* IKM uke 36 2019 *

I dag tenker jeg å starte å teste etter el på kveldene. Flo appen mener at el skal være på onsdag og vi går da inn i være blå dager (som vi kaller det, egentlig bare fertile dager) :p. Veldig spennende periode. Viktigste for oss tror jeg er at vi slapper av og ikke stresser :happy: Håper virkelig det klaffer denne gangen altså!

Har til nå tatt 10ml solvipect siden tr, hadde dere gått opp til faktisk dose (10 Ml x 3 om dagen) frem Til el også gå over til babyklister? :bored:
 
I dag tenker jeg å starte å teste etter el på kveldene. Flo appen mener at el skal være på onsdag og vi går da inn i være blå dager (som vi kaller det, egentlig bare fertile dager) :p. Veldig spennende periode. Viktigste for oss tror jeg er at vi slapper av og ikke stresser :happy: Håper virkelig det klaffer denne gangen altså!

Har til nå tatt 10ml solvipect siden tr, hadde dere gått opp til faktisk dose (10 Ml x 3 om dagen) frem Til el også gå over til babyklister? :bored:
Lykke til denne pp :)
Jeg skal ta dosen som står på flaska fra i dag av frem til EL. Er på cd10 og forventer EL på cd14.
 
Tenker jeg også starter å teste etter el på kveldene fra i dag av.

Spennende tid fremover, jeg hiver ut masse babystøv her :dance008:love017
 
Da er min første el-test for denne pp tatt. Ikke positiv (noe jeg heller ikke ventet siden el først er forventet om ca 4 dager), men ser antydning til strek litt sånn skyggestrek, så da er det i gang igjen! Håper virkelig det klaffer nå!
 
Hei dere, tror jeg hører til her! Men med nokså ustabil syklus er jeg ikke helt sikker enda:smiley-ashamed008

Dere som drikker litt solvipect, hvor mye er 10ml? En slurk?
 
Hei dere, tror jeg hører til her! Men med nokså ustabil syklus er jeg ikke helt sikker enda:smiley-ashamed008

Dere som drikker litt solvipect, hvor mye er 10ml? En slurk?

Fikk du ikke med målebeger?
10ml er et halvt beger. Før brukte jeg det, nå bare tar jeg en slurk:)
 
Hjertehåp89-29-pp3-B2-El 20/8- Ikm 3/9

Dette er pp2 etter ex u. Men første pp etter at jeg fikk mens tilbake. Jg har tidligere blitt gravid på pp1 så vi får se hvordan dette går. Jeg har egentlig ikke noe hast lenger kjenner jeg. Har fått ny jobb og ungen starter i barnehage. Vet ikke om jg vil aktivt prøve lenger. Jg er tilfreds med en unge på en måte.
 
Har dere testet noe etter EL?

CD11 i dag. Jeg har testet i to dager, streken blir sterkere. I følge min egen beregning er EL torsdag eller fredag, så det blir spennende å se. Legger inn aksjer annen hver dag i hvert fall :D
 
I dag er det tredje dag jeg tester etter el, blir litt sterkere for hver dag som går og vi legger inn aksjer som bare det :p ordentlig spennende denne pp da mannen er fast bestemt på at vi får det yil
 
I dag er det tredje dag jeg tester etter el, blir litt sterkere for hver dag som går og vi legger inn aksjer som bare det :p ordentlig spennende denne pp da mannen er fast bestemt på at vi får det yil

Hehe, her er mannen også helt bestemt på at det skal gå denne runden. Vi får krysse fingrene og håpe de har rett da :D
 
Dag 2 men EL test, bruker fertilitetsmonitor så er på dag 2 med LAV. Noen andre her i IKM gruppen som bruker monitor? :)
 
Dag 2 men EL test, bruker fertilitetsmonitor så er på dag 2 med LAV. Noen andre her i IKM gruppen som bruker monitor? :)

Jeg tester ut monitor denne syklusen:) Har pleid å ta ta vanlige strimmeltester og noen få sykluser med digital EL-test. Så det er spennende å prøve noe nytt!

Ellers tar jeg Folsyre, Selen med E-vitamin, Q10, Sink og Maca. Innimellom tar jeg C-vitamin, D-vitamin og Tran:wacky: Du da?
 
Dag 4 (CD13) med el test, fortsatt relativ svak. Forventet el er først på onsdag, så jeg håper den vil bli litt sterkere snart :) tester igjen i morgen.
 

Vedlegg

  • 20190819_230821.jpg
    20190819_230821.jpg
    15,7 KB · Visninger: 20
Synes ærlig talt disse dagene før eggløsning er så deilige. Man må bare vente på eggløsning. Kroppen føles bra. Skulle selvfølgelig sluppet å ha disse dagene og heller hatt en positiv graviditetstest, men når situasjonen er som den er, så prøver jeg bare å nyte disse dagene:Heartred
 
Back
Topp