Håper tenåringen er fornøyd med dagen!Hipp, hipp hurra, i dag har jeg fått tenåring i hus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper tenåringen er fornøyd med dagen!Hipp, hipp hurra, i dag har jeg fått tenåring i hus![]()
Så bra!Jeg jubler for at mamma har fått godkjent ufør etter lang tids sykdom. Nå kan hu slutte å bekymre seg for den biten og ta vare på det lille som er igjen av livskvalitet!
Så spennende da!Nå prøver jeg å komme meg ut på tur! Har møtt en fyr og nå venter jeg bare på at han skal ringe! Liker ikke å være i denne fasen... he he! Jeg blir så ivrig og kunne sikkert vært med han 24/7... hjelp!!
Ja det er jo det - nå mister vil brillestøtte - cøliakistøtte og det er endringer i regulering ogsåVi går hos en øyelege som tar inn innfatningen han kan selge til den prisen nav dekker. Eller altså. Etter den gamle ordningen. Så var det sånn at de dekker inntil en som for innfatningen samt glassene. Nå har jo regjeringen bestemt at det er bare tull at ubgers briller koster mye så de skal ikke dekke så mye. Det kan bli spennende hva brillene ha mnd da blir å koste....
Men den tid, den sorg. Briller må han absolutt ha.
Vi får se hva de sier om minstemor.

Ja! En bekymring mindre.Så bra!![]()
Kos degStraks på tur med en utrolig flott fyr <3 Gleder meg veldig...
Så gøy! Kos deg og prøv å slappe av!Straks på tur med en utrolig flott fyr <3 Gleder meg veldig...
Herlige vår!Her er det 7 grader, nesten vindstille og solmasse blomster har kommet opp og det begynner å bli grønt på buskene og gresset har vokst mye de siste ukene.
Bor på sør-Vestlandet.
Så flott det funket!Han gjorde ett eller annet som fikk meg til å slappe av helt. Helt utrolig, har visstnok for smale nerveganger i ene skulderen! Skal tilbake igjen neste mandag,
Spent på hvordan det gikk??Straks avgårde for å treffe den mystiske mannenTenkte å ta en alvorsprat hvis sjansen byr seg... hjelp!!
Kan faktisk bruke armen min relativt normalt nå. Det er ikke smertefritt men mye mindre vondt.Så flott det funket!![]()
Nærmere og nærmere.....To i fylket nå. En i kommunen jeg jobber.
2 uker på MallorcaHvor skal dere?
Så nusselig!
God helg Tamara!JIPPI!! Snart helg![]()
Så deilig2 uker på Mallorca![]()
TakkSå nusselig!![]()
Wow det hørtes deilig ut!2 uker på Mallorca![]()