Hun blir 5 på lørdag, eller blir hun feiret på lørdag?Så artig!
Her er det bare jobb, og bursdag til niese på 5 på lørdag![]()
Lille U blir 5 på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun blir 5 på lørdag, eller blir hun feiret på lørdag?Så artig!
Her er det bare jobb, og bursdag til niese på 5 på lørdag![]()
Samme tenker jeg med Frøkna nå... Hun har influensa, det er jeg sikker på. Men hverken vi eller noen vi vet om har vært ute og reist, så regner med det er sesonginfluensa. Den går jo også nå...Siden dengang jeg anså det rådet helt ureelt, så har jo spredningen forandret seg. Fortsatt lite tro på at min snufsing og min datters snufsing og "ekkel hals" er korona, men det er vel ikke lenge til vi må anta det er en mulighet når noen blir syke
Med mindre noen i bhg har vært på skiferie i Italia er hun nok trygg og bare forkjøla.
Hos oss har ingen fått feber enda, og ikke influensa, bare sånn snufs og sår hals.Samme tenker jeg med Frøkna nå... Hun har influensa, det er jeg sikker på. Men hverken vi eller noen vi vet om har vært ute og reist, så regner med det er sesonginfluensa. Den går jo også nå...
Men er søren meg ikke godt å vite hva det er....
Min dypeste medfølelse!snart vår??? muligens sør for BodøIkke i Nord, her er vel ca 1,5 meter snø og tror ikke våren kommer før i Mai.
God mandags kveldOg dere andre, god morgen, håper dere har sovet godt. Mandag og ny uke. Ikke den med aller mest på kalendereren og det er godt etter ei helg som ikke akkurat var en avslappende en.
God bedring til mannenKlar for jobb igjen , nesten i 100% form , i dag er det mannen som er nede for telling og hjemme fra jobb![]()
Får se hvordan vi ordner den utviklingssamtalen vi egentlig skal på i ettermiddag
God kveldGod morgen det er mandag og dagen starta med att vi førsov ossnå var alle ut av huset. Skal jeg nyte en kopp kaffi klær på meg og dra til fysio time
Oohh, håper det gikk fintEksamen kl 10, begynner å kjenne på nervene nå
Takk det samme.God mandags kveld![]()
MassasjeHva skjer da?![]()
Det er denHåper formen er bedre!![]()
Jeg hadde influensa forrige ukeSamme tenker jeg med Frøkna nå... Hun har influensa, det er jeg sikker på. Men hverken vi eller noen vi vet om har vært ute og reist, så regner med det er sesonginfluensa. Den går jo også nå...
Men er søren meg ikke godt å vite hva det er....
TakkGod bedring til mannen![]()
GratulererBestått
Greit å være forberedtStår at folk i min risikogruppe anbefales å ta pneumokokkvaksine, så tror jeg skal det. Hvis jeg skulle være så uheldig å få corona kan jeg forhåpentligvis unngå lungebetennelse. Kanskje hente ut litt astmamedisin hvis jeg skulle få pusteproblemer. Regner ikke med at jeg får det, men kan være greit å være forberedt slik at mannen ikke må sendes på apotek og være smittebærer, dersom det skulle skje.
Nope, ikke hysteriskEr det veldig hysterisk av meg å ønske et møte med noen fra en annen avdeling i våre lokaler selv om vi pleier å besøke når det er snakk om muligens stenge deler av den andre avdelingen på grunn av koronasmitt og jeg og eldste ble ganske dårlige av sesong influensaen i år?
God bedringGrr, øreverk og pottetettnå gidder jeg ikke mer sykdom...
En på min jobb ogsåDet kommer nærmere og nærmere nå synes jeg, en på jobb er i karantene..