Skravletråd for mars. Snart vår?

Hos oss har ingen fått feber enda, og ikke influensa, bare sånn snufs og sår hals.

Men jeg har ikke oversikt over hva alle de som går i bhg og skolen har gjort eller alle de kjenner igjen...
Nei det er nettopp det... Det er umulig å vite.
Men vi får se det an, vart ett døgn nå.
Regner ikke med de tar henne inn til test heller når vi ikke fysisk har vært i kontakt med noen.

Står at folk i min risikogruppe anbefales å ta pneumokokkvaksine, så tror jeg skal det. Hvis jeg skulle være så uheldig å få corona kan jeg forhåpentligvis unngå lungebetennelse. Kanskje hente ut litt astmamedisin hvis jeg skulle få pusteproblemer. Regner ikke med at jeg får det, men kan være greit å være forberedt slik at mannen ikke må sendes på apotek og være smittebærer, dersom det skulle skje.

Den har eg tatt fra før, så vil gjera som dei anbefaler. Lykke til:Heartred

Har innlevering til torsdag og minsten vil ikkje sova:arghh: Skal seies at han er til utredning for adhd og lurer på om det påvirke hans mulighet til og finne roen om kvelden. Søstera var lik på hans alder, det mistenkes adhd av pps men bup avslår kun hennes henvisninger.

Nei det er nettopp det... Det er umulig å vite.
Men vi får se det an, vart ett døgn nå.
Regner ikke med de tar henne inn til test heller når vi ikke fysisk har vært i kontakt med noen.
Ikke sånn retningslinjene er pr nå i alle fall.

Har innlevering til torsdag og minsten vil ikkje sova:arghh: Skal seies at han er til utredning for adhd og lurer på om det påvirke hans mulighet til og finne roen om kvelden. Søstera var lik på hans alder, det mistenkes adhd av pps men bup avslår kun hennes henvisninger.
Å som jeg kjenner meg igjen, hadde selv innlevering for et års tid siden og unger som ikke ville sove.
Du har min dypeste medfølelse.
Masse lykke til

Ikke sånn retningslinjene er pr nå i alle fall.
Ja nettopp.

Men så tenker jeg da, hvis det skulle være korona, så er jo vi andre tre potensielle smittebærere.. Og både samboer og jeg jobber med barn...

Men jeg vet det har gått mye sykdom på skolen, med feber og sånn, og det er mye influensa i området nå. Krysser fingrene for at det ikke er korona.

Ja nettopp.

Men så tenker jeg da, hvis det skulle være korona, så er jo vi andre tre potensielle smittebærere.. Og både samboer og jeg jobber med barn...

Men jeg vet det har gått mye sykdom på skolen, med feber og sånn, og det er mye influensa i området nå. Krysser fingrene for at det ikke er korona.

Det er nettopp det... Vi skal jo leve som normalt vi som ikke har korona eller vært så nær smitte at det er grunn til å tro det. Bare at det kan vi ikke garantere.

Men gjennom å leve som normalt utsetter vi ca alle klassene på skolen for smitte. Gjennom mellomste dekker hun på Sfo 1-4 klasse. Gjennom korpset dekker vi medlemmer fra 3. 4. 5 og 6. Klasse, og et par på naboskolen og et par på U. Skolen. samt en lærer og en ansatt i Sfo. Gjennom koret mange fra en tredje skole.
Minstemor, barnehagen selvsagt

Jeg og mannen jobber ikke med barn, vi er kontorrotter med mulighet for hjemmekontor. Men særlig gjennom ungene er det mange vi er i kontakt med i løpet av en uke.

Nå har ikke vi korona, men alle de vi er i kontakt med... Er igjen i kontaktb med andre. Gjennom kor og korps er vi i kontakt med disse som igjen er i kontaktnett med hele sin skole.

Det er ikke en stor kommune vi bor i, men en uvitende smittet som går omkring såpass frisk at en ikke mistenker noe og er ute blandt folk, så tenker jeg vi fort smitte på alle skolene på øya. Det er jo veldig smittsomt.

Å som jeg kjenner meg igjen, hadde selv innlevering for et års tid siden og unger som ikke ville sove.
Du har min dypeste medfølelse.
Masse lykke til

Tusen takk :) Har fått i gang utredning på han heldigvis. Håpa på hjelp snart, det nærme seg eksamen og innen 3 uker flytter me og yngste har bursdag opp i det hele:arghh:

Det er nettopp det... Vi skal jo leve som normalt vi som ikke har korona eller vært så nær smitte at det er grunn til å tro det. Bare at det kan vi ikke garantere.

Men gjennom å leve som normalt utsetter vi ca alle klassene på skolen for smitte. Gjennom mellomste dekker hun på Sfo 1-4 klasse. Gjennom korpset dekker vi medlemmer fra 3. 4. 5 og 6. Klasse, og et par på naboskolen og et par på U. Skolen. samt en lærer og en ansatt i Sfo. Gjennom koret mange fra en tredje skole.
Minstemor, barnehagen selvsagt

Jeg og mannen jobber ikke med barn, vi er kontorrotter med mulighet for hjemmekontor. Men særlig gjennom ungene er det mange vi er i kontakt med i løpet av en uke.

Nå har ikke vi korona, men alle de vi er i kontakt med... Er igjen i kontaktb med andre. Gjennom kor og korps er vi i kontakt med disse som igjen er i kontaktnett med hele sin skole.

Det er ikke en stor kommune vi bor i, men en uvitende smittet som går omkring såpass frisk at en ikke mistenker noe og er ute blandt folk, så tenker jeg vi fort smitte på alle skolene på øya. Det er jo veldig smittsomt.
Ja her vil vi jo potensielt smitte to barneskoler og en bhg, som igjen har foreldre på andre arbeidsplasser...

Det blir mange mennesker...

Men nå er det to kjente tilfeller her i byen, og ett i nabokommunen, men ene bedriften her nå er satt i karantene... Så sies det ikke hviken bedrift, så jeg aner jo ikke om de på den bedriften har unger på våre unger sin skole, i min bhg eller på samboer sin skole...

Men skulle det være tilfelle, så må vel kommunen gi beskjed sånn at man er obs på symptomene.

Nei, man må vel bare ta det som det kommer.

Men kan det være de har lavere terskel for å teste barn?

Nå går det jo foreløbig bra her, men siden frøkna har astma, så er hun jo i risikogruppa, og jeg kjenner det stresser meg bittelitt når det eskalerer såpass som det nå gjør.

Når jeg fortsatt leser om folk i karantene som går på butikken, treningssenter og "ut blandt folk" som om de hadde FRI, ikke karantene, så er det jo ikke snakk om "en uvitende smittet" heller.

Det trengs bare en idiot!

Back
Topp