Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orket ikke drive med tydingen av vanlige EL tester så da ble det monitor på oss. Koster litt, men har det jo så lenge man ønsker selv! Veldig fornøyd med kjøpetJeg tester ut monitor denne syklusenHar pleid å ta ta vanlige strimmeltester og noen få sykluser med digital EL-test. Så det er spennende å prøve noe nytt!
Ellers tar jeg Folsyre, Selen med E-vitamin, Q10, Sink og Maca. Innimellom tar jeg C-vitamin, D-vitamin og TranDu da?
Eneste jeg ikke vet 100% sikkert er jo dpo.. Men det har vel egentlig ikke så mye å si så lenge man vet når IKM er?Nei trenger vel ikke teste da nei, dekt veldig godt med aksjeleggingen. Lykke til denne pp!Trenger vel ikke teste for EL nå vi legger inn aksjer annenhver dag fra siste dag i siste mens til dagen før IKM denne mnd? Bør treffe relativt bra da ?Eneste jeg ikke vet 100% sikkert er jo dpo.. Men det har vel egentlig ikke så mye å si så lenge man vet når IKM er?
Hadde også litt sånn som deg i dag, men mere eggehvite går og negativ el-test. Skal ta ny test i kveld.Hm, nå har jeg fått maaasse hvit utflod! Ikke akkurat el-slimete, men litt sånn klebrig. Noen som har noe erfaring med det?![]()
Hadde også litt sånn som deg i dag, men mere eggehvite går og negativ el-test. Skal ta ny test i kveld.
Fortsatt negativ el-test her og!Holder meg i 3,5-4 timer og kan ikke drikke noe særlig for må fort på do. Men det sies at man ikke skal drikke de to siste timene før testing og ikke vært på do på 4 timer.Når dere tester etter el, pleier dere å holde dere i noen timer og drikker dere som vanlig før testing?
Lykke til du ogsåHadde EL igår (tror jeg, hvis jeg forstår monitoren riktig). Lite/null EL-slim.
Kom også hjem til babyklister i postkassa så kasta meg rett i det! Sikkert forseint men skader neppe
Lykke til alle!!![]()
Håper de blir positive snartAkkurat samme som meg da, for i går var det mer eggehviteFortsatt negativ el-test her og!
Håper de blir positive snart![]()

Åååh skjønner. Jaja da er det iallefall bare å peise påLykke til du også
Babyklister begynner man på etter EL har vært så ikke for sent![]()

Når dere tester etter el, pleier dere å holde dere i noen timer og drikker dere som vanlig før testing?

men tror jeg regner dpo fra i morgen.

isks90 - PP1 - B3 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09
Prøver ikke veldig intenst, men fører meg opp allikevelneste pp går vi all in
![]()