*Klagetråd*

Blir så stressa over at jeg ikke har ømme bryster lenger. Det har liksom vært en av mine eneste sterke symptomer. Har til gjengjeld følt meg skikkelig uggen i jula (føles som jeg er fyllesyk!), men det kan like gjerne være for mye godteri og feit mat, haha!:wideyed: Ååh er så slitsomt å bekymre seg for de minste ting :rabbit noen andre som har opplevd at puppene slutter å være vonde i uke 7/8??
Æsj jeg også ble litt stresset over at jeg ikke har fullt så ømme bryster lenger. Blir jo så stresset når noen av symptomene avtar. Men kommer og går litt nå, så ikke helt borte. 5+3 i dag
 
Der kom halsbrannen som torturerte meg hele forrige svangerskap! Håper det er noe jeg har spist akkurat i dag, men aner ikke hva det skulle vært
 
Blir så stressa over at jeg ikke har ømme bryster lenger. Det har liksom vært en av mine eneste sterke symptomer. Har til gjengjeld følt meg skikkelig uggen i jula (føles som jeg er fyllesyk!), men det kan like gjerne være for mye godteri og feit mat, haha!:wideyed: Ååh er så slitsomt å bekymre seg for de minste ting :rabbit noen andre som har opplevd at puppene slutter å være vonde i uke 7/8??

Presis same! Puppene er vanlige,
men formen er ikke haha! Føler meg syk rett og slett, liker det ikke
 
Huff, godt å høre at jeg ikke er alene :woot:

Nei, sant haha! Ooorker ikke være dårlig, hater det! Gleder meg til 2. trimester og influensavaksina man kan ta, så slipper jeg hvertfall den i tillegg! Trur det er det som brygger seg nå :’( tar heller ømme pupper!!!
 
Nei, sant haha! Ooorker ikke være dårlig, hater det! Gleder meg til 2. trimester og influensavaksina man kan ta, så slipper jeg hvertfall den i tillegg! Trur det er det som brygger seg nå :’( tar heller ømme pupper!!!

Æsj, så kjedelig om det er influensa du brygger på. Det sies jo at immunforsvaret blir svekket når man er preggo :rolleyes: god bedring!
 
Har så ekstremt vondt i munnen/høyre side av ansiktet, har vært hos tannlegen men d viste ingenting på røntgen så han trodde d var bihulene.
Skjønner ham da jeg har vondt i hele høyre side av ansiktet og d kommer og går.
Hvor nye parasett kan vi ta? Har tatt 4-6 tab hver dag i ei uke nå...
 
Presis same! Puppene er vanlige,
men formen er ikke haha! Føler meg syk rett og slett, liker det ikke
Godt å lese det er flere da selv om jeg ikke unner noen å føle det slik :hungover:
Vært helt knekt i flere dager.. alt er et ork og verker overalt... litt sånn fyllesyk med influensa minus alt gørret som følger med en influensa :hungover:
 
Ved akutte smerter er maksdosen 4gram pr døgn i 14 dager og deretter 3gram pr døgn.
Ville prøvd å holde det til en minimum både for lille i magen og for leveren din :(
God bedring :love022
Takk, da holder jeg meg godt innafor da jeg en dag har tatt 3 gram og de andre bare 2 :)
Skal til legen på torsdag så får høre hva han sier da.
 
Godt å lese det er flere da selv om jeg ikke unner noen å føle det slik :hungover:
Vært helt knekt i flere dager.. alt er et ork og verker overalt... litt sånn fyllesyk med influensa minus alt gørret som følger med en influensa :hungover:


ikke sant!!! Skulle ut av huset i dag så tok mot til meg og dusjet! Fy flate, hjalp ingenting. Måttw sette meg ned, var så dårlig uten at det nødvendigvis var kvalme. Bare sånn fyllesyk ja, som du sier!! Og sliten som med influensa! Uffff at vi gjør dette frivillig
 
Klager over total utmattelse. Jeg er jo kvalm hele tiden, men det er egenmelding verst å føle at man har løpt maraton, bare av å ha gått på toalettet. Flere som føler seg totalt utslitt og uten krefter?
 
Jeg har ikke fått gjort nr to mer enn en gang etter jul!!!! Magen tyter rett ut og bobler hele tiden!! Jeg vil på do!!!!
Drømte også jeg hadde masse blod i trusa!!
Sånn! Dagens utblåsning foreløpig!
 
Tror muligens det rabler litt for meg..:sorry:
I går var jeg superhappy over at kvalmen er bedre..... men nå er jeg jo overbevist om at det betyr at det er noe galt :sorry:
Flere som har mistet i det siste og det roter med hodet :sorry:
Blir lange dager til tirsdag og første ul! :sorry:
 
Jeg har ikke fått gjort nr to mer enn en gang etter jul!!!! Magen tyter rett ut og bobler hele tiden!! Jeg vil på do!!!!
Drømte også jeg hadde masse blod i trusa!!
Sånn! Dagens utblåsning foreløpig!
Vet det fins noen sånne tyggetabletter med fiber el noe som skal hjelpe mot hard mage. Eller idoform. Prøvd noen av de?
 
Vet det fins noen sånne tyggetabletter med fiber el noe som skal hjelpe mot hard mage. Eller idoform. Prøvd noen av de?
Ja, desverre virker ingenting! Men jeg lurer på om man kan ta mini klyster når man er gravid?
 
Tror muligens det rabler litt for meg..:sorry:
I går var jeg superhappy over at kvalmen er bedre..... men nå er jeg jo overbevist om at det betyr at det er noe galt :sorry:
Flere som har mistet i det siste og det roter med hodet :sorry:
Blir lange dager til tirsdag og første ul! :sorry:
Føler også at symptomene mine letter noe, er8+1, og redd for at dette er et dårlig tegn. Men husker at symptomene letta overraskende tidlig med førstemann også. Så krysser fingrene for at vi begge bare har klart å komme oss gjennom de verste ukene og har lettere dager i vente :)
 
Føler også at symptomene mine letter noe, er8+1, og redd for at dette er et dårlig tegn. Men husker at symptomene letta overraskende tidlig med førstemann også. Så krysser fingrene for at vi begge bare har klart å komme oss gjennom de verste ukene og har lettere dager i vente :)
Ja håper jo det..
Er bare 6+2 jeg da så enda veldig tidlig... vet jo at sjansen er størst for at det går bra meeeen... håper det bare er hormoner som tuller med hodet mitt :sorry::)
 
Back
Topp