*Klagetråd*

Klager over verdens dårligste blodårer. 2 stikk på onsdagen for å få 1 glass ,4 stikk, 30 minutter og to damer for 1 glass i dag. Begynte nesten å gråte av rein desperasjon! De ville sende meg hjem og ta prøven på mandag. Men jeg har legetime mandag og vil hvite prøvesvarene da! Fortalte hvorfor det var så viktig for meg å hvite hvordan hcg stigningen var , og da prøvde de en gang til... og det gikk
 
Åååh. Mye ? Har du smerter? Hvor langt på vei ?

Begynte å blø i går, masse...
4+3 i går. Så enten falsk positiv eller kjemisk :(

Lykketil videre alle sammen, håper spiren sitter helt til august!
 
Begynte å blø i går, masse...
4+3 i går. Så enten falsk positiv eller kjemisk :(

Lykketil videre alle sammen, håper spiren sitter helt til august!
Ånei, så leit! Føler med deg.
 
Klager over verdens dårligste blodårer. 2 stikk på onsdagen for å få 1 glass ,4 stikk, 30 minutter og to damer for 1 glass i dag. Begynte nesten å gråte av rein desperasjon! De ville sende meg hjem og ta prøven på mandag. Men jeg har legetime mandag og vil hvite prøvesvarene da! Fortalte hvorfor det var så viktig for meg å hvite hvordan hcg stigningen var , og da prøvde de en gang til... og det gikk
Stakkar. Godt det gikk
 
Åhhh... jeg er forkjøla, tørr rundt munnen og nesen :( det er skikkelig dritt
 
Trodde jeg begynte å blø idag. Men det var utfloden :p prøvde å holde pokerfjeset sammen med søsteren min:hungover:
 
Hvem har stoppet tiden.... det er jo en evighet til TUL
 
Hvem har stoppet tiden.... det er jo en evighet til TUL
Ja tiden går så sakte. Var ute å gikk igår og fikk så vondt i lysken. Ble overbevist om at NÅ MISTER JEG. full panikk midt i en handletur.... b
Var sikkert bare luft, men nok til å gjøre meg livredd og helt utslitt
 
Ja tiden går så sakte. Var ute å gikk igår og fikk så vondt i lysken. Ble overbevist om at NÅ MISTER JEG. full panikk midt i en handletur.... b
Var sikkert bare luft, men nok til å gjøre meg livredd og helt utslitt
Huffda.. hadde samme følelsen med utflod igår. Det er forferdelig
 
Huffda.. hadde samme følelsen med utflod igår. Det er forferdelig
Ja er grusomt. I det ene øyeblikket er jeg helt"jeg er gravid og alt kommer til å gå bra" i neste "det var det jeg viste, nå mister jeg...igjen" disse ukene frem mot tul og uke 12 kommer til å bli tøffe. Fysioterapeuten min sa igår at jeg var så anspent at skulle jeg fortsette sånn gikk jeg snart i lås.
 
Ja er grusomt. I det ene øyeblikket er jeg helt"jeg er gravid og alt kommer til å gå bra" i neste "det var det jeg viste, nå mister jeg...igjen" disse ukene frem mot tul og uke 12 kommer til å bli tøffe. Fysioterapeuten min sa igår at jeg var så anspent at skulle jeg fortsette sånn gikk jeg snart i lås.
Ikke sant.. Jeg tror det er veldig vanlig, spesielt om man har noe i ryggsekken ifra før. Men det er en del av å være mamma og, å være konstant bekymret :hungover::p jeg går til manuellterepaut 1 gang i uken for å holde kroppen i sjakk.:blackeye: kjenner til det med låsninger ja:blackeye:
 
Flere enn meg som ikke klarer la være å tenke på fremtiden? Jeg sitter her og skriver lister, ser på inspirasjon til barnerom, leter etter møbler, sjekker opp vogner og kikker eeeenda en gang gjennom navnelista! ❤️ Jeg synes dette er så spennende og frydefullt! ❤️
 
Flere enn meg som ikke klarer la være å tenke på fremtiden? Jeg sitter her og skriver lister, ser på inspirasjon til barnerom, leter etter møbler, sjekker opp vogner og kikker eeeenda en gang gjennom navnelista! ❤️ Jeg synes dette er så spennende og frydefullt! ❤️
Oiii! Denne skulle i skravletråden!! Sorry!! ❤️
 
Oioioi, her kom det et gufs av hissige hormoner, gitt! Stakkars gutta mine her hjemme! :smiley-angry016:smiley-angry007:smiley-angry019:laughing001
De har sikkert godt av å få seg en oppstrammer! :laughing021
Og så vil jeg formelt klage på lukten av rødløk. Fyyflate, altså. La meg slippe! :smiley-angelic001
 
Klager over at jeg ikke har fått funnet frem noe julepynt, og blir ikke tid til det på noen dager ennå.. Leser til eksamen og er i tillegg alene med frøkna i helgen, så hver våkne øyeblikk brukes på det. :dead:
 
Klager over tannfrembrudd hos frøkna. Fungerer lite godt alene med en hylende klenge baby i tillegg til å være gravid. Når mannen kom hjem så satt han på tlf og surfet mens jeg laget middag og hadde bikkje å barn å se til. Kom noen gloser da. Sov 2.5 time inatt så håper på en god natt i natt eller evt en hvil på dagen imorgen. OG jeg har Luft i magen dere! Magen begynner å bli stinn liksom
 
Har en stygg følelse av at det ikke ble noe av denne gangen heller :( Vet det ikke er lurt å styre med temping/puls etter positiv test, men siden det var ganske synlig i ettertid sist det gikk galt har jeg fortsatt likevel. Og i dag kom både temp- og pulsdropp... :(
 
Back
Topp