Det er jo fornuftigJeg hadde vel heller ikke pakket bort den forrige , men det er jo da jeg husker hva jeg vil endre på blant annet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo fornuftigJeg hadde vel heller ikke pakket bort den forrige , men det er jo da jeg husker hva jeg vil endre på blant annet
God morgen til degGod morgen
Kengubarnet ønsker seg ny badeshorts , sendt link men tror den blir for stor så nå googler Jrg ettter mindre.
Blir nok en rolig dag her i heimen, jrg må bli frisk til mandag , mannen har begynt å bli dårlig så jeg har vel smitta han
Kengubarnet skal på badeland , så får han visst overnattingsbesøk .
TakkGod morgen til deg
God bedring![]()
HerligHerregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langthelt fantastisk
nå lengter jeg etter å finne frem hagemøblene og grillen, plante blomster i hagen og gjøre i stand til ny sesong ute.
Det er vi ikke i nærheten sv her ennåHerregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langthelt fantastisk
nå lengter jeg etter å finne frem hagemøblene og grillen, plante blomster i hagen og gjøre i stand til ny sesong ute.

Her står grillen ute (under verandatak) hele året! “sommer”koteletter og bakt potet på torsdag, griller burger i dagHerregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langthelt fantastisk
yummyVår står også ute, men innpakket og stroppet fast for vinteren.Her står grillen ute (under verandatak) hele året! “sommer”koteletter og bakt potet på torsdag, griller burger i dagyummy
Omg så niceHer står grillen ute (under verandatak) hele året! “sommer”koteletter og bakt potet på torsdag, griller burger i dagyummy
Herlig
Vi har ikke helt klart for det enda, is i hagen mange steder men ser gress innimellom.
Gleder meg.
Tenker det skal bli litt frø og stiklinger nå fremover
Vel. Nå er det stiv kuling, regn og tre grader. Så våren forsvant bråttDet er vi ikke i nærheten sv her ennå

Elsker å kunne grille when everOmg så niceVi har ikke tak over terassen vår og det er rimelig vått på sørvestlandet om vinteren så her står den i boden fra oktober til april ca.
Du hva het den appen du brukte for å få poeng for å la telefonen være ifred i 20 min og sånt?Herlig
Vi har ikke helt klart for det enda, is i hagen mange steder men ser gress innimellom.
Gleder meg.
Tenker det skal bli litt frø og stiklinger nå fremover
Den vil jeg og haDu hva het den appen du brukte for å få poeng for å la telefonen være ifred i 20 min og sånt?![]()
3 retters middag?Slapp matlagning i kveld![]()