*Klagetråd*

En tråd i 'August 2019' startet av Epletreet, 26 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Etter inspirasjon fra andre termingrupper, ser jeg at en klagetråd er fin å ha!
    Da får vi ut litt frustrasjon om hverdagsproblemer rundt svangerskapet :oops:

2. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Jeg klager over at puppene rett og slett svir! Det kjennes ut som de vokser mer enn det er plass til akkurat nå, så er redd for at jeg skal ende opp med DE heftige strekkmerkene :inpain:

• Enig Enig x 1
  3. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Klager over at bekkenet allerede er begynt å krangle. Og at jeg hele tiden tror at "der kom mensen"

4. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Pupper her og! Og den kvalmen, ass. Den trenger ikke å eskalere, rett og slett.

5. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Puppene mine ligger på badet så de gjør heldigvis ikke vondt. Neida har ikke lange hengpupper men proteser grunnet mastektomi. Menn har ennå litt følelse i brystkassa og kjenner brystvortene er utrolig ømme.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Åh, har du vært syk ?

7. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Klager over tett nese!

8. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Nei har genfeil og 85% risiko for å få brystkreft. Fjernet de derfor prevantivt

9. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Det er godt masektomien var positiv på flere enn én måte! :laughing002

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Bedre å le av det en å gråte....

• Liker Liker x 1
  11. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Klager over at jeg har seinvakt i dag. Er jo allerede blitt kveldstrøtt! Hvordan kommer dette til å gå?? :laughing001

12. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Enig! Galgenhumor er ganske fint til tider! ❤️Ikke at foranledningen er humorristisk på noen måte, men det er vittig med fraser som «puppene ligger på benken» ❤️

• Liker Liker x 1
  13. Ccaa Elsker forumet Sensommerbarna 2019 Sensommerbarna 2016

I dag smiler livet ☺️

• Hjertelig Hjertelig x 2
  14. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Ofte hørt" eg finn ikke puppan!"

• Morsom Morsom x 2
  15. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Jobbet 10ntimer idag. Kakao, mat og sjokolade så gikk det

16. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

10 timer?! Det er lange vakter!
    Jeg klarte ikke mer enn 3 timer i dag før jeg fikk smerter, ble dårlig og stuptrøtt, så måtte dra hjem og legge meg på sofaen

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ah, såpass det var nok lurt ja.

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

God vakt

19. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg ble så sykt kvalm i ettermiddag... shit alså

20. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Er bare tirsdager som er så lange. Jeg har to barnekor på kvelden som endel av jobben min. Da blir dagen litt lang

Del denne siden