Skravletråd for mars. Snart vår?

Nå prøver jeg å komme meg ut på tur! Har møtt en fyr og nå venter jeg bare på at han skal ringe! Liker ikke å være i denne fasen... he he! Jeg blir så ivrig og kunne sikkert vært med han 24/7... hjelp!!
Så spennende da!❤️

Vi går hos en øyelege som tar inn innfatningen han kan selge til den prisen nav dekker. Eller altså. Etter den gamle ordningen. Så var det sånn at de dekker inntil en som for innfatningen samt glassene. Nå har jo regjeringen bestemt at det er bare tull at ubgers briller koster mye så de skal ikke dekke så mye. Det kan bli spennende hva brillene ha mnd da blir å koste....

Men den tid, den sorg. Briller må han absolutt ha.

Vi får se hva de sier om minstemor.
Ja det er jo det - nå mister vil brillestøtte - cøliakistøtte og det er endringer i regulering også :( har pr dags dato to til regulering - koster oss totalt minimum 40/50 tusen ETTER refusjon! lykke til med oppsparing til huskjøp :hilarious:

Her er det 7 grader, nesten vindstille og sol:) masse blomster har kommet opp og det begynner å bli grønt på buskene og gresset har vokst mye de siste ukene.:happy: Bor på sør-Vestlandet.
Herlige vår!❤️

Back
Topp