*Klagetråd*

Blod på papirer når jeg tørket meg i sta. Bare litt. Men nok til å gjøre meg livredd! Fikk se et bankende hjerte i går. Håper det bare er litt blod fra den innvendige ultralyden eller fordi jeg har gått endel idag
Håper det bare er pga TUL❤️
 
Får ikke sove på tiden på grunn av smerter på venstre side som dukker opp helt intenst når jeg skal legge meg :(
 
Må bare klage litt over smaks og luktesansene mine. De er jo helt ute å kjører. ALT lukter helt forferdelig nesten, og til og med favoritt mat smaker jo helt ubrukelig. :sour: Det eneste som frister er jo junk :confused013
 
Blod på papirer når jeg tørket meg i sta. Bare litt. Men nok til å gjøre meg livredd! Fikk se et bankende hjerte i går. Håper det bare er litt blod fra den innvendige ultralyden eller fordi jeg har gått endel idag
Krysser alt for at det bare er pga tul
 
Klager over at bekkenet begynner å tulle allerede :( er 5+2 bare..
Med siste svangerskap for 6 år siden så klarte jeg knapt å gå siste mnd. Å fått høre at det blir bare værre for vært svangerskap :arghh: Noen som har erfaring med bekkenbelte? Er det verdt pengene?
Ellers har jeg "mista" kvalmen. :D
Jeg brukte bekkenbelte i starten når jeg fikk bekkenløsning sist, det fikk jeg i uke 13. Det hjalp en god del, men da kjente jeg det kun i korsrygg. Med en gang det kom i symfysen funket det ikke lenger..
Jeg er redd bekkenløsningen nærmer seg her også. Klarte knapt å gå til butikken som var 500m unna på slutten sist, og da var jeg bare i uke 35..

Må bare klage litt over smaks og luktesansene mine. De er jo helt ute å kjører. ALT lukter helt forferdelig nesten, og til og med favoritt mat smaker jo helt ubrukelig. :sour: Det eneste som frister er jo junk :confused013
Vanligvis spiser jeg omtrent BARE salami på skiven, og jeg har alltid vært glad i red bull. Etter jeg ble gravid nå så smaker red bull kunstig blomst (drakk samme dag jeg testet positiv), og salami brekker jeg meg av..

Og nå blir jeg kvalm når jeg ser på skjerm i bilen igjen.. Sist det skjedde var jeg gravid med mini.
 
Ikke klaging dette, men siden jeg har klagd angående temaet; jeg fikk tatt ny ul i forbinnelse med blødningene jeg har hatt den siste uken. Et bittelite hjerte blinket som en liten stjerne på skjermen :Heartred Blødningene jeg opplever er i kategoerien uforklarlig. Tiden vil vise, men stjernen som blinket ga meg håp om at dette kan gå bra:love7
 
Klager over det fantastiske spekematfatet som var satt frem til julegrøtlunsjen idag - som jeg ikke kan røre! Heldigvis en liten pris å betale dersom resultatet kommer i august :Heartred
 
Det som har vært deilig i dag er lite kvalme, MEN.. jeg føler meg ekstremt sulten - konstant. Får ofte høre fra samboer at jeg er bunnløs - og jeg er ikke den som pleier å ta de største porsjonene til vanlig. Prøvde å lette sulten med en klementing, så en banan og nå vurderer jeg å finne meg en kiwi kanskje :wideyed:

Så en liten klage til.. utrolig deilig å ha ett sted å klage og det er jo denne søvnen. Våkner hver natt ett sted mellom 1-3 og er våken til ca 5/6 og sover siste timen til alarmen går rundt 7. Søvn er tydeligvis undervurdert - hilsen en som egentlig pleier å ha en normal og sunn døgnrytme. Jeg føler liksom at jeg kunne trengt disse månedene med søvn før 1) Magen blir stor og jeg ikke klarer å ligge i min "på-magen-liggestilling" og 2) Til lille baby er ute og trenger meg på natten. Men neida! Her skal en tidlig krøkes (ja, nå snakker jeg om meg).

Også en siste før jeg skal ta meg ett utpust å telle til ti. Av alle ting - så er jeg blitt syk. Og det er ikke snakk om å være litt tett i nesa, neida.. Det er en hals som føles ut som sandpapir hver gang jeg prater - og for ikke å snakke om de gangene jeg nyser - AU! Nå er det på tredje dagen og 87,05 % av alle samtaler jeg har ender opp med "Hæ?" fra motparten.

Jeg prøver også å lese meg opp på foreldrepermisjon - og jeg forstår faktisk ingenting o_O

Men ellers.. så er alt bra :smiley-ashamed004
 
Jeg har fått piggtråd i halsen, typisk desember! Håper det gir seg før juleaften:/
 
Jeg sover også skikkelig dårlig. Er stuptrøtt på ettermiddagen, men sover skikkelig urolig på natta. For noe tull! Lys våken kl. 8 i helgene og trøtt resten av dagen. :p
 
Blod på papirer når jeg tørket meg i sta. Bare litt. Men nok til å gjøre meg livredd! Fikk se et bankende hjerte i går. Håper det bare er litt blod fra den innvendige ultralyden eller fordi jeg har gått endel idag

Krysser fingrene for at det er uskyldig
 
Jeg sover også skikkelig dårlig. Er stuptrøtt på ettermiddagen, men sover skikkelig urolig på natta. For noe tull! Lys våken kl. 8 i helgene og trøtt resten av dagen. :p
Samme her, bare at dagen starter i 5-draget også i helgene. Bare tull :p
 
Fordelen med at jeg fortsatt nattammer og sover generelt drittdårlig pga baby som styrer er at jeg ikke blir SÅ påvirket at toalett turer og styr ifbm graviditeten, slik som sist gang. Selv om den hyppige toalett gåingen er plagsom :p
 
Har sååååå vondt i kroppen og hoster som en galning.. bare det går over før jul
 
Som tidligere i full panikk over plutselig noen timer mer eller mindre helt uten symptomer...:confused: Kan ikke kroppen bare være litt konsekvent så en får litt ro i sjela? *sukk*
 
Jeg fikk litt fersk blod på papiret isted men det er stoppet. Får snart fnatt av det her
 
Back
Topp