Det forstår jeg!! Savner det faktisk litt selvom jeg så klart er lykkelig for lille i magen. Så er det en helt egen magisk og spennende tidTusen takkGleder meg såå til å starte med prøvingen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forstår jeg!! Savner det faktisk litt selvom jeg så klart er lykkelig for lille i magen. Så er det en helt egen magisk og spennende tidTusen takkGleder meg såå til å starte med prøvingen!!
Gratulerer med baby i magenDet forstår jeg!! Savner det faktisk litt selvom jeg så klart er lykkelig for lille i magen. Så er det en helt egen magisk og spennende tid
Tusen takkSender en klem
Har trua på at det går til slutt
Tusen takkHar også troen på at dere klarer det tilslutt ❤
DEN trengte jeg. Tusen takk!Ville bare si at det er 4,5 år mellom meg og søsteren min, og vi har vært super gode venner og hatt glede av hverandre siden vi var små. Blir 4 år mellom mine barn nå også, og tenker det går fint. Kjenner også søsken det bare er 1,5 år mellom. Og de har aldri vært venner. Poenget mitt er vel at aldersforskjell i seg selv ikke behøver å bety hva slags forhold de får som søsken. Og tenker absolutt ikke at 3,5 år er noe maksgrense for at man skal ha glede av hverandre som søsken
Men skjønner godt du blir sllten, lei, vinglete osv. Det er kjempe hardt å være prøver Håper det sitter en liten spire for dere snart.