Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
4+3
Jeg blør. Det er friskt og rødt, og jeg kjenner jeg mister håpet på at vi får julibaby nåJeg føler meg så utrolig motløs. Først mistet vi tre ganger før vi fikk junior og nå mister jeg sannsynligvis for tredje gang i prøvingen på nummer to. Går det an?! Kjenner jeg er sint på verden akkurat nå
![]()
Åneeeii!!
Håper virkelig det gir seg, og bare er en uskyldig blødning ❤
Jeg føler meg så utrolig motløs. Først mistet vi tre ganger før vi fikk junior og nå mister jeg sannsynligvis for tredje gang i prøvingen på nummer to. Går det an?! Kjenner jeg er sint på verden akkurat nå 

På utredning sa de at jeg var "hyperfertil" og at livmoren min ikke diskriminerte mellom gode og dårlige egg. Den ene gangen det gikk bra for oss hadde vi prøvepause i 9-10 mnd og jeg brukte bare albyl-e. Tenker jo nå at det må ha vært ren flaks at det gikk bra.. Men jeg er fristet til å prøve prednisolon fordi jeg mister som regel sent (mellom uke 9-10). Derfor mistenker jeg at det kanskje kan være litt immunforsvaret også. Men skal prate med legen i morgen og høre hva hun sier. Jeg skal hvertfall ha henvisningen min til gyn uansett hva som skjer