Majaflyfly
Glad i forumet
Gratulerer med spiren i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med spiren i magen
Gratulerer så mye Det var på tiden
Ja det vil jeg si det er Så lenge tr holder seg vekk og strekene blir sterkere så! Tror det er ganske vanlig å bli redd når man har prøvd en stund ja. Det kommer nok jeg og til å bli..!Tusen takk dere
Skal vel være ærlig å si at jeg er livredd...
Men det er visst normalt.. Hvertfall når man har prøvd en stund..
Men at jeg testet positivt 2 dager før IKM er vel et like gyldig resultat som at jeg hadde fått positiv i morgen på IKM dagen...(?)
Tenker å ta en ny digital i morgen tidlig (ikm), litt bekreftelse for min egen delJa det vil jeg si det er Så lenge tr holder seg vekk og strekene blir sterkere så! Tror det er ganske vanlig å bli redd når man har prøvd en stund ja. Det kommer nok jeg og til å bli..!
Nå har jeg lest gjennom dagboken din. Åååååååå, gratulerer så mye Gravid og hormonell som jeg er, så triller tårene her vet så inderlig godt hvor vondt det er å vente på to streker, og ikke minst gleden og frykten man føler når den digitale testen sier «gravid»
Prøv å nyt at du er gravid, for tenk; dere fikk det til
Tusen takkGratulerer ❤
Hurra for 7 uker på vei
Hvordan gikk det med samtalen med barnevernet ?
Ja, 7 uker
Møte med barnevernet ja. Vel, vet ikke helt hvordan det gikk skal jeg være ærlig..
Startet i grunn med at jeg sier at jeg er glad for at vi kan være flere om barna, og at alt skal handle om de...
Men de stilte veldig mange spørsmål om meg... Er nok kanskje rutinespørsmål for at de skal danne seg et bilde av meg, og deretter av far når han skal inn til tor/fre. Jeg er jo veldig pratsom og åpen, bare håper ikke jeg snakket FOR mye.
For etter møtet sier jeg til dem at jeg føler det ble mest prat om meg....
Men fikk hvertfall frem noen enkelt-hendelser, og jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle si noe stygt om far, så beskrev han helt ærlig: "Jeg tror han gjerne ønsker å få det til, men at han ikke klarer det helt. Hvertfall ikke det jeg mener er riktig av en pappa å gjøre. Jeg ønsker ikke å ta fra barna pappaen sin. Jeg ønsker ikke gi mindre samvær. Jeg ønsker at han skal gi barna kjærlighet og gjøre gode valg". Jeg hadde med masse notater om alt av hendelser opp igjennom, men de var ikke interessert å lese gjennom de eller å få de av meg.. Huff, kanskje de ser på meg som en kontrollfrik? Kanskje de ser på meg som at det er meg det er noe galt med?
Aner ikke... De skal innhente informasjon fra familiekontoret og skolen. Og så får vi de hva alt av konklusjon blir.
Om de mener jeg er for mye "på" feks.. Eller kanskje de sier at far rett og slett må skjerpe seg..
Jeg viste hvertfall en enorm sympati for barna i går, og gjorde det tydelig at jeg er på barnas side, og ønsker det beste for dem.
Men huff.... Kjenner i grunn at dette er svært ubehagelig. Må prøve å stole litt mer på meg selv kanskje, men kunne ønske jeg kunne gjort møtet om igjen og svart annerledes på noen spørsmål. Jeg var jo så nervøs.
Gledet meg i forkant, så kom nervene..
Neste steg er at de skal snakke med barna, og at de skal komme på hjemmebesøk. Til slutt skal de komme med en konklusjon. Det skal ligge klart innen 3 mnd.
Takk for støtten Veldig spent på hva utfallet av det hele vil bli.Ville bare sende deg en klem!
Det er klart du vil du dine barns beste, og hvis de som representerer barnevernet er oppegående folk, så ser de dette!
De ser mange saker, så de vet hva de skal se etter, og de ser at du er en god omsorgsperson for dem