* IKM uke 36 2019 *

Fikk positiv EL test i går og satte Ovitrelle sprøyta da så EL er vel i dag eller i morgen tenker jeg. Snart i dpo land :)

Jeg tester ut monitor denne syklusen:) Har pleid å ta ta vanlige strimmeltester og noen få sykluser med digital EL-test. Så det er spennende å prøve noe nytt!

Ellers tar jeg Folsyre, Selen med E-vitamin, Q10, Sink og Maca. Innimellom tar jeg C-vitamin, D-vitamin og Tran:wacky: Du da?
Orket ikke drive med tydingen av vanlige EL tester så da ble det monitor på oss. Koster litt, men har det jo så lenge man ønsker selv! Veldig fornøyd med kjøpet :)

Har kun tatt folsyre til nå, men må kjøpe inn litt multivitaminer og omega 3 tabletter tror jeg :)

Trenger vel ikke teste for EL nå vi legger inn aksjer annenhver dag fra siste dag i siste mens til dagen før IKM denne mnd? Bør treffe relativt bra da ? :bored: Eneste jeg ikke vet 100% sikkert er jo dpo.. Men det har vel egentlig ikke så mye å si så lenge man vet når IKM er?

Hm, nå har jeg fått maaasse hvit utflod! Ikke akkurat el-slimete, men litt sånn klebrig. Noen som har noe erfaring med det? :)

Trenger vel ikke teste for EL nå vi legger inn aksjer annenhver dag fra siste dag i siste mens til dagen før IKM denne mnd? Bør treffe relativt bra da ? :bored: Eneste jeg ikke vet 100% sikkert er jo dpo.. Men det har vel egentlig ikke så mye å si så lenge man vet når IKM er?
Nei trenger vel ikke teste da nei, dekt veldig godt med aksjeleggingen. Lykke til denne pp!

Hm, nå har jeg fått maaasse hvit utflod! Ikke akkurat el-slimete, men litt sånn klebrig. Noen som har noe erfaring med det? :)
Hadde også litt sånn som deg i dag, men mere eggehvite går og negativ el-test. Skal ta ny test i kveld.

Når dere tester etter el, pleier dere å holde dere i noen timer og drikker dere som vanlig før testing?

Når dere tester etter el, pleier dere å holde dere i noen timer og drikker dere som vanlig før testing?
Holder meg i 3,5-4 timer og kan ikke drikke noe særlig for må fort på do. Men det sies at man ikke skal drikke de to siste timene før testing og ikke vært på do på 4 timer.

Hadde EL igår (tror jeg, hvis jeg forstår monitoren riktig). Lite/null EL-slim.
Kom også hjem til babyklister i postkassa så kasta meg rett i det! Sikkert forseint men skader neppe:)

Lykke til alle!!:hug003
Lykke til du også :)

Babyklister begynner man på etter EL har vært så ikke for sent :)

Jeg holder meg 2-3 timer, klarer ikke lengre enn det :p Drikker en del til vanlig så sliter med å ikke drikke før testing, men prøver å drikke så lite som mulig siste timen.

I dag har jeg følt meg ekstremt oppblåst nedentil og nederst i magen. Skikkelig ubehagelig og vondt.... el-test er så vidt noe sterkere enn i går, så lurer på om jeg ikke får positiv test før torsdag/fredag. Men håper at den oppblåsthet betyr at noe er på gang og at det betyr at kroppen gjør seg klar for at det skal klaffe denne gangen :D

Lykke til alle sammen :Heartred

El enten igår eller idag, i følge appene jeg bruker :happy: men tror jeg regner dpo fra i morgen.
Spennende tid framover og klarer nesten ikke vente med å begynne å teste:hilarious::hilarious:

Men hvis Solvipect ikke fungere så blir jeg ikke å teste det neste runde, fy for noe kvalmende greier :hilarious:

isks90 - PP1 - B3 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09
Prøver ikke veldig intenst, men fører meg opp allikevel :) neste pp går vi all in :)

isks90 - PP1 - B3 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09
Prøver ikke veldig intenst, men fører meg opp allikevel :) neste pp går vi all in :)

Er forresten 29 år :)

Back
Topp