*Klagetråd*

Kan jeg ha de på når jeg sover også? Ser det blir merker på håndleddene etter båndene, men det gjør kanskje ikke noe? Gjør alt for å bli bedre. Er så lei av å spy.
Tror det går fint. Får merker jeg også, men de er ikke stramme nok til å stoppe blodsirkulasjonen. Tror du vil våkne med vonde hender før det er noe farlig :happy: Jeg tar av mine på kvelden, for jeg er stort sett ikke kvalm da
 
Skulle avgårde for siste juleforberedelser på 3 dagen, men med forkjølelse i full gang så sa kroppen stopp. Når jeg er utslitt etter og kun ha pakket inn noen gaver så er det ikke noe vits å begi seg ut på masse ærender og besøk. Så da får samboer reise aleine, mens jeg legger meg og ser på fødeavdelingen.

Vet egentlig ikke om jeg synes det er så ille heller jeg :cool01
 
Jeg er så utrolig kvalm. Kaster opp mange ganger daglig og må konsentrere meg om å ikke spy resten av dagen. Så slitsomt. Ga opp å dra på jobben de siste dagene. Og jeg som skulle vært ute og kjøpt siste rest av julegaver :(
Har dere noen tips mot kvalme?
Jeg kontaktet mammedison.no pga kvalme, og fikk bra svar ☺️ Det er mange råd som ikke virker på enkelte, så du må nok bare prøve deg litt frem. Slenger med bildet av svaret jeg fikk. Hvis ikke noe her hjelper, snakk med legen din. Jeg ble sykemeldt for fem dager siden pga svangerskapskvalme, og kunne nok ikke vært foruten den. Begynte på postafen etter samtale med lege, og den funker så bra. Du får den reseptfritt på apoteket og er samme tablett som brukes mot sjøsyke. Fikk også råd om å drikke biter av ingefær i varmt vann, salte kjeks, spise hyppig og små porsjoner, drikke mye, og eventuelt flytende diett: smoothie, juice, suppe, kraft med små kjøttbiter. Om du sliter med å få i deg nok mat, ta en blodprøve for å se om du får i deg nok næring, viktig at du har gode reservelaget nå som spiren tar alt den trenger (og det blir fort mye når den skal vokse) ☺️
 

Vedlegg

  • 328318F0-5EF7-4841-9085-A144915E6333.png
    328318F0-5EF7-4841-9085-A144915E6333.png
    246,5 KB · Visninger: 15
Last edited:
Å fy fader, så kvalm jeg er. Tredje kvelden jeg ligger strak ut:shifty:
 
Jeg er så oppblåst på kveldstid! Magen min er like stor nå som den var på slutten med mini..
 
Klager over tarmsystemet! Så utrolig vond i magen idag,trodde jeg skulle stryke med på toalettet
 
Hadde sex for første gang eter positiv test idag! Det er jo egentlig noe å juble over da vi har vegra oss litt begge to! Problemet er spurten han tar rett bort til lyset etter at han leverer over litt papir, vi erlivredde for blod begge to :facepalm: vi vet jo at det ikke skal være skadelig og det går heldigvis fint så langt! Hvis det ikke kommer noe blod imorgen heller bli det kanskje litt mer sex enn hver tredje uke fremover :hilarious:
 
Jeg har ingen symptomer og småblør sånn annenhver dag! I går var det mer og jeg fikk panikk!! Gruer meg litt til UL i morgen av den grunn :(
 
Jeg er KONSTANT kvalm... fml. Sånn litt, hele tiden. Fra morgen til kveld. God jævla jul :banghead: :hilarious:

Nei, nå blir det Seaband på denne dama også!
 
Kan det virkelig være sant?! Hatt på seabands siden halv tre, og er mindre kvalm nå. Håper, hååååper det er pga båndene og at de faktisk hjelper. Å være kvalm er kanskje det verste jeg vet i hele verden.
 
Kan det virkelig være sant?! Hatt på seabands siden halv tre, og er mindre kvalm nå. Håper, hååååper det er pga båndene og at de faktisk hjelper. Å være kvalm er kanskje det verste jeg vet i hele verden.
De hjalp meg veldig godt også. Men så begynte jeg å bli svimmel fordi presset på pulsåren ble for stort, så jeg byttet til kvalmestillende ☺️
 
De hjalp meg veldig godt også. Men så begynte jeg å bli svimmel fordi presset på pulsåren ble for stort, så jeg byttet til kvalmestillende ☺️

Jeg kjenner at det presser veldig.. litt skeptisk, men jeg forsøker litt til.

Et annet problem jeg har... jeg fryser. Hele tiden. Mannen holder på å svette ihjel, vi fyrer i peisen og jeg sitter med ull fra topp til tå. Likevel fryser jeg hele tiden. Gruer meg til jula når jeg må pynte meg - kommer til å fryse konstant!
 
Back
Topp