Ja, det er jo detSå spennende da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo detSå spennende da!![]()
Tusen takkKos deg
Takk, skal gjøre detSå gøy! Kos deg og prøv å slappe av!
Jeg feiget ut..Spent på hvordan det gikk??![]()

Ja det er jo det - nå mister vil brillestøtte - cøliakistøtte og det er endringer i regulering ogsåhar pr dags dato to til regulering - koster oss totalt minimum 40/50 tusen ETTER refusjon! lykke til med oppsparing til huskjøp
![]()
Nærmere og nærmere.....
Alle jobbreiser er innstilt hos oss![]()
Bedre med litt overkill syns jeg, selv om sjansen for at dere er smittet er små.Vi er bedt om å holde oss hjemme om vi hoster, snufser eller har feber.... Det er litt ovetkill for å si det sånn. Men vi har mulighet for hjemmekontor
Ja det er litt overkill om nan ikke har vært i smitteutsatte områder eller med personer som er smittetVi er bedt om å holde oss hjemme om vi hoster, snufser eller har feber.... Det er litt ovetkill for å si det sånn. Men vi har mulighet for hjemmekontor
Nr3 som blir 8 høst må mest sannsynlig også ha reguleringVi har en som skal tilbake til reguleringstsnnlegen i høst, som nok går i kategorien som mister støtte, og søstrene vet vi ikke enda

Jepp. Særlig å hevde at det er myndighetenes anbefaling.Ja det er litt overkill om nan ikke har vært i smitteutsatte områder eller med personer som er smittet
Vi har kun fått beskjed om å holde oss hjemme hvis vi har vært i utlandet på steder som er utsatt for mye smitte, og hvis vi har vært med noen som er bekreftet smittet (og jeg jobber i helsevesenet)Jepp. Særlig å hevde at det er myndighetenes anbefaling.
Men det er vel ikke lenge til vi alle har vært nær personer med smitte. Bare vet det ikke.
Jepp, min sjef overdrev, mildt sagt.Vi har kun fått beskjed om å holde oss hjemme hvis vi har vært i utlandet på steder som er utsatt for mye smitte, og hvis vi har vært med noen som er bekreftet smittet (og jeg jobber i helsevesenet)![]()
Intensjonen bak er jo god da.Jepp, min sjef overdrev, mildt sagt.
Jada, det er den.Intensjonen bak er jo god da.![]()
Min har også gjort det...Jepp, min sjef overdrev, mildt sagt.
Jeg kjenner jeg er litt nervøs for hele greiene med tanke på astmaen min... så vil heller at folk er overforsiktig enn ikke forsiktig i det hele tatt... jeg blir veldig syk av vanlig forkjølelse liksom!Jada, det er den.
Bare ikke gjennomtenkt i detaljene.
Vel du jobber jo med barn i barnehage så kanskje ikke så rartMin har også gjort det...
Jo for man man faktisk ikke få sjekket seh uten å ha vært i smitteutsatt land eller sammen med noen som er smittet.Vel du jobber jo med barn i barnehage så kanskje ikke så rart