sin fb-side:D

Altså. For meg personlig er det ikke krise å få det. Helst ikke min mor og slett ikke min bestemor, men vi fem her i huset står der nok av.

Men smittebremse er viktig for å spre det utover så lang tid som mulig. For det er begrenset med respirator-kapasitet i landet og blir mange bok syke på en gang må sykehusene prioritere hvem som skal og hvem som ikke skal få respirator.....
Det er heller ikke krise for meg men det er fullstendig krise om enkelte i familien får det , spesielt min nevø

Vi er bedt om å holde oss hjemme om vi hoster, snufser eller har feber.... Det er litt ovetkill for å si det sånn. Men vi har mulighet for hjemmekontor
Vi har ikke fått den beskjeden:) ikke har vi mulighet for hjemmekontor heller:P

Siden dengang jeg anså det rådet helt ureelt, så har jo spredningen forandret seg. Fortsatt lite tro på at min snufsing og min datters snufsing og "ekkel hals" er korona, men det er vel ikke lenge til vi må anta det er en mulighet når noen blir syke

Med mindre noen i bhg har vært på skiferie i Italia er hun nok trygg og bare forkjøla.

God morgen :)
Kengubarnet ønsker seg ny badeshorts , sendt link men tror den blir for stor så nå googler Jrg ettter mindre.
Blir nok en rolig dag her i heimen, jrg må bli frisk til mandag , mannen har begynt å bli dårlig så jeg har vel smitta han :confused:
Kengubarnet skal på badeland , så får han visst overnattingsbesøk .
Håper formen er bedre!❤️

Herregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langt:) helt fantastisk:Heartred nå lengter jeg etter å finne frem hagemøblene og grillen, plante blomster i hagen og gjøre i stand til ny sesong ute.
Det blir stas:D

Back
Topp