De tester jo om de lyver på hvor de har vært eller vart sammen med noen som har vært i de landeneHer tror jeg ikke de tester flere enn de må, i går var 18stk i karantene og 10 er testet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De tester jo om de lyver på hvor de har vært eller vart sammen med noen som har vært i de landeneHer tror jeg ikke de tester flere enn de må, i går var 18stk i karantene og 10 er testet![]()
Joda, men de fleste av disse som er testet har vært i lokalavisen og fortalt hvordan karantenen fungerer. De hadde vært i Italia i ferienDe tester jo om de lyver på hvor de har vært eller vart sammen med noen som har vært i de landene
Det du bor ja, men rundt i landet lyver folk for p bli testet selv om de egentlig ikke eri faresonenJoda, men de fleste av disse som er testet har vært i lokalavisen og fortalt hvordan karantenen fungerer. De hadde vært i Italia i ferien![]()
I lige så RonjaGod helg Tamara!![]()

Det høres heftig ut. Og gøy!Gjennom Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia og så til Parisca 200 km hver dag.
Oj!!Ja det er jo det - nå mister vil brillestøtte - cøliakistøtte og det er endringer i regulering ogsåhar pr dags dato to til regulering - koster oss totalt minimum 40/50 tusen ETTER refusjon! lykke til med oppsparing til huskjøp
![]()
Og jeg som trodde du skulle svare at da er det 9 mnd igjen til julaftenbestilt meg massasjetime![]()

Det høres ut som moren min, hu teller nedOg jeg som trodde du skulle svare at da er det 9 mnd igjen til julaften![]()
Kengu startet vel forberedelsene til neste jul før jeg har pakket bort den forrigeDet høres ut som moren min, hu teller ned![]()
Ha ha , ja det ogsåOg jeg som trodde du skulle svare at da er det 9 mnd igjen til julaften![]()
Jeg hadde vel heller ikke pakket bort den forrige , men det er jo da jeg husker hva jeg vil endre på blant annetKengu startet vel forberedelsene til neste jul før jeg har pakket bort den forrige
WowKengu startet vel forberedelsene til neste jul før jeg har pakket bort den forrige
Jeg hadde vel heller ikke pakket bort den forrige , men det er jo da jeg husker hva jeg vil endre på blant annet
Greit å være tidlig uteJulen 2020 begynte jeg vel å planlegge 23.12.19 i form av "ikke sånn som i år!" liksom.
Det dreide seg mest om frustrasjonGreit å være tidlig ute![]()
Med Team RynkebyDet høres heftig ut. Og gøy!
Hvem skal du sykle sammen med? Hvor skal dere overnatte? Noe spesielt dere skal oppleve langs veien?
Ja jeg vet detDet dreide seg mest om frustrasjon
Jeg trenger å lese det omigjen av og til for å huske. For at vi ikke skal havne der igjenJa jeg vet dethusker innleggene
Barn er jo dyrt uansett daOj!!

Det skjønner jegJeg trenger å lese det omigjen av og til for å huske. For at vi ikke skal havne der igjen