Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser denJeg kjenner jeg er litt nervøs for hele greiene med tanke på astmaen min... så vil heller at folk er overforsiktig enn ikke forsiktig i det hele tatt... jeg blir veldig syk av vanlig forkjølelse liksom!
Hva skjer da?Ah gleder meg til 24 mars![]()
Nei, altfor lite tester tilgjengeligJo for man man faktisk ikke få sjekket seh uten å ha vært i smitteutsatt land eller sammen med noen som er smittet.

Da er jeg overrasket over at de ikke går hardere ut i helsevesenet, med tanke på at det er de eldre (og generelt syke) som er mest utsatt. Foreløpig lite smitte på barn (heldigvis!)Vel du jobber jo med barn i barnehage så kanskje ikke så rart
Hva skjer da?Ah gleder meg til 24 mars![]()
Rart.Ser den
Men mailen var på to setninger. Den første stemmer ikke (at det er myndighetenes anbefaling) og den andre var ikke prakrisk gjennomtenkt konsekvensene av.
Syns de burde være strengere der ja.Da er jeg overrasket over at de ikke går hardere ut i helsevesenet, med tanke på at det er de eldre (og generelt syke) som er mest utsatt. Foreløpig lite smitte på barn (heldigvis!)![]()
Tenker det må settes en grense jeg da, ingen grunn til å sjekke alle som hoster liksomNei, altfor lite tester tilgjengelig![]()
bestilt meg massasjetimeHva skjer da?
Virket litt sånn hurtig på et visRart.
Enig.Tenker det må settes en grense jeg da, ingen grunn til å sjekke alle som hoster liksom
Nei, det er helt santTenker det må settes en grense jeg da, ingen grunn til å sjekke alle som hoster liksom
Samme herVirket litt sånn hurtig på et vis
Jaja, siden jeg ikke er smittet og ikke er syk så går jeg fortsatt på jobb.
(jeg er ikke allergisk mot støv, så burde vel si sitt til hvor mye det var)Blir jeg syk er det nok bare en forkjølelse.Virket litt sånn hurtig på et vis
Jaja, siden jeg ikke er smittet og ikke er syk så går jeg fortsatt på jobb.
Ikke rart de går tom akkurat når folk lyver for å bli testet.Nei, det er helt santdessuten er de heller ikke helt pålitelige, viser negativt før de et par dager etter viser positivt. Men de kommer til å gå tomme for tester etterhvert, og vansker med produksjon da den er utenlands
![]()
Og det er jo temmelig korttenkt all den tid man fortsatt bedriver aktiv smittesporing her i landet, er testen positiv skal de finne tilbake til hvor det kom fra, og da sliter man.....Ikke rart de går tom akkurat når folk lyver for å bli testet.
Gjør de det? Trodde ikke at det var såå lett å få seg testet, at de ikke brukte tester med første anledningIkke rart de går tom akkurat når folk lyver for å bli testet.
Jupp flere gjør dessverre detGjør de det? Trodde ikke at det var såå lett å få seg testet, at de ikke brukte tester med første anledning![]()
Her tror jeg ikke de tester flere enn de må, i går var 18stk i karantene og 10 er testetJupp flere gjør dessverre det