Kjære Dagbok - kjære Unnfangelse

Sterkt å lese om kampen din for at barna skal ha det best mulig. Håper det hele ordner seg til slutt :Heartred
 
Uke 8+0 :Heartbigred

Uke 8.png
 
Hurra for uke 8!!! <3 Når du føler deg klar for det skal du vite at er du hjertelig velkommen til å joine oss på September-forumet anytime! <3

Du har mye å gå gjennom.... Jeg sender deg en stor stor klem <3
 
Hurra for uke 8!!! <3 Når du føler deg klar for det skal du vite at er du hjertelig velkommen til å joine oss på September-forumet anytime! <3

Du har mye å gå gjennom.... Jeg sender deg en stor stor klem <3

Tusen takk:Heartpink

Ja, jeg er der inne allerede. Blir kanskje litt skremt av alle de historiene som ikke ender så godt, så prøver å filtrere litt. Men rart det der, at de skumle veier tyngre enn det fine:confused:

Igjen, takk for klemmen, gir drivstoff til å holde hjulene i gang:):Heartpink
 
For en fantastisk dagbok med et stort spekter av følelser! Du setter så fint ord på så mange følelser vi prøvere går igjennom og så gir du masse håp! Så fantastisk at det kan gå, selv for oss som nærmer oss et år.
Gratulerer såå mye med gravidtet!!:Heartbigred
 
Hvordan går det ? Vært på UL ?
For en fantastisk dagbok med et stort spekter av følelser! Du setter så fint ord på så mange følelser vi prøvere går igjennom og så gir du masse håp! Så fantastisk at det kan gå, selv for oss som nærmer oss et år.
Gratulerer såå mye med gravidtet!!:Heartbigred

Først og fremst, tusen takk for engasjementet!:D
Og takk for både gratulasjon og skryt!
Ga litt skrivelyst igjen gitt!:hilarious::hilarious:
Jeg har virkelig all medfølelse. Det er frustrerende når mensen dukker opp måned etter måned... Prøver å tenke hva som var annerledes den mnd den satt..
Det var i romjulen så hadde jo litt mer ro, og jeg hadde orgasme FØR og ETTER at sæden var i meg. Krysser fingrene for dere, nå er det hjemmeisolasjon omtrent i hele landet, og store muligheter for å ha mange business-møter på soverommet:cool:



Vi fikk vært på UL!:woot:
Litt usikkert på termin, og gynekologen tror at jeg kanskje kan være bittelitt lenger på vei. Ikke snakk om mer enn en halv uke, men moro!:woot:
Nå er jeg i uke 14.
Skal ha ny UL når jeg er i uke 16, rett og slett fordi da mente de at de kunne se kjønn!
Og i disse tider vi bare rusler rundt hjemme, vil vi gjerne vite det! :Heartpink:Heartblue
Så, 6.april er den gyldne datoen. Håper babyen ligger fint til og viser seg!

Merker at jeg er mye redd for om noe skal skje.. Nettopp pga det tok så lang tid å få positiv test..
Og er redd i forkant av UL også.. Til og med den vi skal se kjønnet på.

Var på UL da jeg var 12 uker, og alt så bra ut da hvertfall:Heartpink:Heartblue
Legger ved et lite glimt:dummy1::dummy:
(Søtt at fosterposen er formet som et hjerte rundt mirakelet vårt):Heartpink:Heartblue

20200322_074435.jpg
 
Først og fremst, tusen takk for engasjementet!:D
Og takk for både gratulasjon og skryt!
Ga litt skrivelyst igjen gitt!:hilarious::hilarious:
Jeg har virkelig all medfølelse. Det er frustrerende når mensen dukker opp måned etter måned... Prøver å tenke hva som var annerledes den mnd den satt..
Det var i romjulen så hadde jo litt mer ro, og jeg hadde orgasme FØR og ETTER at sæden var i meg. Krysser fingrene for dere, nå er det hjemmeisolasjon omtrent i hele landet, og store muligheter for å ha mange business-møter på soverommet:cool:



Vi fikk vært på UL!:woot:
Litt usikkert på termin, og gynekologen tror at jeg kanskje kan være bittelitt lenger på vei. Ikke snakk om mer enn en halv uke, men moro!:woot:
Nå er jeg i uke 14.
Skal ha ny UL når jeg er i uke 16, rett og slett fordi da mente de at de kunne se kjønn!
Og i disse tider vi bare rusler rundt hjemme, vil vi gjerne vite det! :Heartpink:Heartblue
Så, 6.april er den gyldne datoen. Håper babyen ligger fint til og viser seg!

Merker at jeg er mye redd for om noe skal skje.. Nettopp pga det tok så lang tid å få positiv test..
Og er redd i forkant av UL også.. Til og med den vi skal se kjønnet på.

Var på UL da jeg var 12 uker, og alt så bra ut da hvertfall:Heartpink:Heartblue
Legger ved et lite glimt:dummy1::dummy:
(Søtt at fosterposen er formet som et hjerte rundt mirakelet vårt):Heartpink:Heartblue

Vis vedlegget 321531
Så hyggelig oppdatering :) Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går :happy: Alt går nok bra skal du se:Heartred
 
Tusen takk:Heartpink
Hvordan går det med deg?:):)
Det går helt greit egentlig, verken mer eller mindre:p Ikke skjedd noe spennende, annet enn at vi har begynt å prøve med Letrozol :)
Får heldigvis gå på jobb, da jeg har en samfunns kritisk jobb. Er veldig glad for at vi begge to kan jobbe og bidra i alt dette kaoset.. :)
Er dere hjemme hele familien?
 
Hyggelig med oppdatering fra deg. Lurt på hvor det har blitt av deg.
Koselig dere fikk vært på UL å se babyen og det kommer til å gå bra skal du se :Heartred

Hurra for 14 uker.
 
Først og fremst, tusen takk for engasjementet!:D
Og takk for både gratulasjon og skryt!
Ga litt skrivelyst igjen gitt!:hilarious::hilarious:
Jeg har virkelig all medfølelse. Det er frustrerende når mensen dukker opp måned etter måned... Prøver å tenke hva som var annerledes den mnd den satt..
Det var i romjulen så hadde jo litt mer ro, og jeg hadde orgasme FØR og ETTER at sæden var i meg. Krysser fingrene for dere, nå er det hjemmeisolasjon omtrent i hele landet, og store muligheter for å ha mange business-møter på soverommet:cool:



Vi fikk vært på UL!:woot:
Litt usikkert på termin, og gynekologen tror at jeg kanskje kan være bittelitt lenger på vei. Ikke snakk om mer enn en halv uke, men moro!:woot:
Nå er jeg i uke 14.
Skal ha ny UL når jeg er i uke 16, rett og slett fordi da mente de at de kunne se kjønn!
Og i disse tider vi bare rusler rundt hjemme, vil vi gjerne vite det! :Heartpink:Heartblue
Så, 6.april er den gyldne datoen. Håper babyen ligger fint til og viser seg!

Merker at jeg er mye redd for om noe skal skje.. Nettopp pga det tok så lang tid å få positiv test..
Og er redd i forkant av UL også.. Til og med den vi skal se kjønnet på.

Var på UL da jeg var 12 uker, og alt så bra ut da hvertfall:Heartpink:Heartblue
Legger ved et lite glimt:dummy1::dummy:
(Søtt at fosterposen er formet som et hjerte rundt mirakelet vårt):Heartpink:Heartblue

Vis vedlegget 321531
For en fantastisk lesning å begynne dagen med!:woot:
Er fantastisk og se at du har kommet så lsngt på vei! Det gir så masse håp! Det går virkelig an!:joyful:
Gleder meg til fortsettelsen!
Tusen takk!:cat:
 
Har nettopp lest igjennom dagboken din og må si at det står mye respekt i at du holder deg så "nøytral" i saken ang. barnefar og ungene dine. Kjente det kokte inni meg bare av å lese. Jeg har selv vært barnet i akkurat den situasjonen du beskriver, og det er virkelig ikke noe et barn skal oppleve..

Over til noe litt mer koselig!:p Gratulerer så mye på etterskudd med lille spiren din! Er prøver selv, og kjenner jeg får en liten tåre i øyekroken og litt kiling i magen når jeg leser historien og ser det fine lille ultralyd bildet:D Gleder meg til å følge deg videre!
 
Det går helt greit egentlig, verken mer eller mindre:p Ikke skjedd noe spennende, annet enn at vi har begynt å prøve med Letrozol :)
Får heldigvis gå på jobb, da jeg har en samfunns kritisk jobb. Er veldig glad for at vi begge to kan jobbe og bidra i alt dette kaoset.. :)
Er dere hjemme hele familien?

Så fint å kunne bidra:Heartpink

Litt usikker på hva Letrozol er, men antar at det gjør noe for eggløsningen?
Masse lykke til fremover! Krysser virkelig fingrene for at spiren sitter snart!:D

Ja, vi er alle hjemme:Heartred -jeg ble permittert:wacky:
 
Har nettopp lest igjennom dagboken din og må si at det står mye respekt i at du holder deg så "nøytral" i saken ang. barnefar og ungene dine. Kjente det kokte inni meg bare av å lese. Jeg har selv vært barnet i akkurat den situasjonen du beskriver, og det er virkelig ikke noe et barn skal oppleve..

Over til noe litt mer koselig!:p Gratulerer så mye på etterskudd med lille spiren din! Er prøver selv, og kjenner jeg får en liten tåre i øyekroken og litt kiling i magen når jeg leser historien og ser det fine lille ultralyd bildet:D Gleder meg til å følge deg videre!

Tusen takk:Heartpink For ALT du skriver i grunn...:shy:Takk..:Heartpink

Masse lykke til med prøvingen!
Hang in there, den sitter til slutt!:Heartpink
 
Back
Topp