* IKM uke 36 2019 *

Får vel snike meg inn her jeg da:)

Atila - 30 - PP19 - B1 - EL ca 24 - IKM 06.09.
 
Noen flere som prøver noen ekstra hjelpemidler denn pp?

Dette er PP3 for min del med første barn, så jeg må nok først og fremst bli kjent med syklusen min. Skal teste EL denne PP’en tenker jeg, har bare kjent etter på kroppen før.

Hva med dere andre?
 
Noen flere som prøver noen ekstra hjelpemidler denn pp?

Har forsøkt det meste gjennom alle syklusene jeg har bak meg. Denne PP er planen fertilitetsmonitor, grapefruktkjerneekstrakt, vitaminer, Solvipect og babyklister:)
 
Noen flere som prøver noen ekstra hjelpemidler denn pp?
Her er det dobbeldose Letrozol, Ovitrelle (EL sprøyta), vitaminer (på meg og mannen), Solvipect, bidronninggelé, babyklister og Crinone.
 
Er det flere her som skal tar teste etter el denne syklusen? Hvorfor gjør du det?
Er usikker på hva jeg skal gjøre selv..
Jeg skal teste men det er fordi jeg skal sette EL sprøyta når jeg får positiv test. Hvis ikke jeg skulle satt sprøyta så hadde jeg kanskje ikke testet siden jeg vet sånn ca når EL er, vet hvilke dager det kan variere på.
 
Vi prøver oss på babyklister denne pp, bestilte den forrige uke og idag dukket den opp i postkassa. Utrolig rask levering uten toll :D Tar ogås omega 3, folat og multivitaminer :smug:
 
Får håpe det gjør susen denne pp for deg :happy:
Takk, håper det :) Aldri prøvd bidronninggele og en stund siden sist med Solvipect så blor spennenede denne pp :)
Håper det klaffer for dere snart :)
 
Jeg skal teste men det er fordi jeg skal sette EL sprøyta når jeg får positiv test. Hvis ikke jeg skulle satt sprøyta så hadde jeg kanskje ikke testet siden jeg vet sånn ca når EL er, vet hvilke dager det kan variere på.
Ok, takk for info :) Tror jeg dropper å teste etter el denne ppen, selv om tr kom hele 4 dager før forventet. Kjører nok samme opplegg som vi har gjort før.
 
Jeg har en viss anelse om at el kanskje er på mandag (håper :smiley-angelic001), og da har jeg isåfall ikm 2. september. Så jeg blir med litt i denne ikm-gruppen også, da de i uke 35 kommer til å ligge langt foran meg med el og all testing :)

Lilje92 - 27 år - PP3 (PP1 etter SA) - B1 - EL 19.08? - IKM 02.09?
 
Jeg skal bruke eggløsnings tester denne pp, fra Eveline. Testet nå i kveld og fikk denne. Så da holder det vell på å skje noe kanskje? Iflg flo appen, så begynner min fruktbare fase fra i morgen av :shy:
 

Vedlegg

  • 20190816_212325.jpg
    20190816_212325.jpg
    9,8 KB · Visninger: 46
Jeg skal bruke eggløsnings tester denne pp, fra Eveline. Testet nå i kveld og fikk denne. Så da holder det vell på å skje noe kanskje? Iflg flo appen, så begynner min fruktbare fase fra i morgen av :shy:
Ser ut som det kan være noen dager til enda, men noen får plutselig positiv test også. Man får som regel alltid to streker på EL testene.
 
Jeg skal bruke eggløsnings tester denne pp, fra Eveline. Testet nå i kveld og fikk denne. Så da holder det vell på å skje noe kanskje? Iflg flo appen, så begynner min fruktbare fase fra i morgen av :shy:

Man har alltid litt LH-hormon i kroppen, så testene vil som regel alltid ha to streker! Den er først positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det kan jo hende at lh på er vei opp hos deg, men det blir jo lettere å se en trend når du får tatt flere tester :) forrige pp når jeg testet så gikk testene fra nesten helt usynlig teststrek til neeesten positiv dagen etter og dagen etter der igjen var den tydelig negativ! Så man bør se på testene over tid fremfor å kun se på én test er min erfaring :joyful: Alle har individuell stigning i lh, noen har positive tester i flere dager og andre (som meg) har veldig kort lh-topp :) Lykke til med testingen, det er gøy å lære kroppen å kjenne syns jeg :joyful:
 
Man har alltid litt LH-hormon i kroppen, så testene vil som regel alltid ha to streker! Den er først positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det kan jo hende at lh på er vei opp hos deg, men det blir jo lettere å se en trend når du får tatt flere tester :) forrige pp når jeg testet så gikk testene fra nesten helt usynlig teststrek til neeesten positiv dagen etter og dagen etter der igjen var den tydelig negativ! Så man bør se på testene over tid fremfor å kun se på én test er min erfaring :joyful: Alle har individuell stigning i lh, noen har positive tester i flere dager og andre (som meg) har veldig kort lh-topp :) Lykke til med testingen, det er gøy å lære kroppen å kjenne syns jeg :joyful:


Ja, jeg tenkte å fortsette å teste utover uka :)
 
Ok, takk for info :) Tror jeg dropper å teste etter el denne ppen, selv om tr kom hele 4 dager før forventet. Kjører nok samme opplegg som vi har gjort før.
Etter nesten tre år med prøving og nesten like lenge med testing så sa gyn at jeg skulle slutte med testinga. Men så fikk jeg Letrozol og Ovitrelle så da var det rett på testing igjen :D Men tester bare til positiv test så det er ikke mange dagene. Lykke til denne pp!
 
Etter nesten tre år med prøving og nesten like lenge med testing så sa gyn at jeg skulle slutte med testinga. Men så fikk jeg Letrozol og Ovitrelle så da var det rett på testing igjen :D Men tester bare til positiv test så det er ikke mange dagene. Lykke til denne pp!
Håper virkelig dette er vinner pp-en for deg! :smiley-angelic001
Gøy at vi er i samme ikm-gruppe :D

Tusen takk forresten ❤️
 
Håper virkelig dette er vinner pp-en for deg! :smiley-angelic001
Gøy at vi er i samme ikm-gruppe :D

Tusen takk forresten ❤️
Tusen takk :Heartred
Kjekt å være i samme gruppe og så får vi håpe vi kan flytte i terminforum sammen :)
 
Back
Topp