Skravletråd for mars. Snart vår?

Ja det er jo det - nå mister vil brillestøtte - cøliakistøtte og det er endringer i regulering også :( har pr dags dato to til regulering - koster oss totalt minimum 40/50 tusen ETTER refusjon! lykke til med oppsparing til huskjøp :hilarious:

Vi har en som skal tilbake til reguleringstsnnlegen i høst, som nok går i kategorien som mister støtte, og søstrene vet vi ikke enda

Nærmere og nærmere.....
Alle jobbreiser er innstilt hos oss:)

Vi er bedt om å holde oss hjemme om vi hoster, snufser eller har feber.... Det er litt ovetkill for å si det sånn. Men vi har mulighet for hjemmekontor

Vi er bedt om å holde oss hjemme om vi hoster, snufser eller har feber.... Det er litt ovetkill for å si det sånn. Men vi har mulighet for hjemmekontor
Ja det er litt overkill om nan ikke har vært i smitteutsatte områder eller med personer som er smittet

Vi har en som skal tilbake til reguleringstsnnlegen i høst, som nok går i kategorien som mister støtte, og søstrene vet vi ikke enda
Nr3 som blir 8 høst må mest sannsynlig også ha regulering :p men det er da sikkert først om 4 år eller mer så vi rekker å spare opp eller flytte til DK :hilarious:

Ja det er litt overkill om nan ikke har vært i smitteutsatte områder eller med personer som er smittet
Jepp. Særlig å hevde at det er myndighetenes anbefaling.

Men det er vel ikke lenge til vi alle har vært nær personer med smitte. Bare vet det ikke.

Åååh lette etter gave til nevø og så fant jeg den fineste vinterdressen. Minuset er at den er liten i str men 98 høresliksom så stort ut til ei på 1 år og og 8 mnd:confused:

Jepp. Særlig å hevde at det er myndighetenes anbefaling.

Men det er vel ikke lenge til vi alle har vært nær personer med smitte. Bare vet det ikke.
Vi har kun fått beskjed om å holde oss hjemme hvis vi har vært i utlandet på steder som er utsatt for mye smitte, og hvis vi har vært med noen som er bekreftet smittet (og jeg jobber i helsevesenet) :eek:

Vi har kun fått beskjed om å holde oss hjemme hvis vi har vært i utlandet på steder som er utsatt for mye smitte, og hvis vi har vært med noen som er bekreftet smittet (og jeg jobber i helsevesenet) :eek:
Jepp, min sjef overdrev, mildt sagt.

Back
Topp