Skravletråd for mars. Snart vår?

God morgen :)
Kengubarnet ønsker seg ny badeshorts , sendt link men tror den blir for stor så nå googler Jrg ettter mindre.
Blir nok en rolig dag her i heimen, jrg må bli frisk til mandag , mannen har begynt å bli dårlig så jeg har vel smitta han :confused:
Kengubarnet skal på badeland , så får han visst overnattingsbesøk .

God morgen :)
Kengubarnet ønsker seg ny badeshorts , sendt link men tror den blir for stor så nå googler Jrg ettter mindre.
Blir nok en rolig dag her i heimen, jrg må bli frisk til mandag , mannen har begynt å bli dårlig så jeg har vel smitta han :confused:
Kengubarnet skal på badeland , så får han visst overnattingsbesøk .
God morgen til deg:)
God bedring:)

God morgen:)
Tror vi skal ha ryddedag i huset i dag. Det flyter over her.. he he

Herregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langt:) helt fantastisk:Heartred nå lengter jeg etter å finne frem hagemøblene og grillen, plante blomster i hagen og gjøre i stand til ny sesong ute.

Herregud! I går måtte vi klippe plenen for gresset begynte å bli altfor langt:) helt fantastisk:Heartred nå lengter jeg etter å finne frem hagemøblene og grillen, plante blomster i hagen og gjøre i stand til ny sesong ute.
Herlig

Vi har ikke helt klart for det enda, is i hagen mange steder men ser gress innimellom.

Gleder meg.

Tenker det skal bli litt frø og stiklinger nå fremover

Det er vi ikke i nærheten sv her ennå

Selskap snart over

2 timer er lenge nok.... 20 min igjen.

Hvordan var det i starten av deres forhold? Skal jeg bare gå rundt, være tålmodig og vente på at han tar initiativ? Finner ikke anledningen til å spørre han rett ut:happy:

Her står grillen ute (under verandatak) hele året! “sommer”koteletter og bakt potet på torsdag, griller burger i dag :hungry: yummy

Her står grillen ute (under verandatak) hele året! “sommer”koteletter og bakt potet på torsdag, griller burger i dag :hungry: yummy
Vår står også ute, men innpakket og stroppet fast for vinteren.
. Grillsesongen innledes nok neppe før april.

Omg så nice❤️ Vi har ikke tak over terassen vår og det er rimelig vått på sørvestlandet om vinteren så her står den i boden fra oktober til april ca.

Slapp matlagning i kveld :)

Back
Topp