Nei, da hadde jeg ikke sluppet å lage mat3 retters middag?
Linus ble feiret i dag, og det var mye pizza igjen som vi bare varmet i ovnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da hadde jeg ikke sluppet å lage mat3 retters middag?
La telefonen ligge i 20 min, ikke noe problem, jeg har jo laptopenDen vil jeg og ha![]()
NemligLa telefonen ligge i 20 min, ikke noe problem, jeg har jo laptopen![]()
og iPadenNei, iPad'en ligger på kjøkkenet og jeg gidder ikke å hente denNemligog iPaden
Når mennesker tapper deg for energi.Når gir man opp vennskap er mine tanker i kveld![]()
He he! Jeg er avhengig av tlf...La telefonen ligge i 20 min, ikke noe problem, jeg har jo laptopen![]()
Min ligger i sofaen ;PNei, iPad'en ligger på kjøkkenet og jeg gidder ikke å hente den![]()
Min er veldig, veldig gammel og bruker den for det meste til å høre på musikk mens jeg lager mat.Min ligger i sofaen ;P
DeiligNei, da hadde jeg ikke sluppet å lage mat
Linus ble feiret i dag, og det var mye pizza igjen som vi bare varmet i ovnen
Eksamen på mandagNoen som skal noe kjekt til uken? Jeg skal kanskje på hengekøyetur med en utrolig kjekk mann!!![]()
Spennende! Har du kontroll?Eksamen på mandag![]()
90% testen i forkant av kursetSpennende! Har du kontroll?
Det høres ut som full kontroll90% testen i forkant av kurset
90% på prøveeksamen
75% for å bestå hvor man må ha 80% på det grunnleggende.
Tror det skal gå utmerket
Altfor mye som skjer til uka. Foreldremøte, foreldresamtale, ut og feire svigerfar, jobb fire dager (onsdag, fredag, lørdag, søndag). Det var det jeg kom på nåNoen som skal noe kjekt til uken? Jeg skal kanskje på hengekøyetur med en utrolig kjekk mann!!![]()
Jeg har det.Det høres ut som full kontroll![]()
Høres ut som en travel ukeAltfor mye som skjer til uka. Foreldremøte, foreldresamtale, ut og feire svigerfar, jobb fire dager (onsdag, fredag, lørdag, søndag). Det var det jeg kom på nå![]()
Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal bli når stor. Burde sikkert visst det.. er igrunn litt stor nå.. he heJeg har det.
Men greit å få papirer på at jeg kan det.
Hadde jeg vist hva jeg ble når jeg ble stor når jeg var liten hadde jeg vært russ av en annen farge.
Jeg gjør det bra, men veien hit har vært kronglete og inneholder mer enn lovlig dose flaks
Jeg var rødruss, og utdannet innen informatikk (data).Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal bli når stor. Burde sikkert visst det.. er igrunn litt stor nå.. he he