NyttKapittel
Forelsket i forumet
Åh! Tenk at du tenkte på meg i dag!Masse lykke til på UL i dag.
Tusen takk!!
Alt står KJEMPE BRA TIL MED BABY!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Tenk at du tenkte på meg i dag!Masse lykke til på UL i dag.
Alt står KJEMPE BRA TIL MED BABY!
Gratulerer med gutten i magen Fikk du ny termin ?
Og ble nysgjerrig på navnet
Håper du ellers er i form og ikke minst har det fint?
Godt å lese at alt stod kjempebra med babyen
Ååååå, gratulerer så mye!! En liten fin gutt Det er bra at alt står fint til med baby Jeg ble også nysgjerrig på navnet - har du lyst å dele det? Hvor langt på vei er du nå? Dette blir stas å følge
Så spennende, masse lykke til med prøvingKjære dagbok. Kjære unnfangelse...
...WE MEET AGAIN
Altså... for å spole det hele litt tilbake. Til 3.september 2020 for å være helt eksakt..
...da ble lillegutt født
Kom til verden på keiserlig vis. Han snudde seg aldri, hadde én fot ned og det var for risikabelt å føde et barn i sete/fot-leie.
Det hele gikk veldig fint, var beinhard babytid det første halve året (mest de første 4 mnd) og etter 6,5 mnd sov han gjennom natten og vi begynte å se menneskelige ut igjen
Vi tenkte at vi var fornøyde nå. Jeg har 2 barn fra før, nå har vi 1 sammen. Vi selger rubbel og bit.. Så heldige vi er som har 3 nydelige gutter!!
Da barnevognen.. Altså, DEN nydelige barnevognen, ble solgt så stakk det litt i magen min. Huff.. Noe så vemodig. Siste lille ungen. Siste babytiden.. Siste av alt der der...
Så da vet dere... Så etter tid og stunder så kommer min irriterende men herlige ektemann "vi skulle ikke fått en til da?"..
... Altså! Dust! Greia er jo at jeg trenger jo at han ikke skal ville ha fler! Er jo han som skal sette på bremsen, ellers popper jeg ut den ene fine ungen etter den andre!
...Og let's face it.. Da vi prøvde sist var tok det så tid og vi var frustrerte og vi fant ut at mannen min hadde 50% døde sperm i balle'påsan'... Så.. jadda...Var jo en frustrerende tid.. Og så var det graviditeten da.. Kvalme, halsbrann, bekkenet, humørsvigningene...
Rart hvordan man bare glemmer (eller fortrenger)..
... og nå da. Nå planlegger vi oppussing og hvordan vi skal dele et stort rom i to for å få plass til det fjerde(!) barnet
Er jo veldig koselig med 2+2 barn når de to eldste er så store og har hverandre på så fin måte. Vi vil gjerne det samme for lillegutt.
Ikke misforstå, storebrødrene er helt amazing flinke! Og da mener jeg skikkelig imponerende flinke, og med så genuin kjærlighet og omsorg for han. Men ja, vipps er de på vift. De er 12 og snart 10. Er nå de vipper inn i tenårene
Vi gleder oss såååå over tanken på en til nå (MEN da(!!) blir dette den siste), tenker på navn, har snakket med de to eldste om det, bestilt time til onsdag 16.mars for å fjerne hormonspiral..
.. så ja - nu kör vi !
Så spennende, masse lykke til med prøving
Så koselig at mannen ville ha en til da Masse lykke til i prøvetiden
Åååå så spennende! Blir gøy å følge med fremover
Så gøy å høre fra deg igjen! spennende med prøving på fjerdemann
Koselig å høre fra deg igjen. Masse lykke til med prøvingen på fjerdemann
Huff, at det skulle være så vanskelig å få den ut, men godt det ordnet seg. Gratulerer ellers så mye med dagen og kos deg med familienGynekologen fikk den ut!!!!
Måtte som sagt ta de tablettene for å mykne livmoren, og fikk 4 sprøyter bedøvelse i livmortappen (ikke så ille som det høres ut som).
Etter en del jobbing (og fastklamring og pusting fra min side) viftet hun spiralen foran meg. For en JUBEL!!...og vi var rett ved å gi opp. Sykehus og narkose var neste steg..
Er såå glad for at det endte godt.
Beste gaven jeg kunne fått i dag
Gratulerer så mye til meg selv med 35 års dagen i dag
Nå skal jeg, mann og de 3 barna ut og spise middag ute. Tradisjon på det hver gang noen av oss har bursdag
Ha en fin helg, kjære forumfolk
Huff, at det skulle være så vanskelig å få den ut, men godt det ordnet seg. Gratulerer ellers så mye med dagen og kos deg med familien
Gratulerer med både spiral fjerning og dagen som var