* IKM uke 36 2019 *

El enten igår eller idag, i følge appene jeg bruker :happy: men tror jeg regner dpo fra i morgen.
Spennende tid framover og klarer nesten ikke vente med å begynne å teste:hilarious::hilarious:

Men hvis Solvipect ikke fungere så blir jeg ikke å teste det neste runde, fy for noe kvalmende greier :hilarious:
Dette er første og siste på med solvipect her også :hilarious: det er noe herk det! Bare en eller to dager igjen med det her og jeg gleder meg som en unge til å slippe å ta det mer :hilarious:

Dette er første og siste på med solvipect her også :hilarious: det er noe herk det! Bare en eller to dager igjen med det her og jeg gleder meg som en unge til å slippe å ta det mer :hilarious:

Hva man ikke gjør for å bli gravid altså :hilarious:
Siste dag idag jeg tar det tenker jeg!

Hvis dette er eggløsningssmerter må egget slippe på venstre side altså. Men kan også komme fra ryggen, jammen ikke sikker!

Kjenner det på høyre side denne gangen. Synes jeg kjenner så mye rart - det er visst fest inni her :laughing002

Godt det ikke er bare meg! Men det jeg kjenner i ryggen på venstre side nå er ikke nytt. Og når jeg tenker over det har jeg kjent smerter på samme måte inn mot lysken før også, uten eggløsning.
Men det var ganske intenst; nå er det mer «murring», ubehagelig.

Vi skulle ikke prøve før etter neste mens. Men gikk på en smell med positiv EL-test og sengekos.
Nå har jeg «panikk» for at det kan ha klaffer på første forsøk, selv om jeg ikke tror det.
Tenk hvis det klaffer og kjolen min ikke passer når jeg gifter meg :facepalm: jeg funderer så mye at jeg blir smårar, det kommer jo til å bli sykt lenge å vente på mensen og bekreftelsen på at det må mer til:laughing002

Sånn så el-test ut i dag. Regner da med at positiv test vil slå ut i natt eller i morgen tidlig. Har ved tidligere anledninger akkurat sett rett før positiv test også rett etter (hvor testen nesten er tilbake til blenda igjen). Så tenker å oppdatere at jeg har positiv el-test i morgen på appen for å få mest mulig riktig. Eller hva tenker dere? :)

Vedlegg

• EA4262E4-21D7-45C8-865D-98606DB2B65C.jpeg
    EA4262E4-21D7-45C8-865D-98606DB2B65C.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 66
Vi skulle ikke prøve før etter neste mens. Men gikk på en smell med positiv EL-test og sengekos.
Nå har jeg «panikk» for at det kan ha klaffer på første forsøk, selv om jeg ikke tror det.
Tenk hvis det klaffer og kjolen min ikke passer når jeg gifter meg :facepalm: jeg funderer så mye at jeg blir smårar, det kommer jo til å bli sykt lenge å vente på mensen og bekreftelsen på at det må mer til:laughing002

Er det lenge til du skal gifte deg da? Jeg var 11 uker på vei når jeg giftet meg og kjolen passet akkurat:hilarious:

Er det lenge til du skal gifte deg da? Jeg var 11 uker på vei når jeg giftet meg og kjolen passet akkurat:hilarious:
19 oktober - men fikk mage fort sist i alle fall :hilarious:

Sånn så el-test ut i dag. Regner da med at positiv test vil slå ut i natt eller i morgen tidlig. Har ved tidligere anledninger akkurat sett rett før positiv test også rett etter (hvor testen nesten er tilbake til blenda igjen). Så tenker å oppdatere at jeg har positiv el-test i morgen på appen for å få mest mulig riktig. Eller hva tenker dere? :)

Tror du treffer godt på den ja :happy: Jeg oppdaterte også appen med positiv til i dag så det ble riktig :happy:

Første bildet er fra i går kveld, andre fra i kveld. Tror toppen har vært og da kan det jo være EL jeg kjente tidligere i ettermiddag?

Vedlegg

• 6E517E14-7F65-44E5-960D-C87783543788.jpeg
    6E517E14-7F65-44E5-960D-C87783543788.jpeg
    29,7 KB · Visninger: 79
  • D74C37E9-17FE-4D02-83C8-450720B67730.jpeg
    D74C37E9-17FE-4D02-83C8-450720B67730.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 69
Første bildet er fra i går kveld, andre fra i kveld. Tror toppen har vært og da kan det jo være EL jeg kjente tidligere i ettermiddag?
Det høres rikitig ut det, ja. Bare å legge inn aksjer og krysse fingrene hvis dere vil det skal klaffe nå:)

Det høres rikitig ut det, ja. Bare å legge inn aksjer og krysse fingrene hvis dere vil det skal klaffe nå:)

La inn i går - men vil vel egentlig ikke ha klaff før neste mnd :facepalm:

I går fikk jeg «høy» på Cb-monitor, idag - «maksimal»:happy: Den er innstilt på tidlig på morgenen for testing. Hadde stikninger og litt smerter på venstre side i går tidlig/formiddag, som minnet om eggløsningssmerter. Men egget kan vel ikke ha løsnet i går når maksimal skjer først i dag?:wideyed: Tok en strimmeltest i går kveld også, og den ble positiv. Men vet ikke om det er innafor å ta EL-test på kveld? Mener jeg har lest noe om det..

Spennende i alle fall, og kjekt at monitor ser ut til å fange opp både østrogen og LH-økning. Håper så inderlig at det klaffer denne pp!!:smiley-angelic001

I går fikk jeg «høy» på Cb-monitor, idag - «maksimal»:happy: Den er innstilt på tidlig på morgenen for testing. Hadde stikninger og litt smerter på venstre side i går tidlig/formiddag, som minnet om eggløsningssmerter. Men egget kan vel ikke ha løsnet i går når maksimal skjer først i dag?:wideyed: Tok en strimmeltest i går kveld også, og den ble positiv. Men vet ikke om det er innafor å ta EL-test på kveld? Mener jeg har lest noe om det..

Spennende i alle fall, og kjekt at monitor ser ut til å fange opp både østrogen og LH-økning. Håper så inderlig at det klaffer denne pp!!:smiley-angelic001
Egget har nok ikke løsnet før du får positiv test så EL smertene i går kan være fordi egget gjør seg klar til å slippe. Man kan få EL smerter før, under og/eller etter EL.
Å teste på kvelden har ingenting å si. LH øker utover dagen så når man tester med strimler så er det anbefalt å teste senere på dagen. Dette varierer jo fra person til person selvfølgelig.

Endelig 1 dpo, temphoppet kom i dag :)

Back
Topp