* IKM uke 36 2019 *

Så kjekt da :) Når starter du testinga?

Jammen ikke sikker.. håper å holde meg til 10 dpo. Vi prøver egentlig ikke denne mnd, men hoppet i høyet den kvelden EL-test var positiv. Passer ikke optimalt med pos test denne perioden uansett, så vil bare komme meg over i neste pp :)

Egget har nok ikke løsnet før du får positiv test så EL smertene i går kan være fordi egget gjør seg klar til å slippe. Man kan få EL smerter før, under og/eller etter EL.
Å teste på kvelden har ingenting å si. LH øker utover dagen så når man tester med strimler så er det anbefalt å teste senere på dagen. Dette varierer jo fra person til person selvfølgelig.

Jeg lærer noe hver dag her inne :) Da var det sikkert EL-smerter i forbindelse med at egget gjorde seg klar til å slippe da :happy: Tenker å måle med strimmeltest for å se hvor lang LH-topp jeg har.

Oppdatert: tok forresten den øverste testen i går kveld og den nederste i dag tidlig . (I tillegg til monitor).

Vedlegg

• 92D653F0-A5DA-4064-8155-3B6A48E0E987.jpeg
    92D653F0-A5DA-4064-8155-3B6A48E0E987.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 66
Last edited:
Åå, endelig skjer det noe som gir meg litt håp mtp el! Plutselig "masse" (for å være meg) el-slim og el-testen var endelig noe mer enn bare én strek! Kanskje det er håp for el i morgen/lørdag/søndag da :smug: Da virker det iallefall som at dette er riktig ikm-gruppe for meg :joyful:

Jeg er også 1 dpo idag. Gøy at vi er mange som fikk EL samtidig :laughing002 Nå begynner de lange ventedagene.. :p

Moro med flere i samme gata! Men ja, dagene er lange...

Nå var el-test nesten helt blenda så jeg har nok hatt el i natt eller i dag. Så da er det bare å krysse alt vi har for at det klaffer. Litt skuffa over at all den hostesaften og grapefruktjuicen(+ekstrakten) ikke ga meg noe synlig el-slim :shifty:

Nå var el-test nesten helt blenda så jeg har nok hatt el i natt eller i dag. Så da er det bare å krysse alt vi har for at det klaffer. Litt skuffa over at all den hostesaften og grapefruktjuicen(+ekstrakten) ikke ga meg noe synlig el-slim :shifty:

Samme her! Har drukket Solvipect, grapefruktjuice og grapefruktkjerneekstrakt uten å få el-slim denne pp også.. Begynner å bli temmelig lei av det. Men håper det ligger mye innvendig som hjelper på:happy:

CD 16 her, jeg pleier å ha sen EL. Testet for første gang i dag. Absolutt negativ, men tror kanskje sterk nok til at noe er på gang. Forventer EL ila de neste 2-4 dagene. Med en noe kort lutealfase blir det i så fall IKM ca midt i uke 36. Spennende!

Vedlegg

• A0B962CB-84D8-495C-8BDE-8D72C46725D4.jpeg
    A0B962CB-84D8-495C-8BDE-8D72C46725D4.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 61
Jeg lærer noe hver dag her inne :) Da var det sikkert EL-smerter i forbindelse med at egget gjorde seg klar til å slippe da :happy: Tenker å måle med strimmeltest for å se hvor lang LH-topp jeg har.

Oppdatert: tok forresten den øverste testen i går kveld og den nederste i dag tidlig . (I tillegg til monitor).

Supersterk, og det er vel teststreken som er sterkest? :D

CD 16 her, jeg pleier å ha sen EL. Testet for første gang i dag. Absolutt negativ, men tror kanskje sterk nok til at noe er på gang. Forventer EL ila de neste 2-4 dagene. Med en noe kort lutealfase blir det i så fall IKM ca midt i uke 36. Spennende!

Ser ut som noe er på gang her ja!:happy:

Samme her! Har drukket Solvipect, grapefruktjuice og grapefruktkjerneekstrakt uten å få el-slim denne pp også.. Begynner å bli temmelig lei av det. Men håper det ligger mye innvendig som hjelper på:happy:
Samme her. Jeg håper også at det er noe langt inni der som hjelper:cool01

Jammen ikke sikker.. håper å holde meg til 10 dpo. Vi prøver egentlig ikke denne mnd, men hoppet i høyet den kvelden EL-test var positiv. Passer ikke optimalt med pos test denne perioden uansett, så vil bare komme meg over i neste pp :)
Her blir det også 10dpo. Spennende dager fremover :)

Har lært mye her inne selv.
Tydelig positiv test. Spennende å se hvor lang lh topp du har. Jeg hadde 2-3 dager, som regel to dager.

Back
Topp