Kjære Dagbok - kjære Unnfangelse

En tråd i 'Dagbøker' startet av NyttKapittel, 16 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. NyttKapittel Forelsket i forumet

Åh! Tenk at du tenkte på meg i dag!
    Tusen takk!!:Heartbigred
    Alt står KJEMPE BRA TIL MED BABY!:wav

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. NyttKapittel Forelsket i forumet

Det er virkelig meningen at jeg skal være omringet av mange flotte gutter/menn!:Heartblue:D
    ...tross hva jeg følte sist...så har det skjedd noe med meg etter mistanken om gutt.
    IKEA handlelisten ble full av guttefarger på ting til barnerommet, og vi har funnet DET perfekte navnet!!! Så da vi dro på UL i dag stod jubelen i taket (for oss begge) (og barna da vi kom hjem) for......: :Heartblue

it-s-a-boy-hand-drawn-calligraphy-and-brush-pen-lettering-design-for-vector-id831558832.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 8
    • Vinner Vinner x 1
  3. Majaflyfly Forelsket i forumet

Gratulerer med gutten i magen :Heartblue Fikk du ny termin ?
    Og ble nysgjerrig på navnet

Håper du ellers er i form og ikke minst har det fint?

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Majaflyfly Forelsket i forumet

Godt å lese at alt stod kjempebra med babyen :happy093

5. Håperpånr3 Glad i forumet

Ååååå, gratulerer så mye!! :Heartblue En liten fin gutt :love2 Det er bra at alt står fint til med baby :) Jeg ble også nysgjerrig på navnet - har du lyst å dele det? Hvor langt på vei er du nå? Dette blir stas å følge :wav

6. NyttKapittel Forelsket i forumet

Her har det vært hektiske dager med 2 barn i hjemmeskole, så vipps flyr tiden!
    Må begynne å henge litt mer her inne igjen:D

Navnet holder vi hemmelig på grunn av alt personlig jeg har delt her inne:Heartblue

Jeg har fått ny termin: 14. september.
    Det vil si at jeg nå er 21+5 uker på vei!
    Har begynt å kjenne sparkene hans, og føler meg kjempe bra i form!
    Er 100% sykemeldt noe som hjelper på! Kan ta ting i mitt tempo. Og let's face it! Å være hjemmeværende mamma med 2 i hjemmeskole er virkelig fulltidsjobb i seg selv! Men det gir muligheter for å variere mellom: sitte, ligge, stå og gå.
    Jobben kunne ikke tilrettelegge. Kan nemlig ikke være i samme stilling for lenge. Hvertfall ikke sitte. Har betennelse i halebenet og nedre del av rygg, men det er pga hormonpåvirkning mener kiropraktoren.
    Var i grunn redd for å bevege meg for mye, men fysioterapeuten anbefalte meg å være nettopp det -i bevegelse.
    Og, DET HJELPER så utrolig godt på bekkenet!
    Skal begynne å trene hos henne i morgen. Skal trene 2 dager i uken...
    Og jeg som ikke har trent på... ja... tre år eller noe?

Har vært flink med kostholdet denne graviditeten, og tenker at jeg fanker'n meg skal fortsette den gode trenden. De andre svangerskapene dyttet jeg i meg brownies og snickers is til den store gullmedalje.... "pytt, er jo gravid og kan gjemm meg bak det", tenkte dette naive vesenet.:hilarious:
    Tok hundre år å få kroppen tilbake. Nå er jeg eldre og det vil ta lenger tid. Dessuten har jeg blitt latere. Så gidder vel i grunn heller ikke:hilarious: Så da får jeg holde meg til sunn og variert kost (men unner meg til stadighet noe digg likevel).
    Var gått opp 3 kg for et par uker siden. Tipper på rundt 5 ca nå som apetitten har økt betraktelig i det siste:D
    Noen kg over "normalen" er grei, men ikke 10 over det igjen, som det omtrent var sist.

Mannen min er veldig engasjert og flink til å være tilstede i graviditeten.
    Og ikke minst....
    ....han har ikke reist i fra meg ennå!!!
    Det er ganske imponerende vil jeg si, for hormonutbruddene er vel ikke mangelfulle.
    Er mange av dem.
    Mange...
    Sinne, gråt, latter. Om og om igjen..

Godt vi kan le av det i etterkant.:hilarious:
    Tro meg.. Jeg er urteit på det verste. Jeg har faktisk til og med stått og bokset i en trevegg med bare knyttnevene for å få ut utbruddet.
    Var øm i 2 dager etterpå. Gjør ikke det igjen:hilarious::hilarious:

Alt ifht barnevernssaken ble ferdig før påske.
    De velger å tro at far endrer seg, og han slapp unna med hard tilsnakk.
    Han skal ha guttene til helgen.
    Spurte om han vil ha dem rett etter hjemmeskole i morgen, men gikk ikke.
    Han skal på fest i dag.
    ..og han skal la moren passe barna til lørdag. Ny fest.
    Barna er sååå lei, og vil heller være her. "På mine helger bestemmer jeg", sier han visst til barna.
    Så jauda gauda..
    Han endrer seg nok veldig:banghead:

Liten statusoppdatering herfra.
    Skal bli flinkere:D
    Å jo ! Babyrommet er nesten ferdig!:love7
    Gleder oss sååå!!

Koser meg masse, men har hatt noe frykt også. Har hatt en blødning forrige uke. Kom på føden midt på natten, men alt var heldigvis bra.
    Så til dere som leser: blødning er ikke unormalt!
    Men alltid lurt å sjekke :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 5
  7. Majaflyfly Forelsket i forumet

Koselig med oppdatering fra deg.

Del denne siden