Det er så rart. Tre dager unna eggløsning. Stopper å ta eggløsningstester. Kjøpte en pakke jeg tenkte å bruke nå i desember..
..og så bestemmer vi oss plutselig for at "Nei, vi dropper det".
Endret innstillingen i Flo-appen slik at jeg ikke trenger å vite fruktbarhetsvindu.
Er veldig rart når jeg har vært sååå fokusert på å bli gravid (nærmest en hobby) og så skal jeg ikke tyde utallige graviditetstester i ulike lys, lese om tidlige graviditetstegn og lese meg opp på babynavn.
Har vært skikkelig engasjert, så er litt rart. Litt sårt kanskje, fordi jeg ser for meg en bitteliten baby i armkroken..
Babyer ER søte, og sånn er det bare. Og kunne nok fått fler.. Men.. Jeg ser også frem til en ny "hobby". Planlegge reiser. Opplevelser. Være enda mer tilstede for barna jeg allerede har, for altså, babytankene har tatt mye plass. For mye plass egentlig. Jeg vil begynne å trene. Har disse månedene trøkt i meg for mye usunt, med viten om at jeg skal bli gravid og stor uansett - så da er det liksom greit! Haha. Nei, nå er det opp av sofaen og inn på nye tanker. Være en supermamma for de 3 fine guttene, være en superkone for mannen, en supervenninne som finner på ting og sist men overhodet ikke minst: gjøre ting for kun MEG. Dette blir bra. Og første prosjekt blir å åpne opp veggen mellom rommet til lillegutt og det vi bygde til å bli babyrom. Han skal få større rom og slikt er veldig gøy å holde på med. Dette blir veldig bra. Og selv om det føles uvant å snu, så er det riktig og fornuftig. Ikke alle valg skal føles godt for å være det rette valget. Og sånn er det bare.